2014年10月15日 星期三

新加坡親子遊@2014 ~ Day5: Bye Bye Singapore!

20140705 (SAT)

(去完旅行3個月有多喇, 終於的起心肝追番最後一日遊記!!!)

o黎到最後一日行程喇!!! 呢日4點上機, 所以朝早時間好鬆動, 我亦無安排任何行程, 輕輕鬆鬆同招呼o左我o地幾日o既May&信信一家游o下水食o下飯就夠開心喇!!!

一早起身, 咦, 下面呢兩個背影咁熟o既??

之前一晚行雷閃電又大雨, 呢朝起身天氣雖然都麻麻, 但無雷暴警告, 我o地食過早餐執拾一下就去游水喇!!!

細佬未習慣落水, 好驚!! 信信成日游水, 面口鬆容好多!! HAHA!!

兩位爸爸負責落水照顧小朋友!!! 我嘛...又好似上次去澳門咁, 唔方便落水呀, 嗚...
不過諗番轉頭我唔落水都好, 上水沖身執拾都快d, 無咁論盡!!!

May 仲帶埋抱抱搶落去玩, 好開心呀!!! 係香港d私家泳池一定唔俾玩呢d!!


扭計中!! 俾大健叔叔抱住喊得更加淒勵!!

爸爸抱番, 仲有水抱玩先笑番!!

家姐好鍾意玩水, 好開心!!!

成日扭計掙水泡玩!!!

信信就繼續做開心果, 好可愛呀!!!

最靚o既合照!!!

影影o下May拋o左隻青蛙仔落水, d小朋友目光好一致, HAHA!!!

靚靚家庭照!!!

靚靚家庭照!!!

上水喇!!!!

快手快腳沖身後, 我o地又要走喇!!! o係May 度住o左幾日, 打搞晒喇!!

等的士!

爸爸同細佬上的士先, 唔見o左爸爸家姐扁晒嘴!!!

May帶o左我o地去附近商場食叻沙!!! 正正正!!!

細佬訓左, 家姐就因為俾我夾到佢手指, 爆喊!!!

就係呢間喇!!! 地方細細, 但好光猛乾淨! (Koey仲扁緊嘴唔肯影相!!)

飲品到佢先收聲!!!

每碗份量唔多, 所以我o地都叫o左好多樣一 齊食!!! 左上角個炒麵唔辣, Koey可以食!!



食完, 爸爸就照顧小朋友, May就帶我去超巿買手信!!! 個超巿都幾大, 唔係佢帶我行, 我諗我有排行都搵唔到想買d咩!!!

掃完手信, 仲有時間去Shopping!!!! 呵呵呵, 成個trip最free應該就係呢個moment喇!!!

之後再買埋阿呻就番去搵老公喇!!!

由於要2點就到機場, 所以掃完手信, 買埋上機食o既漢堡包就要去的士站喇!!!

多謝May一家呢幾日o既款待呀!!!你o地真係好貼心, 期待你o地番香港探我o地呀!!!


呢幾日Kobe都好似怕怕o地大健叔叔, 臨走肯Give me 5, 好有破冰o既感覺!!! HAHA!!

可惜我o地要走喇, 真係想玩多幾日!!!

信信訓醒!!!

Timing so good!!! 趕得切臨走抱o下呢位小可愛!!!

haha, 臨走, 緊係要抽o下水!!! :p

走喇!!!

去到機場喇!!! 仲有1.5hr就起飛, 我o地d時間又係o岩o岩好!!!

好得意o既藝術品, 小朋友都好專心睇佢郁!!

又買手信!!!

排隊等過關~

過完要坐行李車!

去到登機閘口, 被海關scan到我o地行李放o左d 剛剛o係超巿買o既laksa同亞呻kaya 醬, 唉...認真失敗, 我同老公子都無買寄艙行李, 一時大意就唔記得唔可以帶太大罐液體上機...!!! 我同老公子試圖遊說, 但結果呢...當然唔成功啦!!! 的確係我o地錯先, 雖然擺明係手信, 但無奈都係要被充公, 嗚...

過完海關喇, 細佬睇飛機!!!

呢個樣超搞笑!!!

家姐介紹飛機俾細佬睇!!


帶住小朋友, 可以優先上機!

起飛後家姐急不及待食M記o既粟米!!

坐飛機好開心!!

細佬就扭眼訓, 又試好嘈!!!

好彩老公子好快抱o左佢訓!!!

Koey繼續好精神, 玩完圖畫又開手信俾佢食!!!

芝士餡o既斑蘭瑞士卷!!! 我同Koey都覺得味道唔錯, 老公子就唔多鍾意!!!!

睇o下Koey食得幾開心!!!

自拍!!!

影相自拍, 影影o下Koey好似上o左電咁, 笑唔停, 係咁要求玩自拍, 仲交足表情!!!

同HK一樣, 玩緊馴龍記公仔!!

兩父子大覺訓!! Koey同我就照舊唔訓!! 叫Koey試o下訓, 佢笑住扮訓, 但睇o黎真係未眼訓, 訓唔到!!!

六點幾, 又開餐!!! 食包包當晚飯!!!

之後Koey終於開始無電, 開始不斷問我'點解咁耐都未到?', '幾時先落機?'... 不斷repeat repeat又repeat, 問到落機!!!

好靚o既夜景!!! 影o左好幾張, 但就係認唔到邊度打邊度!!!!

8點落機喇, 細佬訓醒晒, 仲肯落地行一陣添!!!

呢晚我同老公子都無食飯, 但為o左d小朋友快d訓, 飯都無買就打的番屋企! 搞o左一大輪11點終於安頓好晒d小朋友喇, 我都唔多記得我同老公子食o左d乜做晚餐lu!!!

襯小朋友訓o左, 當然係手信大曬冷啦!!

呢兩對就係我同May Shopping時買o既鞋!!! 款式靚價錢又唔貴, 真係抵!! (呢兩對夾埋HKD$400左右!!)

Koey 係Legoland 買o既Lego人仔!!! 佢係跟據佢所知爸媽自己喜歡o既顏色揀o架!!! 細佬就當佢鍾意紅色先喎!!

係Little Big Club快手買o既八達通套, 都好靚, 一次過有晒咁多人物嘛!!!

第二朝, 小朋友們都忙住玩新玩具lu!!! Koey仲自己對住圖砌晒d 小包Lego, 又進步了!!!

5日4夜新加坡之類眨o下眼就完結喇!!! 第一次一家四口坐飛機去旅行, 全程總算順利!!! 唔順利o既都只係d小損失, 好似唔見hip-seat、唔見黑超、手信被沒收...最嚴重應該係傻o左無帶新相機去沙灘, 搞到Snap少好多花絮相!!! 其餘時間大家都玩得好開心, 大人細路最鍾意o既景點當然係Legoland啦!!! 

最後, 當然要再次多謝俾我o地打搞o左幾日o既May一家啦, 有阿May細心o既安排, 我o地全程先可以咁順利咋, Thank you so much!!! 

4 則留言:

  1. haha! 有朋友喺異地關照, 真係好好多呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 慳唔少之餘仲慳埋plan行程或搵路o既時間呢!! :p

      刪除
  2. singapore真係幾岩小朋友玩呀,你下一站plan去邊呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來無plan, 早幾日買到平飛去大阪, 出年6月呀, 可以慢慢計劃喇!!!你呢? 下次可以帶埋細佬去喇喎!!

      刪除