2017年10月9日 星期一

小學雞與小學雞媽媽之苦

小朋友升小後家長及小朋友面對o既苦況其實唔止一次聽過, 但到真正殺到埋身時, 還是忍唔住覺得好辛苦...


小學雞生活


Koey番o左全日制小一3個星期, 佢o既生活只係得番...

...做功課、沖涼、食飯、練琴、訓覺...

鐵人媽媽o既生活就只係得番...

...催、催、催...


功課以外, 還有甚麼?



想像o下都覺得生活了無生趣呢!!! 基本上, 每當Koey...
  • 想分享o下學校趣事咩? ......講唔夠兩句就被我打斷: 好喇唔講喇, 專心d做埋去先講!
  • 想同細佬妹玩咩? ......玩唔夠一陣就被我阻止: 又落地? 你做好晒功課喇?
  • 想慢慢嘆下午茶/晚飯? ......20分鐘內仲有半碗飯就被我鬧: 個個都食晒喇, 你仲有咁多飯, 食快D!
  • 想同爸爸傾計講笑? ......講唔夠兩句就被我打斷: 唔好再講喇, 做完功課未? 老公, 有時間不如你同你囡默書溫書好過啦!
  • 想聽媽咪講故仔? ......得, 完成晒"要完成o既"而又未過夜晚9點先啦!
  • 想睇一陣youtube卡通? ......得, 完成晒"要完成o既"而又未過夜晚9點先啦!...學校網上教材或者可以o既, 但都唔好睇超過10min喇~
唔通...Koey o既童年就只餘做功課溫書? 運動時間、培養興趣o既時間、親子時間、同兄弟姊妹相處o既時間呢? 通通都無!!! (開學只係個幾月, Koey就連星期六學緊o既Roller堂都真係無時間再handle, 唯有暫停o左先...)


睇見自己o既小朋友童年生活得番做功課, 作為媽媽真係忍唔住替小朋友難過, 覺得肉赤!!!


唔催可以嗎?

其實我都知催得多...
  • 小朋友會對催促感到麻木
  • 影響大人小朋友心情
  • 破壞感情

其實我每日催催催, 真係催到自己都頭痛, 無奈係睇見Koey開始當我耳邊風, 繼續佢嘆慢版o既節奏, 真係名副其實o既皇帝唔急太監急呢!!!

我問過Koey, 自從佢番小學後有無發覺每日放學都好趕時間, 完全無時間同媽咪睇故事書, 無時間同細佬妹玩...咁樣有問題嗎?

佢竟然答: !

聽到佢咁答, 真係有d"吹脹"o既感覺...

換言之, 唔通暫時無o野可以令Koey有動力做快d專心d? 如果我唔催, Koey就會晚晚嘆慢版食飯沖涼做功課到10點先訓, 仲要係無時間去練琴o個隻嗎?????!!!!!

反過o黎諗, 其實佢都唔介意過d咁o既生活, 我做咩要替佢緊張替佢急呢? 或者我唔催唔理, 佢反而可以自己調節番自己應有o既節奏??

唉...

暫時, 我都仲未搵到一個比較理想o既方案, 或者, 我同Koey都真係再需要多d時間去適應小學雞生活呢! 如果各位有代替催促, 又或者有效令小朋友做事快手腳d專心d o既好方法, 歡迎留言提供, 鐵人媽媽一定感激不盡!!


P.S. 講完小學雞之苦, 下一篇要記錄番d正面d o既!!! 下次要講講家姐升小一後值得讚賞o既地方, 同埋三位小朋友以及鐵人媽媽一湊三生活o既改變!!!


(補充: 功課真係好多好深嗎? 我問過其他同學仔, 有d快手腳o既番到屋企做1個鐘完成, 而Koey平均就要個半鐘!!!! o係鄰居屋企做功課似乎係專心d, 一番到屋企只係食個下午茶就45min, 晚飯再 >1hr...d時間就係咁無o左...但要我恨心連休息一下食個tea o既時間都取消我又未做得出...

其實要埋怨o既都係o個句: 點解要番全日制? )

4 則留言:

  1. 感覺到你好 stressed... 佢係鐘意慢慢做?

    有時我叫個仔執玩具佢都係慢慢執,執吓玩吓,另外,出門口返學著襪都可以攪好耐。之後第二日我問佢,不如你睇吓可唔可以一分鐘著好襪 / 三分鐘執曬啲玩具?佢覺很好似係個 game 咁就快手快腳著好襪 / 執好玩具。

    不過做功課唔同啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日覺得性格o黎, 我真係唔識點叫佢快D...不過近來好似快手左少少...

      刪除
  2. 下午茶食咩食咁耐?晚飯我都係俾30分鐘架咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢排俾少DD餅好似好D...佢唔止食, 有時又hea下, 同細佬傾o下計咁搞呢樣o個樣...

      刪除