2011年7月22日 星期五

第九周(15/7 - 21/7): 訓覺training!

今個星期我決心要train好乖豬作息定時同自己入睡!!!

訓覺方面: 

其實我己經成功令乖豬拍就訓到覺, 唔使抱, 但由佢開始扭訓到真係拍到佢訓著, 有時可以有半個鐘咁耐, 中間一唔拍就喊, 拍得唔好仲越喊越大聲, 就算佢訓o左, 我都要坐係側邊隨時預備佢扎醒拍佢, 如果唔係就仲喊得勁仲難拍番佢訓...

另外, 由於我一直無fix schedule, 乖豬精神先同佢玩, 眼訓就拍佢訓, 但有時佢會訓醒左唔喊, 我以為佢精神玩得, 但其實佢玩得一陣又扭眼訓, 咁樣落去真係唔係辦法, 我唔想佢玩時嗚嗚下, 訓時又訓得差...

己經成功train到bb自行入睡o既好友send o左條link (http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3006929 )俾我, 係baby kingdom o既媽媽分享, 用crying control o既方法令bb自己入睡, 於是我今個wk開始試, 順便set埋好d time schedule, 由而家3小時一餐, 見佢精神就玩, 攰就訓, 改做4小時一餐, 食完最好玩一陣到佢支力先訓, 訓醒就下一餐!! 

試左幾日, 真係幾work, 總之見乖豬開始扭眼訓, 就放佢係床,  跟住下面o既規律去安撫bb:

喊1分鐘, 未停, 安撫2分鐘, 仲未停就行開
喊2分鐘, 未停, 安撫2分鐘, 仲未停就行開
喊4分鐘, 未停, 安撫2分鐘, 仲未停就行開
喊8分鐘, 未停, 安撫2分鐘, 仲未停就行開
...
如此類推, 令bb知道媽咪係o係度, 會安撫佢, 但佢再唔收聲就要等越耐先有得被安撫!!! 安撫方法可以係拍, 唱歌, 講o野, 但唔好抱, 亦唔建議同bb有眼神接觸 (原因不明)!!

頭幾次乖豬己經o係第8分鐘喊o個個slot訓左, 如果佢好眼訓, 可以再快d, 喊聲亦同不斷拍佢唔同, 係越喊越疏越細聲, very good!!! 不過呢, 訓訓下中間扎醒o既喊就難搞d, 試過喊到第16min 個slot都仲喊得好惡好勁, 最後忍唔住要抱起佢安撫佢, 等佢calm down o左又未訓著再重頭放番佢係床再1, 2, 4, 8 o黎過, 都要喊到第4min個slot先ok...其實睇佢喊到好似眼腫腫咁訓都有d心痛o架, 但睇見佢識自己訓左又覺得佢好叻好有滿足感, 心情好矛盾!!

試到第四至五日, 乖豬己經可以係第1min個slot我拍一次, 甚至拍都唔使拍, 見佢眼訓就放番佢上床, 佢10-20min就自己訓著, 中間只係短短喊幾聲, 輕叫幾下, very good!!, 當然中間俾人嘈醒都仲要拍到第8min或16min個slot, 但d喊聲唔再係震晒喉嚨o個種, 只係斷斷續續細細聲, 所以喊耐d都己經唔會覺得太心痛喇!!!而我, 亦唔使再寸步不離拍到手支力, 佢又唔使狂喊做個燥bb, 真係對大家都有好處!!!

要成功, 各住媽媽最緊要記住:

1. 要抵得bb喊聲!!! 一個人湊bb最好, 唔會有人阻止你任bb喊!! 其實心痛都係幾日, train好佢就係一個少喊bb, 到時真係先苦後甜, 反而仲開心!!! 同埋bb其實真係好醒, 用此方法後, 我發現拍佢時, 佢知道有人反而喊得仲大聲仲慘, 你行開o個陣佢喊得無咁勁, 所以媽媽們唔好俾bb得逞呀!!

2. 唔好有eye contact!! 應該係有d 理論支持o既, 但我就唔清楚詳情, 可能係怕有eye contact父母會心軟??? 有eye contact bb會反而覺得爸媽望到自己咁慘都唔理, 會覺得爸媽唔理佢唔愛佢?? 有eye contact會令bb覺得有人可以求救可以依賴, 喊得仲勁???!! (朋友send俾我另一段講sleep separation o既片都有類似o既technique,唔可以有eye contact: http://www.supernanny.co.uk/TV-Show/Clips/Clips/Sleep-Separation-Technique.aspx)

3. Make sure BB訓時知道自己係張床度!! 睇d reference時見到呢個問題: 你諗下你係房訓覺, 醒左卻係o係sofa度, 你驚唔驚? 想像下都會覺得大人都會驚呢!!! 所以bb明明俾你抱住訓左, 醒就去左張床, 唔喊就假!! 所以要train bb識係床仔訓, 最緊要係要佢未訓仲係醒時知道自己係張床度, 同自己張床仔建立安全感!!!

希望今次分享幫到各位媽媽啦!!


training頭2日, 乖豬未慣, 扭眼訓時喊得好惡!!!
而家發脾氣識向上推喇, 好快就上到床頭!!

頭幾日乖豬難免要狂喊, 睇見佢喊到眼紅紅腫腫先訓得著, 都有d心痛o架~~


train多幾日, 扭訓前只會小喊同呼喚~


最後自己訓左~~

食奶方面: 

我開始train 4 hr一餐後, 乖豬由11點訓到7點幾先起身, very good, 肯定係戒左夜奶喇, 起身時間仲就o岩老公子番工, 可以同爸爸say個bye, haha!!

至於由3hr改4hr一餐, 乖豬都好似無乜問題, 基本上, 佢好似不論3hr一餐定4hr一餐, 佢都好似唔會扭肚餓, 仲有試過掛住訓4個幾接近5個鐘先食第二餐, 真係爛訓bb...

雖然食少兩餐咁多, 但我都盡量想佢每餐由之前10-20min不等改到食夠30min, 就算食唔到咁耐, 但餵少兩餐變相比較谷, 我諗出奶會快o左 (之前試過好谷時pump, 10min就有3安!!...不過真係好谷!!), 食到尾聲都feel到其實仲有, 唔似之前咁好快無乜, 所以我諗都ok o既, 餓親乖豬佢應該會投訴嘛...


16/7: 今日同我爸媽講想train乖豬4hr食一次奶, 定時定候訓, 點知猛俾佢地質疑!!其實佢地呢排間中都話覺得乖豬個面珠仔無再進步咁, 己經成日未夠3個鐘就叫我餵bb, 而家佢o地覺得餐數少左, 當然覺得唔好啦, 勁怕餓親佢o地個乖孫囉...好彩我自己湊b, 佢o地都唔會太干預, 係煩少少...不過我真係要加油, train好乖豬證明我o既方法係ok o既!!

19/7: 我同姑仔又係facebook開片, 我又忍唔住煩到喊, 好彩老公子支持我, 仲知我訓唔著陪我傾計傾到2點幾先訓!!傾傾下先諗起, 原來己經踏入20號, 乖豬2個月喇, 我o地傻下傻下都差d忙記o左!!


今日好朋友wendy o黎探我, 我o地又試雞啄唔斷, haha!!

20/7: 乖豬2個月喇, 由於乖豬己經算算o地識自己訓, 唔算喊得多, 我第一次feel到湊女都可以好free, 無論佢訓緊定喊緊, 由於佢喊只係叫幾聲, 唔算喊得好勁, 我完全可以唔理佢做自己o野, haha~~~終於明白點解有朋友講頭3個月反而易湊d, 因為再大d佢識郁, 我就真係唔可以好似而家咁成日行開喇!!另外, 本來好想今日同老公子一家三口影下相, 但我又為姑仔o既事而激氣, 喊到眼腫最後都無影喇...唯有就咁影乖豬...


掃風, 好似大頭狗...haha, 好得意, tum番我開心!!!


21/7: 今日乖豬去健康院打針, 重4.99kg (50%), 高38.9cm (90%), very good, 知道佢好似幾高咁真係好開心, 希望keep住落去, 做個高妹!!到打針, 佢今次無上個月喊得咁大聲, 打第一針直頭無乜反應, 到第二針時先喊, 喊聲都係normal喊咁, 唔使幾分鐘就唔喊, 都算係咁...至少我無上次覺得咁肉赤喇!!

koey: 我高58.9cm喇!!

另外, 我爸媽亦襯姑娘係度, 問晒佢o地o既concern, 例如4 hr一餐奶得唔得, 唔餵水得唔得等等, 其實呢d我都講過o架喇, 但由姑娘講始終先能令佢o地信服...anyway, 佢o地而家安心就得, 唔好成日誤會我虐待個女唔俾飽奶佢飲...haha!!

由於我爸為o左車乖豬去健康院而一早請左全日假, 我就提議今日下午番娘家, 咁就唔使浪費爸爸全日假期, 等佢o地玩下外孫, 我又可以襯機休息下, 癡下父母, hehe!!! 我媽開頭其實反對o架, 因為怕乖豬打完針發燒, 留係屋企佢應該會覺得舒服d, 但後尾可能係佢都恨玩孫啦, 最後都agree!!!於是呢日我只需要做人肉奶樽, 終於可以'放下假', 睇見爸媽同乖豬玩得好開心, 我都好開心!!! 夜晚我細佬同妹o係唔知我同乖豬o係度下不約而同番o黎食飯, 我o地好耐無試過一家五口齊齊整整開飯喇, 真係好難得又開心呢!!!


我媽咪又忍唔住手買衫俾乖豬喇!!!件衫仔好靚呀!! (好多朋友睇到我細個d相簿都大讚我媽買俾我d bb衫好靚, 我媽真係好有taste o架!!!)


我爸將乖豬放係sofa坐, 佢坐係度可以周圍望野好似好鍾意咁, 超可愛!!


我今日又上磅, 唉, 比上次重左3磅呀...help...相中o既我仲手瓜起展咁呢...點算呀...

講番乖豬, 佢打完針到傍晚開始微燒, 摸額頭比平時暖少少, 耳探同肛探都度到37.4-37.5度, 唔需要食葯, 而佢亦同平時一樣, 無乜唔妥, 好彩!! 最後第二朝體溫己經去番正常36.8度喇, good!!

p.s. 今個wk開始同同樣做ftm o既好朋友日日msn傾湊女, 時間易過o左好多, 果然係好'戰友', 如果大家可以住o係同一區就仲正!!!

好like呢張, 但老公子個下巴有d巴斯光年feel...


呢晚乖豬訓訓下伸懶腰, 平時佢伸完會打番平, 但呢日竟然伸伸下停左, 變左打側訓, 第一次見呢, 成隻貓咪咁!!!




11 則留言:

  1. Koey著左件新衫好靚呀!!
    訓練bb瞓覺,首先要明白bb瞓覺的pattern, 無eye contact應該係因為會刺激到bb,以為有人同佢玩。我地兩個師奶仲有好多野要拍住上呢,哈哈
    [SkyBlue回覆07/24/2011 19:59:00]我都好鍾意件新衫仔呀, 但因為好fit, 我估好快唔o岩... yeah, 拍住上!!

    回覆刪除
  2. 我d長老都驚4小時一餐會唔夠飽同成日話要餵水架,我唯有不斷解釋母乳理論佢地聽,加多句話係健康院講,呢家都無再提啦。仲有,其實聽多d bb的喊聲先知道佢地喊緊d咩呢,佢地好醒目架!
    [SkyBlue回覆07/24/2011 20:00:00]我唔識分, 係唔係都當佢扭眼訓咋...

    回覆刪除

  3.  
    好可愛呀~~愈大愈靚女~~^0^ 好似媽媽呀~

    [SkyBlue回覆07/25/2011 14:42:00]多謝你呀, hehe, 希望承你貴言!!!

    回覆刪除
  4. Koey新衫仔好靚呀~~~ 你媽咪真係good taste!!
    係啦,次次見你都雞啄唔斷既,Koey都冇我地咁好氣,繼續訓!!
    不過我睇返d相先發現,我塊面肥左好多呀~~
    [SkyBlue回覆07/25/2011 14:44:00]咁o岩o個個角度o者, 真係真係一d都唔肥, 放心!!

    回覆刪除
  5. 我B成日都好似好肚餓咁...仲有要Train佢自己訓一定唔可以有老人家係度先做到既...佢地根本好想抱B...真係難呀!
    [SkyBlue回覆07/25/2011 14:47:00]你係咪都係全職湊b??train自己訓呢樣o野真係長期作戰, 雖然我train左成個星期, 但有時都仲係會喊得勁!!

    回覆刪除
  6. 呢張似你似到好緊要呢
    [SkyBlue回覆07/26/2011 10:28:00]really? thanks呀, 每次聽到有人話佢似我我都好開心, hehe!!!!

    回覆刪除
  7. 你個training schedule算溫和咯,嗰陣我個陪月教我5/10/15分鐘咁由佢喊,不過嗰陣唔係train訓覺,只係想阿女唔好慣左成日要人抱
    [SkyBlue回覆07/26/2011 10:26:00]都算train抱o既, 其實佢地想訓時就扭抱...基本上我都幾少抱我個女喇而家...或者玩時先抱多d!!

    回覆刪除
  8. 初初我bb都肯自己瞓ga.. 不過到佢識起身之後, 你一放底佢就識自己起身, 所以唔再肯自己瞓覺 lu... haha
    [SkyBlue回覆07/26/2011 12:43:00]希望而家train定佢之後會習慣d啦

    回覆刪除
  9. 佢大個咗少少又唔同咗樣呀. 最尾嗰張好得意!!
    [SkyBlue回覆07/27/2011 10:38:00]haha, 有時都諗唔番佢出世時咩樣, 要睇番相先知!!!

    回覆刪除
  10. 你 train 得好好呀!!!! 好詳盡, 相信好多新媽媽會受惠.... em.. actually I've been reading your last post about the flight between you & sister in-law... 你老公子夾係中間, 不過佢全力撐你呀, 你唔洗唔開心啦.... 你姑仔真係似潑婦罵街咁... 你唔洗理佢... 唔好上心... 又大方d (大嫂呀嘛)... 當佢細路女唔識世顧.... 遲吓等佢漸愧 lor... 
    [SkyBlue回覆07/27/2011 10:38:00]thanks for your support呀, 其實有人支持己經開心番o架喇, 但同姑仔o既問題應該呢世都解決唔到o架喇, 最好就唔好再見...唉...

    回覆刪除
  11. 我翻睇你的舊 blog...我個仔又是扭眼瞓, 又抱又 shhhh, 攪十幾二十分鐘先瞓得著, 但放落床五分鐘又醒! 咁落去唔係辨法所以試試這個 1, 2, 4, 8 分鐘的 sleep training. 岩岩第一次試, 要去到 16 分鐘個 slot 先收聲... 見佢喊到對眼水汪汪真係好心痛...希望辛苦幾日就識得自己瞓覺!!

    回覆刪除