2010年10月30日 星期六

Rebec's Wedding

今日係Halloween , 亦係大姐會張大姐Rebecca結婚o既大囍日子!!!


今日天氣唔算太涼, 風和日麗又清爽, Very good ar!!!



右上: 好耐無扮靚靚喇, 今日一早就整'妝'待發, 大姐是日dress code: pink!!
左上&下: 準時2點45去到文化中心註冊處, 註冊儀式準時3點開始, 一對新人宣誓掀頭紗鍚鍚, 禮成!!! (Rebec好怕醜, 由朝到晚鍚鍚時都好似好唔願意咁, haha!!!)



人強馬壯o既兄弟姊妹團!!



今日新娘子真係好靚呀, 成個barbie公仔咁, 加上甜美笑容, 一對新人真係好相襯呢!!



上: 新人同我o地兩公婆合照
下: 大姐會合照



影完相, 新人去o左海旁影相, 我o地一班大姐就玩'123456', hehe...



雖然我唔係姊妹, 我同betty都照跟車4點幾就去到酒樓!!酒樓decoration好靚呢!!




有海景!!



仲有好靚o既白色鋼琴!!



同貪玩o既姊妹Bess同Clok打下麻雀(其實姊妹應該係reception的, 相關罪證相片唔係我手!!), 嘻嘻哈哈好快等到其他大姐到, 然後就同一對新人影相!!(d相都唔係我度!!)



開席喇, 總算可以同番半班大姐一齊坐, 有得傾計開心d!!!一對新人就係賓客熱烈o既掌聲中進場!!



食翅前大會司儀安排o左麻雀遊戲,全場人都好投入玩, 當中有一圍有個高手, 連續幾舖好快就睇到咁邊幾飛, 勁到唔好意思再拎禮物, 俾tips我呢圍,令我呢一圍得到禮物一大包!!!



大姐會齊人喇!!!當然要o黎個10人合照啦!!!



襯新人忙於送客, 姊妹們坐o左過o黎一齊玩!!



今次玩'12345678'!!



同埋Halloween版'12345678'!!hahah!!




送客, Rebec好似high high地, 嘻, 相信佢呢日一定好開心好enjoy!!!再一次恭喜張大姐成為何太, 祝佢地百年好合, 早生貴子呀!!!


1 則留言:

  1. weiwei~~生日快樂呀~~^0^ 今日去邊度玩呀
    [版主回覆11/02/2010 10:14:00]今日都係照番工咋, 放工去媽咪度切蛋榚, haha, 無咩特別咋~~~

    回覆刪除