2013年9月29日 星期日

我係媽媽Blogger!!!!

因為一湊二太忙, o係搬blog之前, 其實我已經好少update 個blog, 但成日睇到其他媽媽blog友仲係好勤力咁寫blog分享, 其實我都會心癢癢, 好想寫番, 只係一直的唔起心肝 (當然, 抽時間都係一大問題~)...

咁o岩早前o係fb見到一個大肚blog友參加o左Yes-Parents 個【MaMa Mia母嬰用品初體驗  媽媽Blogger試用大募集】活動, 既可以俾個excuse迫自己抽時間寫番blog, 暖o下自己呢個新blog, 增加番D人氣, 又有媽媽產品試用, 唔錯唔錯, 一於試下先!!

今次Mamamia母嬰用品試用活動, 全套有九件:

1. 孕婦托腹帶
2. 收腹帶
3. 母乳餵哺圍巾
4. 2合1 嬰兒睡袋
5. 嬰兒包被
6. 環型揹帶
7. X 型揹帶
8. 多功能揹帶
9. 嬰兒座椅帶

本來我揀o左2同3, 但收腹帶其實都唔知有無人生完咁耐先用, 都唔知自己點解咁stupid揀o左...好彩, 收到Yes-Parents email通知, 話我入選o左【MaMa Mia母嬰用品初體驗  媽媽Blogger試用大募集】, 可以獲得全套9件產品, 即刻鬆一口氣,咁我就唔使面矇矇生完咁耐都重用'收腹帶', 分享'生完半年用收腹帶成果' o既感受喇...HAHAHAHA!!!

見到我嗎?


上星期, 老公子幫我拎o左D產品喇!!! 有新o野用喎, 我當然第一時間拎出睇o下啦!!!


上左至右: 母乳餵哺圍巾, X 型揹帶, 孕婦托腹帶
下左至右: 嬰兒包被, 收腹帶, 嬰兒座椅帶
另外仲有兒歌故事音樂CD同MaMa Mia購物優惠券

至於2合1 嬰兒睡袋, 多功能揹帶同環型揹帶遲D先有貨, um...除孕婦托腹帶, 收腹帶同嬰兒包被已經唔合用, 嬰兒座椅帶又未o岩用之外, 其他都有興趣試, 特別係揹帶, 雖然本身都有條, 仲有條sling同hip sit, 但都仲係好想左試試右試試, 比較o下邊條揹得我最舒服, HAHA!!!

好, o黎緊呢幾日去街, 一於就試o下o係手呢條X型揹帶先啦!!!

 

究竟...

 +  +  = ????

等我試完再update大家啦!



Mamamia以實惠價錢提供一系列高質素母嬰用品,現於全線荷花親子店、新都城百貨公
司、爸媽部落等各大商店火熱發售。
      http://www.facebook.com/mmm.hkg
      查詢電話&電郵: 3520 2026 / sales@parakeet.com.hk
      更多分享: www.Yes-Parents.com / http://www.facebook.com/YesParents

6 則留言:

  1. 我睇緊餵奶圍巾, 不如你快手試吓,再話我知好無用啦!

    回覆刪除
  2. 我對張包被同坐椅帶有興趣,睇下好無用

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐椅帶我都想快D試, 但Kobe仲未坐得太穩, 可能過多個月先試到~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 我襯老公係度有時間拿拿聲寫咋, 唔係實出唔切, HAHA!!! 等你sharing~~~

      刪除