2011年5月8日 星期日

母親節快樂 (37W5D)


母親節快樂呀!!! <== 呢句祝福除o左同媽咪講外, 仲包括好多朋友同blog友仔呀, 唔知點解好似越o黎越多朋友做o左母親, 感覺好似好熱鬧咁呢!!!


雖然肚入面o既乖豬就快出世, 今日同親友lunch慶祝時親友話我都算係'母親', 但老實講, 我仲係無咩特別感覺呀, 可能因為我仲未真係感受到為自己小朋友日夜擔心, 做母親o個種甜酸苦辣啦!!!


Anyway, 乖豬雖然未趕及同我慶祝今個母親節, 但唔緊要, 出年母親節乖豬快一歲, 到時我o既感受一定同而家好唔同, 唔知到時會係點o既呢?? 


講番今個母親節, 同以往一樣, 我同一大班親友lunch出去食飯同婆婆慶祝!!



呢度係'會所', 因為舅父同呢度大廚由細識到大, 所以過時過節我o地都好多時o黎呢度食飯!!!
叫到成台都係, 好豐富!!



因為識人, 所以可以特地order一大盆芒果布甸!!!真係超大盆o架, 仲好好味, 雖然明知自己己經夠熱, 食芒果唔多好, 但都忍唔住食o左兩碗!!



另外, 舅父舅母們都知我就快生, 買o左d禮物俾我, 有探熱器, 肛探, 換片墊, 整手/腳印o既o野同蜜糖皂!好多謝大家呢!!


下午番到屋企我同老公子都好忙!!!因為老公子尋晚飲拎o左個乳豬頭番屋企今晚煲粥, 佢忙於預備煲粥d材料, 本來我都唔想自己落手落腳砌床, 但睇見老公子咁忙, 我就幫手砌網床啦, 應該唔太難o卦!!!



Babytrend網床!!




砌好喇!!最難係set起張網床企好, 其他都好易整!!



原來都幾大張o架, 砌完個廳無乜位, 茶几都要放去sofa另一邊, 用電腦同放搖控都忽然好唔方便, 要好好習慣o下先得喇...


網床砌好後, 老公子都預備好煲粥d o野, 開始砌木床喇!!




原來木床都幾易砌!!我o地呢張26寸闊, 開頭好驚砌完無位行, 好彩泊晒埋窗都仲有條走廊, 比想像中好, 至少唔使打橫行攝入房, 我仲可以免強坐係梳妝台吹頭...



我同老公子都好鍾意張床, 因為張床係可以搖o架, 到時夜晚乖豬扭計, 唔知搖o下張床'暗'佢訓有無用呢??


砌完床我就去沖涼, 老公子就做大廚!!



老公子除公仔麵外就只識煲粥喇!!!仲記得第一次食老公子煲o既粥真係感動到眼濕濕o架!!!自此之後, 我就成日同老公子講, 我係唔會學煲粥o架, 因為要留番俾老公子煲, hehe!!



炒麵係外賣o既~~我問老公子今餐煲粥唔使我煮飯同母親節有無關係, 佢話無...haha, 其實我都知係無關係o架, 只係咁o岩老公子尋日去飲拎o左個豬頭番o黎咁解咋...anyway, 我心入面"當"係同母親節有關係都一樣o者, hehe!!!



真係辛苦晒老公子今個母親節煲粥砌床搞到身水身汗呀!!多謝你!!
祝大家母親節快樂!!
 


p.s. 等我講o下點解我會買網床啦!!!


其實主因係因為我對'high chair'有偏見!!! 老實講, 我係大o左肚後先知而家d high chair原來唔止係'high chair', 仲係"變形金剛", 可以做迷你搖床俾初生bb訓, 但一張呢d變形金剛平d o既都要近2千, 同我心目中對high chair o既概念~ 只係for食飯 ~ 起o左太大衝突, 所以我覺得用咁貴買張變形金剛實在太唔抵!!!


但木床放o左房, 的確唔可以搬o黎搬去, 所以廳點都要搵d o野俾bb訓, 方便照顧, 於是我就留意到網床!! 上網見babytrend呢款網床有兩層, 又有換片架同雜物袋, 仲要音樂盒同吊鈴, 好實用, 大個又可以做小朋友遊戲area, 我又識好朋友都係用緊同一款, 最重要係hkd900咋, 到乖豬識坐要食飯, 買張純high chair都係幾百, 加埋抵過一張唔知可以俾bb訓到幾時細到飛起o既high chair搖床多多聲呀!!!(師奶斤斤計較毛病發作...)


另外仲有一個重要原因, 就係我打算唔會隔太耐生第二個(!! haha, 有朋友話我agressive!!), 如果得一張變形金剛, 到時一個b要食飯一個b要訓廳咁點算?唔通要2張變形金剛咩???所以係廳訓o既床同high chair都係分開係兩件獨立個體好d呢!!!


(hehe, 我知好多人都買o左'變形金剛', 以上言論純個人意見咋, 絕無得罪意思, 請見諒!!!)


7 則留言:

  1. 母親節快樂呀!! 好快下個月就可以一家三口一齊慶祝父親節喇~
     
    [SkyBlue回覆05/09/2011 14:47:00]多謝你呀!!!係呀, 我老公子尋日都話父親節乖豬就同到佢慶祝呢, haha!!

    回覆刪除
  2. 之前想緊買唔買 '變形金剛'聽你意見,依家要再諗呀,不過我未有打算再生呀!
    [SkyBlue回覆05/09/2011 14:49:00]如果未咁快再生, 咁放廳o既床同high chair需唔需要係2件o野唔係重點lu!!!我覺得反而你要諗而家d變形金剛可以俾bb訓到幾大囉, 我覺得好似好窄好細咁!!

    回覆刪除
  3. 我都無買highchair呀, 其實我有好多野都係BB出世後先買, 可能我返工後都係婆爺麻湊, 所以有好多野都係佢地request先買, 好似學行車, 本來我都唔打算買, 但見我媽一個湊BB太辛苦, 連飲杯水都無時間, 所以買左學行車. 我遲D都會買for食飯only的highchair等BB習慣一齊食飯~~
    [SkyBlue回覆05/09/2011 17:51:00]講開學行車, 其實我都有疑惑過點解而家好似無o左'學行車'呢樣o野, 不過後尾睇雜誌見到話學行車原來無用同無好處, 先知點解咋!!!不過我無剪低篇雜誌呀, 只搵得番呢度: http://www.orientalsunday.hk/sundaykiss/kiss/Index/id/96
    你參考下!!!

    回覆刪除
  4. 哈哈~~我買high chair係因為佢細d,唔似網床咁"ar"位呀~~我間屋太細啦..同埋,我唔會係短期內追多一個~~ ^^
    同你既諗法好唔同,大家既情況唔同,要考慮既事都唔同,唔需要太擔心啦~
    如果負擔得起既,間屋又大,買齊兩樣野又有乜所謂 呢?
    [SkyBlue回覆05/09/2011 17:51:00]係呀, 真係各人有各人需要, 最緊要大人細路覺得o岩自己用就得!!!

    回覆刪除
  5. 你間主人房好大呀 , 我諗我間房放左床之後都係得番一條好窄既路行 , 最衰個衣櫃太大喇. 我有朋友俾2手網床我 , 當然無你個張咁靚啦 , 但我老公又話如果係廳訓網床又唔係咁好 , 我都諗緊買唔買high chair , 老公覺得張網床只可以等大d當play bed喎. 你好厲害呀 , 咁快就考慮生第2個 , 我仲未有呢一呎個打算 , 因為都要睇下經濟狀況同埋自己湊成點先.
    [SkyBlue回覆05/09/2011 17:54:00]你張網床係咪都係兩層咁o架, 如果唔係, 咁就幾麻煩, 因為你要下下彎身先抱到bb, 咁樣會腰骨痛唔多好呀!!!
    係呀, 唔想2個bb相差遠呀, 想好似我同我細佬妹咁, 唔好相隔多過2年!!!

    回覆刪除
  6. 你的肚好大喇,一齊都準備好喇。
    真係生仔容易湊仔難,我都未知幾時計劃第二胎呢。
    [SkyBlue回覆05/09/2011 17:55:00]係呀, 其實我都知自己可能未知湊仔難所以先可以豪氣咁講生第二個...hahahahaha!!!!!

    回覆刪除
  7. haha~~多左個b , 間屋真係好唔見駛架, 遲d 仲加埋d玩具, 真係愈來愈唔夠大呀.
    好呀, 快d生多個, 兩個b 會開心d架.
    [SkyBlue回覆05/09/2011 17:57:00]係呀, 我d蒸奶煲奶泵都仲未拎出o黎, 真係想像唔到佢出o左世後間屋會唔會變o左垃圾崗咁亂...
    yeah, 無錯, 2個b開心d, 所以暫時比較'agressive', 想唔好隔太耐就生第二個, haha!!!

    回覆刪除