2014年1月1日 星期三

回顧過去,展望將來

又到o左一年一次回顧過去,展望將來!!

睇番一年前o既post"回顧過去,展望將來!", 2013係充滿挑戰o既一年, 目標set o左好多, 好彩大至上都完成得到:

1. 順利生番個肥肥白白健健康康o既蛇仔仔, 最好當然係產程快D, 唔使痛咁耐!!!
WELL DONE!! 仲記得生得入院後睇住老公子走仲驚到喊晒, 但估唔到第二胎真係產程快到唔係好痛, 真係有'執番身彩' o既感覺!! 原本以為Kobe仔會輕過家姐, 結果出世7磅半, 重過家姐, 健健康康!!

2. 成功餵人奶!!! 不過期望唔敢太大, 始終仲要湊Koey, Koey會唔會因為呷醋而成日黐身黐世都係一個關鍵!!!
WELL DONE!! 因為有經驗, 加上Kobe真係好合作, 所以仲順利過Koey o個陣, Kobe仔到而家一滴奶粉都無補過, 我亦全埋身, pump都唔使!! 至於Koey亦好乖好合作, 係有少少情緒反應, 但唔算呷醋, 讚!

3. 希望Koey鍚細佬, 兩姊弟相親相愛!!!
DONE!! Koey無呷醋, 但話相親相愛又未至於, 因為Koey大部份時間當細佬透明, 係近年尾細佬大個D, Koey先開始明白自己有tum細佬大笑o既能力, 接觸好似多番少少!!

4. Koey搵K1順利, 最好當然係入到新屋附近o個間啦!!!
DONE!! 新屋附近o個間真係入o左, 但結果我發現最想入唔係呢間, 唯有期望來年有人放位啦~~~不過, 樓下呢間收am, 地點近而且係呢區老牌幼稚園, 其實都已經滿足了!! (其實我一路都想blog番幼稚園面試個詳細結果, 等我~~)

5. 搬屋順利, 換新屋有新環境新變化, 離開physically and mentally 被困o既困局, 我要積極D帶多D Koey出街見多D人, Koey適應新居順利!!!
WELL DONE!! Koey第一日就適應新居, 反而係大人要多D時間!! 諗番轉頭, 我大住肚抹屋執屋爬高爬低都真係幾勁...雖然辛苦, 但間屋大o左, 又唔使再'爬山落山'先出到街, 老公子又可以早半個鐘番到屋企食晚飯, 我真係成個人都開心晒!!!

6. 老公子升職加薪!!
WELL DONE!! 職無升, 但上年年頭加幅唔錯, 配合晒細屋搬大屋o既額外開支!!

7. 我生完身體早日回復狀態, 當然唔想好似上次咁坐月先o黎肥10磅減唔番啦!!!
WELL DONE!! 今胎生得快, 個人無上次生完咁虛!! 連我自己都覺得自己好似生完幾日就復完咁!!! 另外, 因為嘔得勁, 到生得時都係135磅左右, 生完輕過生完Koey5磅, 即只係差5磅就做番做女o個陣, 我好滿意o架喇!!

8. 希望全家人身體健康!
WELL DONE!! 全家無大病大痛, Koey只係因為整親手去過急症一次, 最後都係少少扭親, 小事!!

9. 希望自己一湊二成功, 唔好人都癲啦!!!
WELL DONE!! 因為Kobe算易湊, 一切比想像中易handle, 細佬頭兩三個月仲有時間襯佢訓同Koey整餅整蛋榚添!!

另外, 計劃以外o既事仲有:
10. 重拾寫blog!! 因為yahoo blog摺o左, 搬o左o黎Blogger, 以前無add過fb o既blog友一下唔見晒, 加上自己一湊二已經極少blog, 簡直一切從零開始!! 不過可幸都參與過一d blogger event, 叫做迫自己勤力d寫blog, 令個blog多番少少人氣, 仲因此得到做全職媽咪後第一份收入 (都有幾千蚊o架!)!!! 雖然, 而家同以前yahoo寫結婚o既全盛時期差一大截, 但都已經滿足了!!
11. 生完Kobe仔之後, 老公子讚我煮飯好味o左, 變化多o左, 好似忽然開o左hiu咁...haha, 我諗實情係因為坐月多o左好多乾貨o係屋企, 所以煮飯咪多o左花款囉, HAHA!!


托賴, 今年除o左因為細佬出細Koey有段時間好少出街外, 兩個小朋友今年都算過得開心, 快高長大, 亦無大病大痛!! 

本來以為Kobe出世後D一家合照都係o係屋企影, 但搵相又俾我搵到每月都有戶外全家幅, 呢個2013都算係咁lu!!

展望2014, 我希望:

1. Kobe快D戒夜奶, 咁我就可以放佢兩姊弟同房, 我就可以一覺訓天光!!! 至於人奶, 繼續長餵長有, 唔好太早無貨!!!

2. 兩姊弟相親相愛, 繼續健康快樂, 越o黎越多interaction, 最好唔好嗌交爭o野, 兩個一齊玩唔使我理!

3. Koey番K1順利, 適應群體生活!!!最好當然係我心目中o既first choice幼稚園有位多出, 肯收Koey!

4. Kobe仔識行識走識講o野, 唔好好似家姐咁黐身!

5. 可以一家四口旅行!!! 其實老公子ZXmas抽到去澳門o既coupon, 去實去到, 但我心思思好想坐飛機去遠D!!

6. 老公子事業順利, 搵多D, 新環境新挑戰, 加油!!

7. 我可以多d自己時間, 寫多d blog, 參與多d blogger活動, build up 番多d audiance!!

8. 全家人身體健康!

睇番上面, 原來2012年尾已經計劃好晒2013點過, o黎緊2014, 目標好似有d模糊, 不過唔緊要, 作為C9一名, 只要一家平平安安健健康康已經要知足喇!! 2014加油!!

祝大家2014都開開心心, 順順利利!!

1 則留言: