2014年1月28日 星期二

奢侈o既二人世界

o係自己個'二人世界'post相先知, 原來對上一次二人世界, 已經係20130728, 剛剛足半年...

唔係想話自己好可憐, 但今日呢短短5個鐘拍拖時間對我o黎講真係好奢侈!!!

今日呢5個鐘, 我o地...

1. 手拖手
2. 企o係度迫地鐵 (唔使人讓座)
3. 上落MTR坐電樓梯 (唔使去唔知邊度轉角位lei埋等好似永遠都唔會到o既lift)
4. 行維園年宵 (至少4-5年無去踏足過呢片土地...)


5. 食大牌檔 (唔使揀有BB椅或放得落BB車o既地方, 亦唔怕食得慢好似阻住等位o既下一台客)


6. Shopping (買o左3件衫, 唔係淘, 係o係HK行街買!!!!!!!!)
7. 上行人天橋行樓梯 (有lift都偏偏唔搭)
8. 坐巴士上層 (仲要未停定就起身同剎車o既衝力抗衡!)


9. 全程不停傾計 (老公子無掛住睇手機, 又唔使傾計時不斷有人大聲叫'媽咪'打斷對話!)
10. 靜靜咁揀o左上兩星期去studio影o既相

上面o個d聽落都係d芝麻綠豆小事, 但我真係為o左以上o既事樂翻天...係咪好白癡? 雖然...行年宵實際上係趕到似係路過多D, shopping實際上係為難得過海, 想順便用o左張sogo coupon為買而買多D, 但呢5個鐘我同老公子(其實...我o既感覺應該大過佢好多!)都已經好滿足好開心了!!!

辛苦晒爸媽幫我o地湊住兩位小朋友, 等我o地可以過一下二人世界!!


4 則留言:

  1. 其實對於有孩子的夫婦來說,拍拖是非常難得的時光。
    我家O仔剛兩個月大,我們決定每星期要安排一晚babyfree的晚餐。
    食麥當奴都無所謂,總之兩人可以好好相處吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想, 不過搬屋後四大長老出o黎遠o左, 我又無工人, 真係談何容易呢...

      刪除
  2. 得閒兩公婆都要出去RELAX吓啊, 唔好眼裡只有小朋友呢, HEHE!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks ar~~其實我都唔想眼裡只有小朋友o架, haha!! 不過日日都自己湊, 交俾其他人點都無咁放心, 再加上我上年搬屋後四大長老出o黎遠o左, 我又無工人, 所以想二人世界真係談何容易呢...

      刪除