2014年5月27日 星期二

Koey 3歲喇! 520 2014!

Koey 3歲喇!!!!

一朝早就玩佢o既生日禮物, 希望佢鍾意啦!!!

3歲大o既Koey, 發展係點o既呢?

高: 97cm (85%)
重: 29磅 (20%)

四個字: 又高又瘦!!!

我由上年7月開始同Koey每月度高一次, 不知不覺就高o左咁多喇!!


體能發展: 體能應該算係差, 不過跑同跳都總算學識喇, 但跳得好唔好就...HAHA!!! 上樓梯可以好似大人咁左右唔同級上, 落樓梯就仲未得! 仲未識踩單車, 出街去遊樂場只限玩滑梯, d攀爬有d難度就唔會試...細膽亦文靜...um...我明明都係運動唔差o既媽咪, 點解Koey咁無運動細胞?? ...都係等細佬大個d帶佢玩算數!!!

智能發展: 除o左砌lego, 我諗唔到佢仲鍾意玩咩...!!!! 砌Lego識得跟住書仔指示搵材料, 亦識得一步步睇圖自己砌, 係間中d方向分唔到要提下, 基本上都砌得幾好, 但一定要我係度先會砌, 自己就唔會跟書, 會自己砌自己鍾意o既形狀, 幻想係d車呀, 椅之類!!

其餘智力玩具, 特別係牽涉數字/英文字o既玩意, 如uno, kum綿胎等, 一律零興趣...所以佢依然停留o係未認識A-Z/a-z o既階段, 數字都係近來先識識o地數11-20, 雖然多數都會skip o左d...!! 總之數理方面, Koey真係零興趣咁...同佢爸媽呢兩個數理人南轅北轍!! 中文字, 認得20個左右啦, 近呢個幾月少o左認新字, 不過sure佢認中文字興趣比學數字英文有興趣就是了!!!

說話能力: 強!! 2歲幾已經同大人講o野無咩分別, 到而家3歲, d懶音都改o左唔少!! 而家Koey會用大人語氣 (正確d 講, 係我o既語氣) 教訓細佬同爸爸! 其實有時聽到佢語氣差我都會嬲, 但出聲話佢時我亦都知佢只係學我...唉, 身教呢...呢方面我的確做得麻麻o地...唯有希望Koey大d識分我語氣差多數係因為佢曳同埋爸爸講10次都聽唔到1次我先會咁惡啦!!

自理能力: 極強...除o左自己食飯之外!! 我都唔記得佢幾時開始咩鞋咩襪都係自己著, 近個幾兩個月褲都係自己換, 如果唔係過頭笠o既衫, 佢都識得著, 仲多數唔會搞亂方向, 著得o岩!!! 

2歲開始戒片, 到2歲半時正式成功, 自此出街無再瀨, 係屋企去toilet 成個過程包括抹pat沖廁洗手都唔使人幫, 近呢幾個月開始夜片都無著 (佢話唔舒服所以唔願著!), 不過夜晚飲得多水都有可能半夜瀨, 平均3-4星期都有一次啦, 唔算太多, 但每次都係5點幾6點整濕走過o黎搵我o地, 搞到成床所有o野都濕, 我要捱眼訓幫佢處理, 洗起上o黎亦好麻煩, 成日洗2次先清到d尿味!!! 希望佢快d學埋半夜急自己去toilet就好喇!!!

食: 差!!!!!唔止唔肯自己畢, 近呢個月更惡化到食到半路落地玩唔肯坐番上台!!!! 偏偏Koey唔愛食正餐 (of course愛零食!), 你唔餵佢, 佢可以坐係度點都唔畢, 餐餐飯食個半鐘, 除o左頭幾啖應該全部都係凍!!! 近排唔知係高o左, 病過瘦o左, 定係真係食少o左, 佢又好似瘦o左, 面青青o左咁喇, un chi chi 開始唔係太好睇, 希望佢大d會貪食d啦!!!

睡: 越大越好精力, 基本上一出街o個日就唔使午睡!! 如果無出街, 朝早8點前起身o既話, 午睡o既可能性會高d, 如果唔係, 好多時3點趕o左佢上床佢典半個鐘訓唔到都會出o黎搞住我!!! 有時佢唔nap o個晚係會攰d, 但佢 'lup lup lor lor'好多時都只係比平時早得半個鐘訓覺!!! 雖然佢唔nap可能對佢遲d番下午班有幫助, 但我都想自己多d free time, 所以我都係prefer 佢nap 多d!!! 

好喇, 發展寫得七七八八喇!! 告別Trouble 2, 希望3歲後o既Koey可以繼續進步, 聽教聽話, 番學順順利利, 健健康康, 最希望佢唔好咁怕新事物, 勇敢d多d嘗試新事物咁就好喇!!!

==================================================================

講番Koey正日生日!!! 520 (我愛你)本來已經夠浪漫, 再加埋今年係2014 (愛你一世)年, 真係浪漫過浪漫呢!!!

呢日一朝Koey 除o左玩佢份生日禮物外, 佢仲去o左探醫生叔叔!! 因為佢同細佬都又咳又鼻水, 早兩晚Koey仲半夜發燒添, 所以今日都係要去睇醫生拎d藥食, 以求安心!!

面青+雙目無神, 成個病樣!!

睇完醫生番到屋企樓下, 俾兩姊弟玩一陣啦!!!


一陣風吹埋o黎, 兩個都笑晒, HAHA!!


番到屋企...

遲o左送o黎o既網購物品送到, 不過大部份買大o左, 要擺多一兩年先o岩身...




Grandma 係度睇住小朋友, 咁我就埋首整整整...

wow!!! 好靚, 第一次整彩繪瑞士卷, 算係咁!!!

藍莓cream + 新鮮士多啤梨 & 藍莓, d色都襯番今日, 好浪漫!!


完成品!!! 雖然好多lone仔, 但都算係咁, 味道好good...雖然Koey同我老公都麻麻o地欣賞...但我自我感覺良好, 好滿意o架喇!!!

等老公子放工, 又影合照!!!



鍚鍚!! 兩個都好勉強咁呢!!!




Koey, 大個女喇, 520, 2014!

8 則留言:

  1. Happy Birthday ar Koey!! 希望你快D 肥肥白白, 生長線去返50%就最好1 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks ar!!!! 係呀, 佢又偏高, 但體重又唔夠, 影相可能已經影得佢肥o左, 你見佢直人一定會覺得佢瘦呢!!!

      刪除
  2. Happy Birthday! 你個手繪蛋糕卷好靚啊。話咁快就三歲,大個女啦!女仔又高又瘦,我都想!不過父母總是唔想小朋友太瘦吧(但係佢唔食的話你可以點⋯)

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks ar!!! 係呀, 大個d又高又廋就話o者, 但咁細個就咁slim, 連baby face都無埋咁...小朋友真係肥少少先得意可愛嘛!!!! 不過暫時佢又未至於瘦到唔健康o個d, 好似你講咁, 佢唔肯食真係無咩符!!!

      刪除
  3. 我家謙謙都是好瘦,食野仲要餵..好煩!
    希望KOEY食多D野,肥小小靚女D呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, Koey都係要餵, 真係好煩呀!!!! o黎緊番學, 都唔知係咪要11點就開始食lunch...唔係真係怕趕唔切呢!!!

      刪除
  4. Belated Happy Birthday Chloe! 又高又瘦其實都係似你啦!
    講野叻在現今社會絕對係好事呀!運動細胞呢,又真係不是人人有嘛。好像我,完全係零分。哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks!!! 咁又係, 運動唔叻真係迫唔o黎o架, 等佢自由發展啦唯有!!! :)

      刪除