2010年9月7日 星期二

回味

回來兩天了, 還是很回味跟另外4位女旅伴瘋狂大笑的台南之旅!!!


尋晚俾D相老公子睇, 邊睇邊講番旅程中o既笑話, 實在太回味...




==========================================================


前晚番到香港屋企已經十二點, 一打開門其實已經聞到好香, 但我一直唔為意, 直到老公子叫我入廚房我先望到...



原來係我等o左好多年o既老公子愛心粥!!!



仲有超巨芒果同蘋果添!!!


好感動呀, 我忍唔住邊食邊大讚(仲有少少眼濕濕), 煲粥真係好好味(仲要因為老公子落得太少水, 變成我最鍾意o既爛bet bet粥!!!), 我到而家都仲好記得...好回味!!!


多謝老公子!!!


1 則留言:

  1. 好都仲好回味呀, 仲戒不了那些"地道"既口頭蟬喲!
    俾老公笑我返到來依然hyper!
    [版主回覆09/08/2010 11:32:00]睇番D相真係好開心, 我SEND晒D相俾BESS喇, 好期待有齊咁多相!!!

    回覆刪除