2017年12月31日 星期日

回顧過去, 展望將來!

2017年算係鐵人媽媽過得唔太順意o既一年!負能量太多全家都受影響!



開心事:
去o左2次旅行(沙巴 & 花蓮); Koey入到間心儀o既津校, 細佬妹之後都唔使煩,阿妹亦順利入到上午班,可喜可賀; 屋企清理o左好多BB用品,掉o左High chair, Potty, BB床, BB圍欄等,搬o左書櫃出廳,新添置o左個大衣櫃, 換鞋櫈, 鞋櫃同魚缸(雖然仲未正式養魚), 年尾仲換左個蒸焗爐同二手Staub, 又添置o左d兒童玩意如室內千秋, 總之,住o左五年,屋企有一番新景象,再加上12月老公成月唔使出差, 屋企多番d笑聲, 總算係開心o既!


唔開心事:6月同12月都係黑仔月!6月Koey獲派第一志願本來開心到上天,但估唔到10日後就跌o左落地獄!雖然最後雨過天清,但到今時今日我都仲未明白發生咩事,人性險惡,我要學識好好保護小朋友,保護自己!一波剛停,一波又起!6月尾小朋友輪住流感高燒,終於輪到阿妹中招,仲要燒到抽筋!第一次睇見自己小朋友反晒白眼面唇發黑手腳疆硬毫無反應, 真係嚇到我心都離埋, o個種驚恐真係前所未有, 而家都仲有唔敢諗番起o既感覺!!! 兩件事最最最徬徨仲要係事發時, 老公子都係出o左差!! 雖然老公已經最快速度趕回香港, 但o係咁緊張時刻只得我一個o係屋企面對, 有時真係覺得好無助好孤單!!!


9月Koey小一開學, 惡夢o既開始!全日制後要早起,放學後茶點沖涼做功課食飯訓覺日日如是,咩親子時間都無,母女之間只餘催促同跟時間競賽,身心勞累又破壞親子關係,好辛苦!雖然近來Koey搵到快點完成功課o既方法(邊上堂邊做功課),但我仲未搵到可以提高Koey做事效率o既方法,慢活係佢性格,要改變唔容易亦辛苦大家!講到尾,都係諗唔明點解政府唔留番少少半日制俾好似我呢d FTM多個選擇,而家先小一,遲d高年班加埋細佬妹都升上小學,我一定死更多細胞!


12月破財又傷身! 先o黎整壞焗爐再整壞電話, 單單呢兩樣已經無o左半皮...再加上聖誕網購大出血, 真係跌錢咁跌!!! 以為破財擋災啦? 錯!! 聖誕假期間全家輪住病, 今次Koey燒o左4日, Kobe燒o左2日, 大人如我都又痾又嘔, 老公子都周身骨痛...估唔到呢個普世歡驣o既大節日就係日日困o係屋企咁過, 都算係近年過得最唔Happy o既Xmas呢!!


回顧到呢度,好似都係關於小朋友o既事,咁我自己同老公o既回顧呢?
Sorry, 好似真係無,彷彿我人生已經同自己無關...

其實今年係鐵人媽媽自信心較低落o既一年...特別係今年染上惡習~~食宵夜同夜訓(1am)後!!!
深深o既眼圈、無精打彩o既眼神、仲有肚腩越積越厚o既脂肪...自信心就係咁完全被打殘!所以今年fb 自拍照少o左,有時唔係無影,而係影極都搵唔到張望落精神見得o下人!

點解要自我放棄?我都唔明!阿妹比較夜訓,好多時到夜晚11點我先有自由時間,其實我都好想早D訓,但網購一陣甚至只係睇一陣fb upload o下相就12點幾,時間好唔見使!! 唔知幾時開始幾塊餅乾一支甜筒就好似仙丹咁,唯我獨享o既感覺令人留戀!老公長期出差,就算唔出差都好多時玩手機,拍拖時間嚴重不足 (全年可能不出5小時拍拖時間...而家要我諗可能只得結婚周年我發住燒食個lunch咁多時間...)少溝通加上老公貴人事忙,普通家事可以拖半年以上都未做到,日積月累多番催促破壞感情...宵夜一碗美味即食麵就成為我同老公o既溝通橋樑!年紀開始大加上長期唔夠訓(阿妹仲未戒半夜叫食奶!), 新陳代謝慢到阿媽都唔認得, 試問想fit想靚點可能? 自信滿滿點可能? 心情靚點可能? 心情唔靚就對小朋友越呵刻, 小朋友就越唔聽話, 結果惡性遁環我就心情更差...休息唔夠鎖事繁重溝通不足都係壓力來源, 有時都認唔住諗, 抑鬱症應該離我不遠了...

展望2018, 願望唔多, 希望暑假大旅行順利老公小朋友健健康康!!!! 亦希望老公飛少d, 對家人積極D, 鐵人媽媽有感力有不繼, 好多事要學識放手...希望Kobe今年有望轉上午班, 實現我期待7年之久可以重獲每天3小時自由時間o既願望, 等我有多點時間處理家人自身各樣大小事, 有時間做o下運動釋放多D多巴胺重拾自信同開心能量, 相信咁先有助屋企各人健康開心發展!


3 則留言:

  1. 祝你 2018 事事順利各位健健康康!

    回覆刪除
  2. 鐵人媽媽,我完全明白!你仲寫到blog真係超勁!(其實我係追緊你嘅沙巴trip)
    宜家好多app可以執靚樣,我都會執下黑眼圈力,鐵人媽媽都可以po靚相!
    我生兩個已經覺得攰到傻,你真係做得好好架啦,試問有幾多人做到?唔好畀自己壓力,小朋友愈大會愈輕鬆,加油!

    回覆刪除