2015年1月1日 星期四

回顧過去, 展望將來

踏入2015年第一日, 又係時候回顧過去,展望將來!!

一年前o既"回顧過去,展望將來!", 2014年o既目標set得都幾求其...所以大至上都算完成到:

1. Kobe快D戒夜奶, 咁我就可以放佢兩姊弟同房, 我就可以一覺訓天光!!! 至於人奶, 繼續長餵長有, 唔好太早無貨!!! <<== 完成!!! 今年初雖然細佬未戒夜奶, 但應家姐要求終於搬o左床仔去家姐房, 細佬亦順利接受半夜唔食夜奶, 最後再用o左幾個月時間適應, 終於無再半夜醒幾次, 而家平均每晚雖然仲有喊醒搵我tum佢訓, 但比起之前一晚醒幾次, 對我算好o架喇!! 至於人奶, 至今早晚仲有餵緊, 自己都覺得自己好叻!

2. 兩姊弟相親相愛, 繼續健康快樂, 越o黎越多interaction, 最好唔好嗌交爭o野, 兩個一齊玩唔使我理! 
<<== 完成! 而家真係好多Interaction, 我朝早同傍晚煮飯時間都唔使點理佢o地, 佢o地自己搵o野玩, very good, 當然嗌交另計!!!
3. Koey番K1順利, 適應群體生活!!!最好當然係我心目中o既first choice幼稚園有位多出, 肯收Koey! 
<<== 完成! 最後first choice真係收o左Koey, 雖然係下午班, 但番o左幾個月佢真係進步不少, 無揀錯!!! 

4. Kobe仔識行識走識講o野, 唔好好似家姐咁黐身! <<== 完成! 但近來越大越識驚, 好似好細膽咁!!

5. 可以一家四口旅行!!! 其實老公子ZXmas抽到去澳門o既coupon, 去實去到, 但我心思思好想坐飛機去遠D!! 
<<== 超額完成!!! 唔止去o左澳門, 仲去埋新加坡, 好開心!!!

6. 老公子事業順利, 搵多D, 新環境新挑戰, 加油!! 
<<== 完成!! 對於我o黎講, 最開心係老公子可以再早15min番到屋企, 而家平均7點3至7點半開到飯, very good!!!

7. 我可以多d自己時間, 寫多d blog, 參與多d blogger活動, build up 番多d audiance!! <<== 未能完成!!! 個blog平均每個月得1-2篇blog出到咋, audiance亦無增多, 甚至減少....嗚...

8. 全家人身體健康! 
<<== 完成50%!! 家姐番學後成日傷風咳, 仲惹埋細佬, 9月仲全家中o左腸病毒又痾又嘔, 好慘!

睇番細佬年頭同年尾d相, 原來佢大個o左咁多喇, 真係好掛住佢細個o個BB樣呀!!!! 搵相時發現有d月份想搵張似樣d 兩個都笑o既相都無, 睇o黎出年要再努力d同佢o地影影影先得!!

今年一家四口戶外合照比想像中少, 而家細佬識跑識走, 希望來年可以同兩個小朋友去多d戶外地方玩玩玩!!!!

展望2015, 我希望:

1. Kobe戒人奶同戒tum訓覺!!! 其實而家人奶供應都唔多, 但佢仲係習慣清晨6點幾叫食奶, 食完就o係大人床訓, 長始落去都唔係太好, 要的起心肝同佢戒甩佢!!!

2. Koey可以幸運地升K2轉到上午班!! 不過呢個都係靠運, 我都做唔到d咩, 即管當係新年願望咁寫低先!!

3. 6月一家四口東京大阪之旅一切順利!!

4. 老公子升職加薪, 快d完成MBA課程, 多d時間放番o係屋企, 陪多d我同對仔囡!!

5. 繼續盡
我所能抽時間寫多d blog, 分享一下我對'Less is More' o既育兒理念!!

6. 全家人身體健康, 
平平安安!

7. 過去一年世界各地好多天災人禍, 希望來年世界和平, 少d唔開心o既消息!

8. 最後一個願望, 係希望盡我努力, 約多d朋友見面!! 唔知點解, 過去一年感受特別深, 科技越發達, 人o既距離就越遠, 感覺甚至開始變得陌生, 呢種感覺好討厭!!! 希望來年我約大家, 大家開心賞面就夠了!



祝大家2015開開心心, 多點和諧, 少點戾氣!!

1 則留言: