2013年9月18日 星期三

新blog新開始!


多謝blog友bubibu (http://bubibububu.blogspot.hk/2013/09/yahooblogger-1-blogtrans.html) o既搬blog教學, 我終於成功merge埋2個yahoo blog o黎呢度喇!!!


雖然, 所有blog相用晒original size變成超大張...
雖然, 以前調校o左時間先post o既blog變晒寫blog日子就post o左...
雖然, 兩個blog d分類merge埋晒一齊亂到七彩...

但, 都總算係叫搬o左, 以前D心血都得以保留作紀念, 唔怕無晒, 都算鬆一口氣!!

新blog呢度我仲未太識用, 見到好多blog友已經整得個版面好靚, 真係好想快D整下我呢度, 不過睇o黎我都未必有呢D時間去研究, 都係慢慢續D續D o黎吧!!!

最後, 適逢今日係中秋節, o係度同各位新舊blog友say 個hi, 講聲'中秋節快樂'啦, 希望各位blog友 add 番我, keep in touch!!!

10 則留言:

  1. 恭喜晒! 終於搞掂喇!
    中秋節快樂!
    你有冇試過喺範本->自訂->調整寬度->整頁網誌拉寬D睇下得唔得
    如果唔係可以跟呢個website教咁resize photos
    http://www.mybloggerlab.com/2013/04/how-to-resize-all-images-automatically-in-blogger.html

    仲有, 你去設定->文章和留言->顯示字詞驗證揀否, 咁我地留言就唔駛每次都打驗證碼喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝指點呀, 不過未有時間詳細試...HAHA~~~都唔知要搞幾耐個BLOG先靚仔D...

      刪除
    2. 正, thanks for your reference, i resized all images la, the look improved a lot, haha!!!! i am so happy!!!

      刪除
  2. 嘩...原來舊blog D相真係超大喎...咁我諗你要試下website果個resize photo方法先喇...

    回覆刪除
  3. Yeah, 呢個blog無咗分類呢
    我的blog: menu1102.blogspot.hk

    回覆刪除
  4. 雖然相太大 & 分類亂了, 但總算係叫搬咗啦 :)

    回覆刪除
  5. 最緊要搬到。其餘野慢慢搞。不用急。

    回覆刪除