2010年10月23日 星期六

不一樣的草蜢25周年演唱會

多得強颱風鮎魚走o左,今晚草蜢25周年演唱會第一場順利舉行!!!


HAHA, 今次好似係我第四次睇草蜢演唱會喇, 本來上年睇完, 今年都有諗過唔去, 但咁o岩好友jenny想睇, 問埋我, 我當然忍唔住即刻應承啦, hahahaha!!!!



今次坐2百幾飛, 位置都唔錯, 向住正面台側少少o者!!!!



舞台設計比較簡單!!!


開show當然又係連場勁歌熱舞啦,不過今次好奇怪,因為段medley唱晒好多hit歌!! 點解o既?? 哦~原來今次搞搞新意思, 佢o地揀o左25首其他歌手包括梅艷芳、阿倫、張國榮、羅文和陳百強等的經典歌去唱, 所以今次演唱會比較少唱草蜢自己o既歌!!!



鐵幕誘惑!!



另外仲有好多歌, 但大多數都唔多識...



唱梅姐o既歌時全場high爆!!!



真係好high o架, 好多人企晒起身!!!



今晚嘉賓係軟硬,佢o地出場時好驚喜,佢o地改晒永遠愛著你d歌詞, 又係台度發up風o左成15分鐘咁耐,搞到成場都好high!!!



佢o地仲一齊唱絕對空虛添!!


不過, 可能軟硬發up風太耐, 草蜢怕超時, 所以最後一輪森巴舞後11點8個字就完場,我都係第一次睇草蜢concert無人叫encore咋, 可能大家都好滿意今次同以往不一樣o既草蜢演唱會啦!!!hehe...不過, 如果俾我揀, 我當然都係喜歡佢o地多d唱自己歌!!


1 則留言:

  1. D歌你唔識唔出奇,因為好多歌是十多年前的作品,但全部都好好聽,我識晒D歌,這些歌都是陪著他們成長的!
    [版主回覆11/01/2010 09:13:00]雖然唔識, 但都OK o架, 因為之前我睇過幾次佢地演唱會, 主要都係唱自己歌, 今次聽到佢地唱其他歌, 感覺又唔同, 新鮮D!!!

    回覆刪除