2014年9月29日 星期一

對近來政局混亂有感

平日1湊2已經夠忙, 政治嘛, 坦白講, 我一向好少理! 但尋日整日被fb洗版, 又睇見電視直播, 心入面就係覺得好沉重, 這是我認識的地方嗎?

睇見示威/集會人士大部份克制自律, 我感到驕傲, 睇見警察使用比預期中要大o既武力, 我感到害怕!

警察錯嗎? 我不認為! 警察總需要維持社會秩序, 集會人士雖然手無寸鐵, 但要區散他們相信不易, 點點裝備總有需要, 只要大前提不傷害集會人士便是了...所以胡椒噴霧又好, 催淚彈又好, 我認為還可接受! 但睇見威脅要'開槍', 要用橡膠子單, 那便太過份了!

集會人士錯嗎? 我同樣不認為! 香港就係一個有集會自由o既地方, 昨天場面混亂中有秩序, 大部份集會人士似乎都係自發!! 但新聞中不是有人大大聲說要啟動'佔中'嗎? 點解昨日所見, 全日都好似無人出o黎控制場面, 領導集會人士'和平'佔中?? 大大聲說話的人在哪裡維持'和平'?? 可幸, 昨日所見, 大部份集會人士都能保持克制, 否則只要當中有人乘機倒亂, 後果便不堪設想了!

昨天所見, 網上搖言滿天飛, 要煽風點火何其容易, 唯恐天下不亂o既大有人在!! 越睇得多, 我心就越慌, 網上所看到的, 都是'真'的嗎?

如果被'廣傳'o既媒體主要得某日報, 而該報政治立場如何早就大家心照, 那我被報章'頭條'所牽動的情緒, 是'理性客觀'的嗎? 我不知道, 只係覺得處於混亂o既時勢時, 我覺得互聯網就係催化劑, 將成件事極速化大, 將社會上大家o既情緒極速被牽動, 實在十分恐怖!

學生/集會人士中沒有唯恐天下不亂的人嗎? 我不相信! 警察中沒有為口奔馳的好爸爸、沒有有良心的香港人嗎? 我亦不相信! 話我無立場又好, 騎牆又好, 集會人士與警察我都支持, 但我兩邊都唔會幫!

好了, 到普選這項了, 問我立場如何? 其實只要唔影響我日常生活, 我有無普選都可以! 此話何解? 以前港英政府港督都係被任命, 新加坡夠繁榮吧? 但總統竟然係世襲, 所以只要我日常生活不受影響, 普選與否我不關心!

但現況所見, 自由行已嚴重影響港人日常生活秩序, 大家成見甚深, 文化衝突時而發生, 生活既已被搞亂, 若而家連普選權都沒有, 實在連我C9一名都覺欺人太甚!!

不過, 我明白世界無免費午餐, 如果示威集會就可以換普選, 那我不如叫我老公煽動同事罷工示威, 希望爭取普選'老細'權, 選個必會升老公職o既老細好了!!

至於教協發聲明叫老師罷課, 呢樣係暫時令我覺得最幼稚o既一幕, 同'佔中'騎劫'學生罷課'差唔多! 學生選擇罷課, 係佢o地自己o既個人選擇, 自己負責, 但老師罷教, 影響o既唔只自己, 而係千千萬萬o既學生!!! 老公提醒我, 原來教協有政黨背景, 但有又如何? 阿媽絕食我就唔理對錯照跟, 仲要罷煮唔俾飯d仔仔女女食? 咁唔專業同對立黨派唔理好醜乜都大讚阿爸極權有理有咩分別??!!

教師謹守崗位固然應該, 如果真係想支持學生, 我覺得可以有更多方法, 好似教學生咩係是非黑白、咩係對錯、咩係民主、咩係和平等等等等, 總之就唔係罷課咁不負責任, 咁唔經大腦!!

阿爸要管個仔本來係理所當然, 政局再亂我都不會激動到否定香港係中國一部份這事實!! 所以俾我揀, 我會選擇用普選換'暫停'自由行, 總之我照常可以同我家人開心快活咁生活就可以了......唔好意思, 越講越顯示我o既C9無知了...

以上言論, 同意與否, 都無所謂, 香港就係有言論自由o既地方, 我慶幸我仲有能力享用我o既言論自由就是了!

沒有留言:

張貼留言