2011年7月31日 星期日

第十周 (22/7 - 28/7): 開始練抬頭

上星期先話戒o左夜奶, 我可以夜晚唔使起身, 點知今個星期佢差唔多每晚都4-6點其間起一次身叫人, 要拍先訓得番, 可憐我又無得一覺訓天光喇...不過呢, 朝早乖豬條片有時係全乾o架, 即成晚掛住訓無尿尿, 真係諗都諗唔到咁細個都可以唔瀨尿呢!!

另外, 今個星期開始乖豬好似開始唔鍾意打橫抱, 成日一打橫抱就掙扎, 要同佢搏鬥一陣先得, 但一抱o岩位, 就拍幾下好快訓著, 唔知同train o左佢自己訓有無關呢!!!

24/7: 朋友話2個月可以試下趴bb係度練抬頭, 於是呢日我襯老公子都係屋企, 戰戰兢兢咁第一次趴轉乖豬!!!


可能沖完涼心情ok, 乖豬無喊, 仲真係識少少抬頭, 叻!!!

25/7: 今日帶乖豬去pwh, 因為我大肚時join o左中大o既vit d research, 所以媽咪陪我抱乖豬番去!!首先度我o既骨質密度, 大約係25%,  醫生話我calcium低可能因為我餵人奶, 咁我都無咁擔心, 點知到度乖豬骨質密度, 佢都係大約25%, 屬偏低...噢, 聽到乖豬都唔多夠calcium, 我真係有d擔心喇, 媽咪亦話我應該係飲得唔夠多奶, 為o左乖豬, 真係要注意多d先得喇!!!

離開pwh, 同媽咪打的去火車站再坐火車, 乖豬第一次坐交通工具咋, 不過佢好合作, 訓左!! 另外, o係日照下, 我同媽咪竟然第一次見到乖豬頭頂原來有唔少頭泥, 平時係屋企唔太光真係發現唔到呢!!!!自呢日發現頭泥後, 我每次餵奶就用手輕輕刮佢頭皮...haha, 其實刮頭泥都幾好玩, 不過我媽就成日怕我會刮損佢頭皮... 

最後, 今日番到屋企餵奶, 乖豬又試邊食邊大大(似乎佢真係幾鍾意咁...)...再一次漏到成身都係...好彩今次又有我媽係度幫我...

26/7: o係facebook見到同乖豬同年同月同日出世o既何囡囡肥嘟嘟好得意, 搞到我都有少少worry乖豬手仔仲未出現一截截係咪真係食唔夠?? anyway, 暫時磅重佢仲係中碼, 應該ok o既!!!


食完奶奶訓著左, 成日覺得佢一打側訓就好似隻貓咪!!


伸完個懶腰後...咁訓好舒服咩?


初生衫仔好快唔o岩著喇, 呢排要著多d先得!!


大個女, 可以放佢'ai'住cushion對住我玩!!


乖豬眼中o既媽咪, 見到嗎??


而家掃風乖豬頸仔成日伸直, 成個人仔咁喇, 唔再好似初生咁細細粒一pat o野咁!!


得戚樣, 又成個男仔咁喇!!


乖豬身上o既冷衫仔又係grandma買o既, good taste!!!




連環拍, 每張都好鍾意!!!


影左咁多張乖豬笑相, 暫時我最鍾意呢張, 笑得好甜呢!!! (引乖豬笑o既係grandpa!!)


好眼訓呀, 唔好影啦, 下星期見!!!

6 則留言:

  1. BB 2個月左右我都有同佢玩 "獅身人面像"~~ 不過當我好興奮咁係姑娘面前講時, 就比人話lor... @_@ 頭泥可以用BB油幫佢洗, 好快整得走架~~~
    KOEY個樣大個好多, 同一個月時又變左樣~~
    [SkyBlue回覆08/02/2011 10:02:00]我無baby oil添, 要買番支試下!! 係呀, 我而家都唔多記得佢剛出世咩樣, bb真係大得快!!!

    回覆刪除
  2. 點解睇你呢篇blog會變左怪獸字既?
    [SkyBlue回覆08/02/2011 18:19:00]NVD呀, 我之前都試過見到怪獸字, 可能YAHOO UPGRADE緊怪怪地...

    回覆刪除
  3. sorry, 又睇到喇! 呢張既笑容同神情好似你呀!!

    [SkyBlue回覆08/02/2011 18:19:00]多謝你呀!!!每次聽到人話KOEY似我我都好開心, HEHEHE!!!

    回覆刪除
  4. E?我睇你段片下面D字變晒亂碼既?

    回覆刪除
  5. 冇事喇又~~睇倒喇~~~
    其實BB仔唔駛肥得太緊要既~~尤其是女仔~中碼都幾好丫~
    [SkyBlue回覆08/03/2011 13:13:00]yes, 總之唔太瘦就ok!!至緊要4大長老唔好投訴...

    回覆刪除
  6. 哈, 我都覺得我個仔申懶腰時超似貓咪!

    回覆刪除