2011年5月26日 星期四

生產記

自足月後, 雖然明知生仔好痛, 但一直好期待陣痛早日來臨, 因為咁代表我就快可以同肚入面o既乖豬見面!!


踏入39周, 我曾經問過老公子有無話想乖豬幾號出世, 雖然大家都無所謂(因為知道唔係自己控制), 但都不約而同覺得'520'呢日幾好, 而家諗番轉頭都覺得幾得意, 唔通呢d就係爸媽對自己小朋友出世o既直覺??


講番18號(39W1D)凌晨訓覺開始, 我就出現10分鐘一次o既宮縮, 比m痛痛少少, 行得走得活動自如, 到朝早7點幾去toilet, 發現小許見紅!! 10分鐘一次宮縮一直去到19號(39W2D)中午都無變密同加強o既跡像, 紅亦都係好少, 但奶奶同我媽都覺得我好應該去醫院檢查安全d, 所以當日下午我就同我屋企食個lunch就到威院喇!!


到威院7F, 當時門外有幾位產婦等緊, 媽咪先幫我去做入院手續, 我就等做檢查!等o左15分鐘左右終於到我喇, 磅重(63.2kg, 139磅, 估唔到最後體重都唔到140, 肚圍亦無過40寸呢!!)量血壓, 最後就係check宮頸喇!!


一check...


姑娘: 嘩, 你宮頸好厚, 有排都未開呀!!


我: o下, 咁我可唔可以唔入院住...


姑娘: 你而家咩手續都辦晒喇, 無得唔入院喎...


我心諗: o下, 咁你o地procedure上就唔好要我辦o左入院手續先幫我檢查啦...


就係咁, 我就入o左院, 睇見爸媽要走都有少少唔捨得, 因為我好怕訓唔到覺, 亦怕有排未生得唔知要住院幾耐...


入到產前房, 我係34號床, 先駁機check bb心跳同宮縮情況, 人o地check半個鐘, 唔知d姑娘係遺忘o左我定點, 我check o左最少45min...!!! 我訓呢邊8張病床都訓滿人, 有2個同我一齊入院o既, 但佢o地過o左幾個鐘見未陣痛只見紅都要求出院, 另外2個產婦就己經住o左一日, 但周數都係37左右, 未生得亦要求出院...um...正當我都疑惑緊係咪要求出院時, 我留意到我d宮縮好似終於密d喇, 有時8分鐘, 有時5-6分鐘, 雖然都係唔多痛, 但似乎有d'進步', 算啦, 都係住一晚院睇下點啦!!


是晚, 出院o既都出晒, 我呢邊病床得番連我在內5個大肚婆, 除我同另一個大陸產婦係生得外, 其他都係因其他事(check糖尿之類)入院, 估唔到大家幾o岩傾, 就係咁吹水吹到12點, 時間都唔太難過, 不過佢o地都覺得我行得走得笑得, 認為我可能到第二朝都係要出院, haha!!!


深夜來臨, 我訓唔著, 開頭係因為陌生床, 亦因為緊張mon住自己宮縮時間, 後來開始有睡意喇, 但己經再訓唔到喇, 因為宮縮開始加強, 開始痛喇, 點幾兩點落床去toilet, 開始要扶住o野先慢慢行到, 甚至要等唔痛先郁動到...


=======================================================


半夜3點幾??對面個大陸產婦開始發出呻吟怪叫, 好嘈,  姑娘鬧佢叫佢唔好嘈, 話嘈都無用, 至於我, 因為開始要好專心咁對抗陣痛, 我哼都無哼, 心諗, 死啦, 己經好痛喇喎, 但仲未痛到好似對面床咁忍唔住叫出聲, 唔通我宮頸仲未開, 仲有排先痛到對面床咁o既程度?


4點幾5點, 大陸產婦痛到嘔o左出o黎, 我襯陣痛停o左行去toilet時通知姑娘, 去完toilet順道又同姑娘講我見紅多o左好多, 亦痛o左好多, 但姑娘話我5-6分鐘痛得30秒仲未得, 要5分鐘痛夠1分鐘先得喎...


噢...無可奈何, 我繼續戴住眼罩專心抗痛...


天光喇, 6點幾吧?終於有姑娘check大陸產婦宮頸, 之後就送o左落產房, 我問隔離床聽唔聽到佢開o左幾多度, 因為我好想知佢痛成咁開幾多, 我係咪仲有排先痛到佢咁...隔離床話聽得唔多清楚, 但好似係5度...


ic...唉, 我而家己經極痛喇, 但似乎仲有排...


8點幾, 醫生巡房, 求其問我而家宮縮咩程況, 我話5-6分鐘痛30秒, 之後佢o地就走o左, 完全無意欲要幫我檢查...老公子呢個時間打俾我, 我同佢講我痛o左好多, 出唔到院o架喇, 但唔知幾時先落得產房, 可能仲要等...


無奈, 襯宮縮停去刷牙, 襯宮縮停快口狂送醫院早餐入口(無錯, 間直就係倒入口咁滯, 因怕好快又痛過食唔到...另外, 早餐係火腿通, 雖然無心情食, 但印像中係幾好味!!)!! 唔痛時仲同隔離床傾到幾句, 其餘時間就繼續帶住眼罩唔出聲專心抗痛...


9點幾, 頂唔順, 真係己經痛o左好耐, 而家o既痛仲間中好似有少少力向下推咁, 總之痛得又唔同o左少少, 就算未落得產房, 都好應該幫我檢查啦, 好歹都俾我知開o左幾多, 仲要痛幾耐嘛...於是襯姑娘經過request要檢查, 可惜, 等o左15min都無人o黎show我, 我唯有叫隔離床幫手叫姑娘...


10點, 終於有2位姑娘o黎幫我check...


一check...


姑娘: 嘩, 你都犀利喇...


我: 點呀, 開o左幾多呀?


姑娘: 6度!!


大家想像到我當刻有幾興奮嗎?? 6度呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


真係鬆一口氣, 原來我唔係仲有排先宮口開, 原來我己經終點在望!!!


可能宮口開得大, 產前房一輪騷動好快有人拎床o黎, 我要襯唔痛時自己過床自己除衫著袍, 呢個時候我仲聽到有人問我執好袋未...大佬呀, 自己過床己經好辛苦, 而且我都唔知自己開到咁大落得產房, 又點會執好o野喎...於是我好唔奈煩咁答"我而家點執呀!!"...


過o左床, 我諗起我要通知我老公, 但手機要鎖落袋喇, 隔離床好好人, 問我老公子電話幾號, 幫我通知老公...(後尾先知, 我老公子以為呢個係姑娘...自我落o左產防後就見唔番吹水吹o左大半日o既隔離床2位產婦, 佢o地應該都唔知我最後咩情況...能夠識到佢o地都幾開心, 可惜無法再聯絡喇!!)


離開產前房之前, 病床泊o左係路中心, 之後好多姑娘走過o黎讚我, 話我好犀利, 叫都無叫, 見我帶住眼罩仲以為我唔多痛係度訓緊 (咁專心抗痛嘛, 邊有閒情叫出聲!), 又有人讚我後生所以捱得痛, 又有人話我唔聲唔聲呢d通常先開得快...可能知道終點在望啦, 我心情都好好, 仲有心機多謝佢o地讚我呢!!


=======================================================


好, 終於推落產房, 我係7號房, 間房都幾大o架, 唔知係咪剛騷動完一輪, 忽然宮縮疏o左少少, 我問姑娘仲有幾耐先生得, 佢話通常1個鐘開一度, 望o下鐘, 當時10點多d, 咁即係我要到2點幾先開晒10度...噢...時間變得好漫長呢!!


之後有人幫我放尿同穿水, 有好多暖水流出o黎, 但我唔知究竟係放緊尿定係羊水o黎...


之後姑娘又俾電話我, 我終於可以打俾老公子, 同佢講'我生得喇' , 叫佢快d由中環o黎, 收線後姑娘笑我唔應該咁講, 會嚇親我老公, 因為其實我仲有段時間先生得...


o係產房有笑氣聞(可能因為我己經開多過6度, 都無人問我打唔打止痛針lu...), 但聞住其實都好痛, 但我自問都幾self control, 每到痛楚去到peak時就會拎開唔聞, 一拎開個人真係wing wing o地無乜知覺, 都唔知係咪笑氣有效定係本來痛楚己經過o左peak本來就己經無咁痛...


11點半, 有人o黎check宮頸, 7度, 果然係一個hr一度呢...


7度之後o既陣痛真係唔講得笑, 亦開始有股向下o既力往下推...


12點幾, 我問可以幫我check嗎?但姑娘話唔得, 話我穿o左水唔可以check咁密, 會細菌感染, 噢...仲話我宮縮唔夠密, 其他人似我開到8度應該己經3-4分鐘痛1分鐘, 但我仲係5-6分鐘痛唔夠1分鐘, 咁落去我到生得時就要好好把握每次宮縮o個少少時間!! (諗番呢句, 我而家先明, 當刻掛住痛都唔多明點解佢咁講!) 姑娘亦唔知點解忽然對我講起道理o黎, 話我呢個年紀算後生, 仲唔知講o左d咩, 總之係好語重心腸咁安慰我吧...


點幾開到9度, 有人o黎檢查, 陣痛時開始有好大股力向下推, 呢股力一出現, 應該就係人o地講好想疴o既感覺, 但我又覺得唔似人o地講似想疴大便咁, anyway, 呢股力一出現我就忍唔住成個人chok到彈起, 俾姑娘叫我唔好chok...但我真係好難control呀, 而且己經忍唔住狂聞笑氣, 好鬼wing...


唔知係咪wing得滯, 最後呢個鐘雖然極痛, 但比想像中時間過得快, 2點半, 終於又有人check, 佢o地話我開晒喇, 可以用力生!!!


但...問題o黎喇, 等得老公子入產房同助產士setup好, 我開始feel唔到幾時宮縮幾時無宮縮, 無o左開9度時向下o個股力...總之助產士叫我用力我就出力疴, 但可能係我用力不當, 亦把握唔到宮縮時間, 我有時無宮縮都就去用力, 被助產士叫停, 叫我留番d力有宮縮先用力...但...我真係feel唔到呢...


用o左好多次好多次力, 成頭成身都係汗, 我硬係生唔到, 換氣又唔o岩, 成日一到換氣時就接唔住上一道力, 係個口到噴氣洩晒氣, 我亦開始覺得自己無力生喇, 心諗, 唔通我白捱呢10度陣痛, 到頭o黎無力生要開刀??


雖然我生到無力, 但助產士都好好, 講好多鼓勵說話, 成日話我知見到bb頭髮喇, d羊水好清好乾淨等等...終於唔知疴o左幾耐, 終於頭仔快出喇, 助產士幫我剪 (actually 我一直唔想剪, 但實際上都唔到我揀, 而且到o個刻你亦唔會介意佢剪唔剪, 因為當時只係想快d生到bb出o黎!!), 剪o既時候知道o架, 但唔痛, 剪完再出多幾下力bb頭仔終於出o左, 我成個人鬆晒, 助產士叫我用多一下力, 個身都出埋, o個下感覺暖暖咁, 好正...


就係咁, 乖豬出世喇!!!


3點21分 (原來我疴o左成個鐘, 佢o地話我算生得耐!!!...唉, 我自問都算好力o既女仔, 可能我真係用錯晒力生...), bb重3.165kg (~7磅), 助產士叫我望o下男仔女仔, 我當時望住佢臍帶, 係度諗, 點睇男定女...個腦好似function唔到咁, 但口就照答女仔...hahaha!!!


望多一陣乖豬...忽然好鬼感動, 忍唔住流眼淚, 呢個就係我陀住10個月, 陣痛o左咁耐咁辛苦生出o黎o既女喇...


p.s. 成個生仔過程我一聲都無哼過, 我老公子雖然有入產房陪產, 但佢原來由頭到尾都以為我 '唔係好痛', 因為我無出過聲...(!!!)...講真, 咁痛真係要好專心去抗痛嘛, 邊得閒出聲喎, 掉轉當時我o係產房內聽到外面另一個產婦正好同我相反, 不斷極有中氣咁大吵大鬧, 猛咁俾姑娘鬧, 我當時心諗佢係咪唔多痛就真, 仲咁好中氣呢...


再p.s. 老公子入到產房只係拍下我手以作安慰, 我覺得佢做得好好, 因為我當時根本完全無心情去理佢, 要專心抗痛同專心出力, 如果佢當時出聲嘈我同我講o野, 我一定會仲心煩, 所以真係要讚o下老公子!!!


=======================================================


bb抹乾淨o左, 助產士就抱o黎同我o地合照, 可惜我部相機連埋我d行李鎖住o左...所以咁珍貴o既相, 只能用我老公子部手機影, 好彩都有300萬像素, 唔太差o既...


之後老公子要離開產房, 助產士就問我想自己疴胎盤定佢o地幫我拉, 我當然叫佢o地幫我啦, 當刻真係咩力都無喇!!! 助產士邊檢查我胎盤邊教另一位助產士, 原來個胎盤都好大個o架! 同一時間, 另一個姑娘就同我講"好靚呀, 含氧量100%呀", 我無深究, 我估係講緊bb血液含氧量o卦, 總之佢話data靚就得喇!! 至於我, 由於無咩野做, 就望o下訓係不遠處箱中o既乖豬, 我見到佢喊都唔喊, 仲睜大對眼周圍望, 好得意!


終於聯針, 係男醫生, 佢話我傷口都算爆得勁...可能因為我生得太耐, 磨傷晒, 佢話我入面有一忽俾bb扯甩o左...由於要聯一段時間, 我就同醫生吹起水上o黎...極好傾咁, 聯針都唔痛, 聯好後醫生同助產士講我呢個產婦都幾得意幾好傾, 我就答佢話之前成晚陣痛o野都講唔到, 而家唔講幾時講...haha!!!


聯完針4點半, 我request姑娘抱乖豬俾我埋身餵, 餵得極成功, 一d都唔痛, 餵o左半個鐘我先連埋bb一齊送上產後房!!送上房其間聽到有人讚bb精靈得意, 可能因為佢一直眼仔碌碌, 唔似多數bb合埋眼啦, haha!!!出到lift大堂, 見到由十點幾一直係產房外等候o既爸媽同老公子, 我o地一齊坐lift去產後房, 我爸己經急不及待猛用手機影外孫, 仲不斷話佢眼仔碌碌呢!!


到產後房5點半, bb要沖涼被人拎走o左, 呢個時間剛好探病時間(d時間真係夾都無咁準!!!), 爸媽細佬妹老爺奶奶姑仔都有o黎, 但我剛生完, 心情仲好激動, 見人就講"生仔好恐怖", "下胎開刀算" 等等, 仲忍唔住眼濕濕...可能因為剛生完, 雖然好開心好多人探我, 但其實我覺得5點半到7點半呢2個鐘探病時間有d難捱, 因為我無得休息, 產後房冷氣又細, 我熱到成身汗媽咪又要迫我襯d飯熱時食, 真係熱到我人都癲呢...


anyway, 終於7點半完o左, 我終於可以躺係床休息o下, 雖然心情激動又熱都唔會訓到, 但都叫有少少時間養神!!


好似到8點幾9點吧, 乖豬終於推番俾我照顧, 我亦終於由懷胎10月o既女主角, 變為乖豬o既工人, 展開我無得訓o既生捱...


沒有留言:

張貼留言