2010年8月7日 星期六

老公子生日快樂!!

今日係最美麗的第七天, 亦即係我老公子生日呀(之前無記套劇最美麗的第七天兩個男主角都係呢日生日, 所以呢日都係我心目中最美麗的第七天)!!!



今日我同老公子都好早起身!!!



因為今日我o地去學golf呀!!!



同行仲有另外兩位中學同學!!!



第一次打咋, 擺番個靚pose先!!



姿勢唔算太正確, HAHA!!不過真係唔係講笑, 望落去咁簡單一個動作其實一D都唔簡單, 仲好支力...估唔到運動量係咁大!!!



老公子o既姿勢就正確過我喇!!


打完golf我地去o左飲茶, 好多謝幾位中學同學請壽星老公子同我飲茶呀!!!之後, 大家唔知係咪湊熱鬧, 本來只係我同老公子要趕住出旺角睇戲, 但幾位中學同學都即興咁陪埋我o地出旺角, 大家一路坐車一路傾計, 好開心!!!



去睇toy story, 大家都推介好睇, 果然無介紹錯, 我都睇到喊呀, 可惜老公子竟然同我講'o下, 你咁都喊?'...原來老公子咁無童真!!


其實一早打完波已經成身散晒, 我同老公子睇完戲都好想快D番屋企, 所以今晚生日大餐我o地決定食我o地心目中最美味o既食物!!!!



本區有名o既阿婆豆漿,蒸飯, 粉果同豬皮腸粉辣魚蛋!!!YUMMY!!



老公子生日快樂!!


=================================================


早兩日番o左奶奶度食, 姑仔Kathy送o左份禮物俾我同老公子, 賀我o地結婚一周年(無錯, 份禮物係遲o左, 但心意搭夠!)



中間天鵝麥兜公司同右邊對麥嘜掛勾同張卡就係姑仔送o架喇, 佢仲特登晒o左我同老公子d合照剪成心型放係天鵝心心位度, 等我o地有得替換!!!



其實我最鍾意係張卡呀, 好可愛, 我都好希望我同老公子老o左就係咁!!!


沒有留言:

張貼留言