2011年7月12日 星期二

第七周 (1/7 - 7/7): 出街街!

自上星期尾個女醒o左開始識笑識玩o下床鈴後, 湊佢忽然好似易o左少少, 因為佢多o左醒o既時間, 醒時除o左可以同佢玩, '了'佢笑外, 我仲多o左時間做o下o野, 唔使好似之前咁成日驚有o野嘈醒個女要成日坐係佢側邊防止佢訓訓o下喊!! 


乖豬精神, 同乖豬玩變o左我同老公子o既節目!!


皺晒眉!


當然, 扭訓依然日日有...自從個女聲沙, 我就放棄train佢自己入睡, 而家我退而求其次, train佢拍就訓, 我發覺佢醒得耐玩到攰o既時候拍佢訓都太唔太難, 反而中間喊醒拍就難好多!!所以為免佢喊醒, 佢訓o左時我多數坐係佢側邊, 一見佢伸懶腰後扁嘴就狂拍佢, 總之佢未喊前就要'先下手為強', 拍佢多數都訓得番, 但如果佢一喊, 咁就一發不可收拾...總之呢, 佢訓覺時我就變o左無得休息, 只可以坐o係佢側邊打o下blog咁囉...haha!!!

另外, 今個星期個女間中食完奶2個鐘甚至有時個幾鐘就'疑似'扭食, 唔通大個o左食多o左?? 於是我就同老公子做實驗試佢食到幾多奶, 先開4安奶粉, 佢食到3安就唔食, 同一時間我就試o下乖豬平時食15-20min我pump到幾多奶, 結果頭6-7min就出到2安, 之後就出得慢d, 20min大約有2安半, 咁似乎係個女呢排食住訓每餐食太短食少o左所以早o左肚餓, 而唔係食多o左奶呢, 我要留意o下keep住個女每餐食夠30min先得!!!

夜奶方面, 由於我仲係feed on demand, 佢食奶時間唔係太fix, 最早佢試過食完9點o個餐就訓到深夜3點先再食 (可憐我都係12點幾先訓, waste o左佢訓咁耐o既時間無去休息!!), 有時10點半食完到5點先再食, 總之其實佢都似戒戒o地夜奶o架喇, 只係d時間唔太fix同唔太match我訓覺時間!!! 而且, 最慘係我呢個媽咪, 成日4點幾自己醒, 有時掉轉係我開燈見個女仲訓得好lum唔食奶覺得好失望, 因為橫掂我都醒o左嘛, 餵唔到奶好似好waste咁...

七一假期, 舊同事o黎探我!!舊同事有兩個女, 佢o地好得意, 細o既雖然只有歲半, 但因為成日跟住家姐, 所以好醒目呢!!


4條queen~~~如果真係有4個女,都幾horrible呢!!

2/7, 細佬&女友約媽咪去科學園飲茶, 我媽咪問我join唔join, haha, 有得出街喎, 當然join啦, 於是呢日我又瞞住男家靜雞雞帶個女出街...其實有我爸爸車出車入, 又有家人幫手, 帶個女出街都唔太難, hehe!! (不過呢, 我食到尾聲掛住講o野, 又試嘔o左啖水, 睇o黎我呢排食都係少d講o野唔好食咁多風入肚好d!)


飲完茶o係科學園周圍行下!!


呢個樣好得意, 好肉緊


乖豬猛咁周圍望, 好新奇




其實佢明明好眼訓, 但都睜大眼周圍睇, 仲好似好開心咁!!

同日夜晚, 我生o左後第一次自己煮晚餐, 雖然只係滾個魚湯煮米粉, 但咁耐無煮o野感覺竟然好開心, 可能覺得自己生活終於比較'正常'少少o卦...

7月5號, 我又靜雞雞帶個女出街, 媽咪陪我帶住乖豬落屋企附近o既商場食lunch同去超巿, 好開心呀, 乖豬有人全程抱住訓得好'lum', 我諗之後我都應該handle到自己一個人落o下街去o下超巿, yeah!!


今個星期開始覺得有d衫開始'短'喇!!睇下褲腳, 好短呢!!


乖豬識笑後, 仲多o左個扁嘴樣, 以前無呢個樣o架...試過有次我同老公子睇住佢扁嘴, 個樣好可憐, 於是佢成功喇, 令我o地即時抱起佢...haha!!!!


乖豬塞隻手入口o既'技術'越o黎越進步喇, 食o既時候好似吸毒咁...haha!!


訓覺樣, 難得咁平靜咁...



6 則留言:

  1. Koey好多表情好攪笑~~~ 希望你快D回復正常既生活啦, 我估到再過多一個月, 等佢有個timetable之後, 會更加好架啦~~
    [SkyBlue回覆07/13/2011 15:35:00]係囉, 我仲未有個好fix o既timetable呢, 所以出街有時都要特登早d餵奶就番, 唔知到twiny個b滿月時, 我帶唔帶到koey去探佢呢!!

    回覆刪除
  2. 最鍾意佢瞓覺的樣。睇koey坐bb車,我的XS女真好好似仲細粒過koey,haha
    [SkyBlue回覆07/13/2011 15:22:00]haha, 我見到cindy個仔d相又係覺得佢仔仔好似同koey差唔多大隻, 話唔埋遲d大家見面時三個不同月份出世o既b會差唔多size...

    回覆刪除
  3. haha~!食手個樣似吸毒~~~ 我覺得佢地肚餓想食奶個時都好似吸毒
    [SkyBlue回覆07/14/2011 15:12:00]係呀, 食奶都係呢, 好快就會到反白眼!!!

    回覆刪除
  4. 遲來的恭喜呀~!! 因為我實在太耐冇打blog、冇睇blog喇... 眼仔碌碌0既bb女好可愛呢~~!!
    [SkyBlue回覆07/14/2011 15:37:00]多謝你呀!!!你幾時追番個女呀, hehe!!

    回覆刪除
  5. "佢訓覺時我就變o左無得休息"--> 好少媽媽會咁...haha
    你bb 都乖啦, 都瞓得算長時間, 可憐我果時一日分4次, 每次瞓 1 小時/////
    你好叻, 我到而家都仲係好少帶bb 出街.
    [SkyBlue回覆07/14/2011 15:38:00]係呀, 佢夜晚的確訓得幾好o架, 但朝早就訓得好差, 拍o左佢 訓, 轉頭唔夠15min又喊醒...所以朝早佢訓覺我反而要留守係佢側邊...好麻煩呢!!!

    回覆刪除
  6. She's so cute!!
    May I ask if u r using網牀instead of wood?
    I also want from chicco but someone said not hard enough for baby, how u think?
    [SkyBlue回覆07/15/2011 17:04:00]我兩樣都有, 木床係睡房用, 網床係廳用!!網床的確無咁實, 有少少搖, 初生b訓時有時自己郁都會郁到張床搖, 嚇一嚇咁囉, 但用o左米袋同佢大個d就無乜呢個問題喇!! 我係online shop買叫做babytrend o既網床, 又平又多位放o野, 幾好!!

    回覆刪除