2011年11月7日 星期一

成為媽媽後第一個生

今年係我成為媽媽後o既第一個生日, 能夠一家三口出o下街影o下相感覺真係好幸福, 雖然眨o下眼呢日就完o左, 但而家回想番仲係覺得好回味, 有d似細個去完旅行唔捨得, 會第二日睇住個鐘諗番起之前一日同一時間做緊乜, 好掛住o既感覺!!





====================================================================

呢日老公子請o左假陪我過生日!由於要就住餵人奶, 所以一早我已經諗定近近o地, 去大學站o個間酒店食buffet之後就o係附近影o下相!!點知生日前幾日打去酒店問有無地方俾我餵奶, 酒店竟然話無, 仲要係連換片o既育嬰間都無, 要餵只係得廁所...

咁o既service唔要得啦, 於是我同老公子就改變計劃, 改去金鐘側邊商場就有育嬰間o既萬豪食buffet!!


今日唯一一張乖豬笑住同我影o既相...haha...諗住送o黎賀媽媽生日吧?

haha, 我生o左女/乖豬出世後都係第一次過海咋~

乖豬坐坐下巴士訓o左幾個字好快就醒, 但佢好合作, 我同老公子食buffet其間只係喊o左一陣, 其餘時間都不斷eeoo笑笑口, 真抵鍚, 但可惜影親合照就唔笑, 張張相都o係度發呆咁!!





乖豬第一次坐highchair~



心情真係好靚~~


乖豬:爸媽食buffet, 我食粥水~


酒店送o既apple pie cake~

what a pity...震左...


what a pity...震左too...


牛咁眼望實D火!!




食完buffet我o地就去Pacific Place餵奶, 呢個育嬰室都幾大幾靚, 但就無sofa, 都係K11 o個個有sofa坐得舒服d!!

餵完乖豬我o地就去香港公園影相!!今日陽光好好呀, 有少少熱, 雖然乖豬合照時唔笑, 但都總算唔扭計, 好俾面!!!




我好鍾意呢張相...但out focus左...what a pity...

似唔似一個公仔?










腳踼踼~







影完相睇完雀仔差唔多4點幾, 唔好話乖豬, 我同老公子都好攰喇, 係時候走lu~

是晚我o地仲要番我媽同我家人慶祝我生日, 但我同我老公子都勁勁勁攰...唔知係咪我太耐無俾太陽曬過定太耐無o係戶外玩咁耐呢, 我真係攰到腦都function唔到咁...所以夜晚唔係太好mood呢...下次如果再出咁耐街, 夜晚都係好好留番係屋企休息好d...


乖豬呢張相好似老公子呀!!

最後, 我同老公子為o左要幫乖豬沖涼訓覺而趕住走, 我當然要服侍埋個女先有得沖涼休息...點知呢晚乖豬勁曳(可能出街玩得太耐), 搞到近12點先訓, 搞到我呢個生日就o係勁攰中完o左...

anyway...雖然今個生日o既尾聲真係攰到想喊...但睇番今日影o既相就覺得好值得!!!

原來...一家三口出街o既感覺真係好幸福o架!!

6 則留言:

  1. 咁你地要多d同乖豬去戶外玩下, 影下相喇~
    [feon_ko回覆11/10/2011 10:19:27]yes yes, haha, let her play more under natural environment~~~

    haha, so good that i can use my other account to reply you, at least can have some interaction now....

    回覆刪除
  2. 幸福的一家三口,以後每年過生日智只會越來越開心, 因為Koey識得講Happy Birthday啦
    [feon_ko回覆11/18/2011 16:14:45]Thanks Vivi~~ So happy to see you here, ai...my blog got problems, this is my other blog acc...really hope that my blog can function normally asap...

    回覆刪除
  3. FEON你個blog正常番未呀?
    [feon_ko回覆11/30/2011 22:15:10]not yet ar...

    回覆刪除
  4. 一家三口周圍影相好開心,如果識對鏡頭笑就好了
    [feon_ko回覆11/30/2011 22:15:30]係囉, 希望再大D會易D引佢笑住合照啦!!

    回覆刪除
  5. 好幸福呀~~~~~
    [版主回覆12/22/2011 22:14:38]好快到你一家三口o架喇~~~

    回覆刪除
  6. 我終於搵番你啦‌‌~~~
    好在你visit過我果blog咋!!自從呢度upgrade咗之後個fd list亂哂,又search唔到你個名!!
    你個女大個咗好多啦,so cute!!!!!

    btw,你好少一家三口齊出街?
    [版主回覆12/22/2011 17:15:17]係呀, 極少一家三口出街呀, 多數都會同埋我爸媽, 如果係一家三口離開住o個區, 我諗次數一隻手都數晒...我都想出多D, 可能O黎緊XMAS去TST, HEHE!!

    回覆刪除