2012年6月10日 星期日

麵包機

上星期買o左部麵包機, 終於可以學其他媽媽一樣, 自製健康麵包俾個女食, 唔使食出面D'科學包'喇!!!



上星期開爐第一機當然整最基本o既白麵包試下先啦:





發得幾靚呢, 剛出爐時外脆內暖o架, 唔錯, 但雪多兩日就好乾好硬...

尋日就試整全麥小紅莓包(我唔食提子乾), 但我無將D奶解凍, 溫度唔夠變o左個包'發'唔起呀, 食落個心比較實, 但味道係OK o既!!!



尋晚仲整左白玉苦瓜汁添, 個女試過都話好味, 追住要飲!!!


消暑良品!

夜晚就煮左筍絲滷肉菠菜麵 (中式麵o黎o架) 配 人蔘雞湯! 個麵好好味, 老公子又好開心有得食筍(因為極少買), 但可惜買o左後我媽先提醒我, 食o左我隻'主婦手指'實爛多幾錢重...搞到我最後只敢淺嘗半條..




人蔘雞湯, 係之前百貨減價時人買我買, 未食之前好期待, 但整完覺得味道偏淡蔘未唔夠, 而且因為係雞, 所以勁多油, not bad, 但唔會再買!






2 則留言:

  1. 想做一些內面軟林林的麵包, 可以試吓用湯種 <-- 一團濕濕的麵粉糊. http://www.christinesrecipes.com/2012/06/tangzhong-toast-by-bread-maker.html
    [版主回覆07/11/2012 08:40:34]yeah,thanks for your reference ar!!! 我自己都試左一次湯種呀, 真係軟熟好多呀!!!

    回覆刪除
  2. 麵包機<--好似幾好玩~不過我真係毫無煮食天份, 買左都未必成日用, 都係欣賞下你的製成品算啦~
    [版主回覆08/15/2012 16:26:02]係呀, 真係幾好玩!! 其實好易整, 只係倒麵粉之類, 其他乜都係部機搞掂, 所以準備功夫都係幾分鐘搞掂, o岩我呢D懶人, 雖然你要番工忙D, 但我覺得要整都可以handle 到o架!! 諗下~

    回覆刪除