2013年6月3日 星期一

Kobe仔滿月 & Koey 2歲生日

18 May 2013: 


大家好, 我叫Kobe!


我今日1個月大喇!


想同家姐合照, 但家姐怕o左我 (Koey怕整到細佬...)


細細個o既我已經好Man!!





今日爸爸幫我拎o左出世紙喇~




坐完月, 媽咪話要帶我去戶外接觸下陽光~


呢位就係陪月姨姨, 唔止Kobe仔, Koey都好喜歡佢o架!!


夜晚食蛋榚仔慶祝Kobe仔滿月!!


擺個大爺pose~~


家姐唱o左生日歌俾我聽, 仲幫手吹蠟燭添~~

19 May 2013:


Kobe仔滿月手印腳印~


媽咪第一次幫我沖涼~


兩父子...


Kobe仔第一次夜晚出街wet~


因為今晚慶祝Kobe仔滿月同埋Koey 2歲生日!!






酒樓太嘈, Kobe仔全程都訓唔到, 猛扭抱!




呢幾日Kobe 同Koey都收到好多禮物, 真係多謝大家厚愛!!


長輩們o既心意, 多謝晒!! 祝蛇仔Kobe健康伶俐, 聽教聽話!

20 May 2013:


陪月 EE last day, 佢送o左好多禮物俾Koey, 多謝晒!!


原本想去睇巨鴨, 但佢扁o左...所以唯有一家四口近近o地去食buffet!!


不過我o地大頭蝦, book位時無講到Koey生日, 所以酒店無預備蛋榚, 我o地唯有拎D buffet甜品當蛋榚算...對於Koey o黎講應該無乜分別...HAHA!


Koey好多食物都唔肯試, 但就食o左超過廿粒車厘茄~


至於Kobe仔, 佢全程只係訓得一陣, 其餘時間都要抱住, 所以雖然只係出一陣街, 但到攰到我同老公子散o左...


至於Kobe仔, 佢全程只係訓得一陣, 其餘時間都要抱住, 所以雖然只係出一陣街, 但到攰到我同老公子散o左...


呢份就係爸媽送俾Koey o既生日禮物!!


Koey短短幾日收到好多煮飯仔玩意, 呢個Little Shop就o岩晒Koey當做廚房或小賣部!!!


希望你鍾意爸媽o既禮物同呢個小天地啦!

21 May 2013:


 砌o左個little shop之後, 我決定的起心肝整埋個DIY廚櫃俾Koey!!! (自從o係fb睇到人share DIY kitchen後儲低o既紙盒同其他'廢物'!)
整o左2日, 終於完成喇!! 有齊sink盤(X罐曲奇), 水龍頭(廁紙筒), 爐頭, 櫃入面包o左雜誌紙, 再放幾個盒放廚具/食物同埋微波爐~




2 則留言:

  1. 祝Kobe仔, 快高長大, 身體健康
    祝Koey家姐2歲生日快樂, 聰明伶俐, 兩姊弟相親相愛。
    DIY 廚房好靚吖!
    [版主回覆06/07/2013 11:43:29]多謝你o既祝福呀!!!

    回覆刪除
  2. 哈哈.. 您仔仔原來係大頭仔... 好勁...
    妳好叻, 湊兩個仲識做埋手工俾佢地玩...
    [版主回覆06/09/2013 22:36:11]haha, 係呀, 佢個頭仔真係好大, 有時真係覺得佢塊面仲大過Koey咁!!!

    都係要等老公同我媽咪係度幫手我先有free time整咋!!

    回覆刪除