2013年12月26日 星期四

BB Koey is back!!!

Merry Xmas!!!


一年前後!! 雖然件衫仲o岩著, 但Koey真係大個女o左, 感覺好少女呢!!!

聖誕節正日, 我帶o左Koey去剪頭髮呀!!! 雖然Koey咁大個女第一次去, 但佢好合作, 坐得好定呢!!


剪完!! 

wow, 個樣BB o左好多呀!!!!

面仔圓圓咁, 真係cute o左好多!!! 

其實呢日除o左Koey剪頭髮, 老公子都送o左我近4個鐘假去電髮 (可惜電得唔夠曲...), 番到屋企Koey即刻話'媽咪, 我好掛住你!!'!!(老公子話我唔o係度期間, 佢問o左我幾次幾時番!!)我都好掛住你呀BB Koey, 唔知點解望見多番BB樣o既Koey我真係覺得好開心呀, 真係好鍾意你呢個新look呢!!!!

Boxing Day拆禮物!!

兩父女使唔使咁sweet 呀?? HAHA!!

Koey剪o左頭髮真係cutie o左好多, 好Kawaii呀!!! 早知再早D帶佢去剪啦, HAHA!!!

4 則留言:

  1. 佢見自己剪左咁多頭髮又冇唔開心喎... 呢個BB頭真係好cute呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又真係無唔開心喎, 可能佢未有concept點解係靚定唔靚, 所以又無咩所謂!! HAHA!!

      刪除
  2. 件聖誕衫竟然一年後仲岩著!! 不過感覺真係好唔同, 少女咗呢!! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實上年少少大, 今年就隻袖有少少短, 但真係仲著到!! 可想而知Koey 真係keep 住咁瘦!

      刪除