2014年2月7日 星期五

馬年到~~恭喜發財!!!

恭喜發財!!! 今日已經係年初八, 老公子放大假日日都出街, 所以超唔得閒, 搞到而家先出blog同大家拜年添...係就係遲o左d, 但遲到好過無到嘛, HAHA!!!

今年係我第一年一家四口過o既年...

年廿九晚, 自己屋企團年:

三餸一湯, 老公子買餸我做大廚!! 煮o左:
花菇白蘿蔔炆鵝掌海參: 落調味輕手o左, 味道淡o左少少, 有d對唔住炆到咁林o既花菇同鵝掌呢!
豆腐卜炆龍躉: 雖然真係好貴, 但啖啖肉好正!!
露荀蘿蔔炒帶子

年三十:

同Koey係屋企親子料理, 整湯丸!! Koey幫手搓o左d長條型, 但啡色太核突...

我最後幫佢改良做心心等型狀~
食得喇, 原來煮起d色會出好多o架, 不過我唔識包, 所以好厚皮同好少南瓜蓉...不過都食到少少朱古力同綠茶味~~
Koey有甜食就最開心, 食晒d迷你湯丸~

年初一: 

Koey & kobe恭祝大家新年進步, 健康快樂!!

講老實話, 其實我覺得著呢d賀年衫仔好娘好老套, 所以Koey細個無著過o架!!! 今年本來都無諗住買俾細佬著, 但上網見到呢件個款同色又真係幾靚唔娘, 終於買o左!!!

好like呢張合照!!! 多得Grandpa幫手引小朋友先影得咁靚!!!

之後去o左我婆婆屋企團拜~~

豬嘴Kobe~~~

去到5點先回程, 呢兩位攰到訓o左~~

年初二:

番娘家食開年飯~~

當日除o左我同Koey外, 全部人都著紫色, 使唔使咁夾??? HAHHA!!

o係Grandpa & Grandma屋企Bathing~~

之後傍晚就去爺爺麻麻度食開年飯lu~~~

之後年初三至初七我o地差唔多都有日日出街, 好耐無試過去咁多街, 我仲買o左5件新衫俾自己, 大大話話都有好幾年無買咁多衫喇, 真係滿足晒呢!!!

初三look~~~

 
初六look~~

haha, 兩母女一齊扮model影相, 好開心!!

Koey而家影相成日古靈精怪!!


最後, 再一次祝各位馬年行大運, 好似我o地食buffet咁, 豐富滿足!!

4 則留言:

  1. 啲餸睇到都想食, (肚餓中)
    你哋一家好開心呀
    祝願永遠幸福快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞呀!! 祝你馬年都開心順利, 小朋友聽教聽話!

      刪除
  2. 回覆
    1. thanks thanks~~~~我好鍾意襯衫, 最愛襯得低調, hehe!!

      刪除