2013年1月25日 星期五

乖豬20個月大!! (21/12 - 20/1)

乖豬20個月大!!!



體重: 都係23磅左右
身高: 無度

說話能力: 繼續大進步!!! 上個月先話最長係識講'聖誕老人'四個字o既詞語, 今個月已經識講'句子', 新詞語好多係大人講過一次佢就會識跟住講, 唔只識'repeat', 係直頭先'apply', 好似'論盡', 佢會邊講邊擰頭, 有時唔記得o野又會講'失敗'...總之就好鬼老積!!! 句子方面, 佢會好努力咁一個個terms講出o黎組成一句, 比較長o既有:

"等 爸爸 放工 番o黎 陪 沛藝 玩 XX"
"搬屋之後 拎番出o黎 俾 沛藝"

總之說話能力真係一個字'掂', 就連出街撞到陌生人都夠膽講, 好多人一知佢只係20個月大都讚佢講o野好叻!!! 亦因為佢進步幾好, 我而家都盡量少用疊字或BB話, 唔想令佢習慣BB話!!

發展: 開始識'反抗', 佢一有唔肯做或好想做o既o野而大人又唔俾時, 會扁嘴甚至發脾氣喊, 大人講極道理都未必肯聽, 有時搞到我都好忟好頭痕!!! 另外, 其實未識講o野前Koey都已經好有主見, 而家識表達埋'唔好'就更加, 成日表示自己要做某D o野之餘仲會order埋大人做...


就係呢個衰樣!!!

另外, 開始有'識朋友'o既念頭, 呢個月朝早落會所成日撞到一個叫'南南'o既2歲多姐姐, 自第一次見面後Koey就成日提住'南南姐姐' (叫到人地好似好大個...), 透過同南南玩單車佢仲學識要排隊'輪住'玩, 玩完一個就要到另一個, very good!!! 其實南南個麻麻都真係教得幾好, 仲幾好傾, 難得Koey又咁鍾意同南南玩, 我都好開心, 不過可惜識得太遲喇, 熟落o左一個月左右我又要搬走, 我都唔太捨得, 希望去到新環境後Koey都會識到新朋友仔再一齊玩啦!!! 

體能發展方面, 上落樓梯都係麻麻o地, 上o既話一兩級都夠膽自己試, 但落就最多一級仔!! 

認知能力: 呢個月下午我開始開芝麻街俾Koey睇, 仲好鍾意Elmo入面有個搞笑叔叔, 同埋可能聽得多, 而家Koey好間中會自己用英文講'one two three', 第一次聽o既時候都幾surprise, 因為我多數用中文教數字!! 總之, 睇見佢好專心睇英文卡通我都幾開心, 似乎有D吸引力, 希望幫到佢第時學英文啦...不過, 有時我只用中文教佢, 有時我都好疑惑我應唔應該一邊睇英文卡通一邊譯做中文, 定係唔理佢等佢自己理解好D???

 自理能力: 見到粥仔/飯仔入面有D特別o既餸會主動拎spoon自己'筆', 但只會'筆'D餸, 呢個時候就'筆'得最好, 其餘時間都懶得去'筆', 又或者自己'筆'兩三啖後就俾番隻spoon我話'媽咪筆'...

畫圖畫方面, 仲係對拎住D筆係手有興趣D, 畫o既時間相對只係好少...

聖誕精選相:





多謝各位送o既聖誕禮物呀!

今個月精選 (就快搬, 呢個月多o左叫朋友o黎探我): 



靖靖



型仔打扮


呢個會所草地真係好靚, 我都好唔捨得!!!




影相知道要'笑', 唔人幾時先識得'笑'得自然D無咁假呢??



玩貼紙最鍾意貼係鼻度!!


之前儲o左一批奶粉罐, 諗住可以DIY D玩具俾Koey玩, 不過搬屋喇, 都係回收o左算數!!


一一, 好有風度拖住Koey行, Koey又乖乖跟住, 好得意!!




昊昊


同各住見面時已經o係新屋喇!!

Koey:  '下次見!!!'



3 則留言:

  1. koey 講嘢真係好叻!! 仲有好多朋友仔添喎!!!

    祝搬屋一切順利. 無小朋友搬屋都夠煩, 你係有個 toddler + 大肚! 小心啲慢慢執啦~

    回覆刪除
  2. 講野好叻呀!希望靖靖都快d講多d野啦!我覺得俾佢自己聽英文,唔駛譯啦,自然環境嘛,我無俾任何電視靖靖睇,大個d先。靖靖呢家出街都唔俾我餵,真係驚佢跌晒無得食。。。

    回覆刪除
  3. koey講野真係好叻呀

    回覆刪除