2014年5月8日 星期四

Look@ME 媽咪大變身!

母親節又到喇! 眨o下眼, 今年係我同Koey同Kobe過o既第3同第2個母親節喇!!

雖然話照顧小朋友係我o既'天職', 再辛苦都無得怨無得賴, 但有時候, 真係唔可以只係掛住d小朋友, 有時候都真係要顧下自己, 所以襯母親節將至, 我決定要對自己好d, 獎勵一下自己, 送自己一個新look!!!

掂唔掂?

掂唔掂?

早前我見到朋友share o左STENPHENMAKEUP o既Look@ME 女主角大變身活動, 覺得好似好好玩, 最緊要可以變靚d嘛, 於是我就膽粗粗參加o左!! haha, 平時幫Koey參加呢樣o個樣小model活動就多, 自己參加真係算第一次!

o係4月20日, 我就去o左同Stephen見面, 一去到先知, 原來佢o地o既製作係咁認真!! 現場唔止有星級化妝師Stephen, 仲有造型師、髮型師, 連埋攝影師同錄影師, 成個團隊有成9人之多, 好利害呢, 今次真係無join錯!! :p  而另一個驚喜, 就係我遇番Sarona呢, 佢係我結婚影pre-wedding時認識o既婚紗設計師o黎, 負責今次活動o既Styling, 幫我設計造型呢!

等o左一段時間, 終於輪到我喇!! Sarona先同我去換衫, 佢預備o左幾套衫俾我試, 其實幾款衫我都幾鍾意, 因為顏色夠sharp夠醒神, 不過最後我都係揀o左條青綠色Pattern褲, haha, 因為平時o既我絕少會著有pattern o既衫褲, 今次話明要'大變身', 我自己都好想突破一下框框, 作d新嘗試!!

換好衫, 要化妝喇!! 坐定定俾人化妝唔係第一次, 但俾射燈照住, 邊化邊望實鏡頭保持微笑真係第一次, 感覺好得意, 真係好似做緊平時o係電視度見到d化妝品牌model咁!!!

成個化妝過程其實好快, 唔講咁多, 去片~



段video好正哩? 我自己都忍唔住睇o左好幾次, 仲上網搵方法download o左留個記念!! hehe!!

自從做o左媽咪, 特別係我呢d真正o既全職媽咪之後, 一對手做N樣家務同應付兩隻小馬騮, 真係忙到日日無時停, 所以出街都係以快同方便照顧小朋友為主, 真係莫講話搵時間執靚自己, 化番個靚妝先出街見人!!!

不過今次大變身後, 我對於要自己變得靚d sharp d有唔同睇法!! 因為今次無論化妝、造型定髮型都完全照顧到我係'媽媽'呢個身份, 做到又快又簡單, 但效果就已經好突出!!


髮型: 直髮俾人fresh d o既感覺, 襯番夏日feel, 仲感覺yound d! 完全唔使梳唔使紮, 一個字: 快!

妝:  雖然Video唔多唔少都經過剪輯, 但實際上成個妝容真係最多10分鐘就搞掂! 唔識化妝o既我睇住個video都覺得個妝似乎唔難化, 跟住一步步好似教學咁做, 似乎我要pick up都唔會太難呢!!! 



造型: 白色雪紡上衣+青綠Pattern長褲 + 金色粗踭涼鞋 + 簡單民族飾物! 簡單得o黎好fresh!! 上身可以遮住我湊B後出現o既粗手臂同大肚腩, 粗踭涼鞋又可以拉高個人, 但又企得穩唔影響我彎腰湊細路! 亮點當然係條褲啦!! 相信識我o既朋友都一定未見過我著咁花碌碌o既衫褲, 今次真係眼前一亮, 連我自己都估唔到自己都carry 到呢類Pattern衫褲呢, 睇o黎我以後買衫褲可以多個選擇, 今次新嘗試真係無揀錯!!

原來, 做o左媽咪之後都可以又型又靚!! 雖然小朋友未識欣賞, 但只係花少少時間執執自己, 換個sharp醒look同靚心情, 對自己好d真係幾值!!! 淨係睇我今次大變身後, 開心o左成晚就知啦!!!

總之, 真係好多謝STEPHENMAKEUP o既團隊幫我大變身, 幫我做個又型又靚o既潮媽咪!!!

好喇, 拍攝近尾聲, 老公子帶埋Koey 同Kobe o黎影合照!

我: 媽咪靚唔靚呀?
Koey點點頭!
我: 咁媽咪化妝定唔化妝靚d?
Koey: 媽咪都係唔化妝靚d~~


拍攝完畢, 因為時間已經好夜, 我又無街去, 所以好可惜地, 我無得帶住呢個新look去街, 而要番屋企用呢個靚妝幫小朋友沖涼餵小朋友食飯!! HAHA!!! 無法, 再型再靚我都依然係'媽咪'嘛, 呢個身份無得走! 

食飯其間, Koey不斷問: 媽咪幾時先變番普通媽咪?

HAHA, 睇o黎佢真係好唔習慣見到我化妝呢!! 最後, o係Koey問o左至少3次之後, 我就帶住依依不捨o既心情乖乖去落妝沖涼, 還番個'普通媽咪'俾Koey喇!!

臨落妝前忍唔住再自戀一下!!!
化o左妝, 真係笑容都充滿自信!!!

睇o黎Koey未識欣賞我個新look呢!! 唔怕, 等我試下勤力d, 出街慢慢化番多少少妝等佢習慣下咪得囉, HAHA!!! 不過要化番妝, 睇o黎我要出一出血, 利一利其器, 送番d母親節禮物俾自己先得喇 ...唔怕話俾大家知 (...講出o黎真係有d唔好意思!!), 我個化妝袋入面用得最多o既唇膏, 應該都用o左超過3年 (...過晒期用都唔知有無問題!), 睇o黎我要跟住段片買番d化妝品旁身先得!! 

12 則留言:

  1. 做了媽媽之後,朝早刷牙洗臉換衫要極速進行,想化妝扮靚真是很難!koey 好好笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係日日都同時間競賽咁, 不過經過今次, 就算都係懶唔化妝, 我覺得都要為自己置番d sharp d 靚d o既衫, 著起都精神d呢!!

      刪除
  2. 我記得你之前好似都有幫過雜誌之類做Model化粧架喎, 我有冇記錯呀?
    你本身天生麗質, 唔化粧都已經夠靚女, 但化左粧令你精神D仲sharp D呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前試過一次, 不過都係d 雜誌舉行o既活動, join o左被揀中之類, HAHA...已經係婚前, 仲要未影pre-wedding, 應該係08年o既事lu!!!! 你好好記性呢, 同埋, 原來我o地認識o左咁耐!!!!!

      刪除
  3. 嘩!靚啊!女人真係要打扮下,不過你本身都係個靚女黎。。。

    回覆刪除
  4. 你本身個樣有清秀美,我覺得唔化妝都好靚呀!但想問,個妝「真人」睇厚唔厚呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你讚賞呀!!! 真人睇個妝唔厚o架, 絕對可以出街, 我老公其實都唔太鍾意我化妝 (我諗係睇唔慣), 但佢都話覺得今次個妝OK, 算係'清清o地'呢!!!

      刪除
  5. 呢個LOOK好TRENDY 呀,好靚呀!

    回覆刪除