2012年7月6日 星期五

第五十八至五十九周 (22/6 - 5/7): 遊船河!

呢兩個星期我同乖豬都病好, 加上天氣轉晴, 我同乖豬終於都多番出街, 吸收下陽光同新鮮空氣!!!

講o野方面, 呢兩星期都無乜進展, 只可以話講爸媽越o黎越大聲同清楚, 特別D o既係學識狗仔叫, 可能同隔離屋成日有狗仔叫有關!
行路方面再行得定左, 唔心急慢慢行o既話應該都行到10步8步, 多o左見到佢自己企起身想行, 特別係佢見到我係唔係太遠o既地方, 就會想行過o黎, 但如果大人企得太遠, 佢始終未敢放膽起步!! 




雖然未識行, 但無啦啦識倒立!

另外, 呢個星期尾無啦啦識用嘴鍚人, 唔再'hum'個頭埋o黎當係鍚, 又無啦啦識攬o野, 拎起沙巾口水肩都會無啦啦攬到好實, 好搞笑!!!! 另外就係知道電腦右上角有個button(開關掣)可以按, 次次一見我用電腦就衝上o黎然後就襟熄我部機...



食o野方面, 粥仔越食越好, 好多時都差唔多清晒, 而且越o黎越鍾意食大人o野, 見大人開餐一定出聲叫話要食!!

最後就係越o黎越早起身, 之前多數7點起身, 但呢兩星期無啦啦提早到6點9, 唉...我呢個媽媽又要再早D起身, 朝早真係越o黎越眼訓, 唔通我要放棄夜晚乖豬訓左之後同老公子睇電視o既二人世界時間, 跟個女一齊咁早訓??

29/6: 有個風打緊o黎, 但今晚一早約o左番娘家同細佬妹慶祝生日, 開頭真係好擔心番屋企時會橫風橫雨, 但好好彩, 呢個風唔算太勁, 我o地走時都無乜雨咁滯, 掛左一晚8號第二朝已經無風仲開始好天, 好good!!!






好豐富!


媽咪整o既愛心沙律, 每次生日慶祝都不可少!!!

1/7: 個風o黎得快去得又快, 本來之前都worry今日遊船河天氣唔好o架, 但今日真係天公造美, 仲要曬得好緊要, 番到屋企一照鏡就見到自己曬到紅晒添呢!!!


遊船河o既旅伴: Cindy & 禧禧一家!


之前仲擔心打風去唔成, 點知今日個天靚到爆, 吹住海風感覺真係好正!!!






我同老公上o左船上層吹風, 雖然架船唔係我結婚當日o個隻, 但呢個藍色帳篷令我成日諗起結婚當日影o既相~~~


我o地去o左食意大利菜, 好味!


禧禧食飽好生猛, 成日拍我老公子膊頭, 好似好friend咁!!


互啤?


望咩?


出發行去沙灘


路程都幾遠o架, 我諗都行o左半個鐘~


到洪聖爺灣泳灘喇, 好多人呢, 仲好曬!!!! Koey唔慣, 聽到海浪打埋岸D聲就驚!!


真係好好天, 個天好靚!!!


玩沙, 乖豬一D都唔怕沙, 一坐低就低頭自顧自玩, 點叫都唔望鏡頭, 好難影到靚相!!!


由頭到尾就係咁專心...




難得捕足到笑o既一刻


禧禧開頭怕沙, 要一陣先適應!


兩個B各自各享受玩沙, 最後兩個都玩到唔願走咁!


4點回程, 出發時Koey訓o左, 所以回程先影合照






我屋企湊B, 我同老公就偷閒o係船度吹海風~


好嘆咁呢~




個天靚到咁, 真係令人身心舒暢!





乖豬同禧禧都係第一次玩沙呢!!

(仲有D合照未收到, 後補!)

2/7: 今日唔使'應籌', 下午諗住帶乖豬出去沙田玩具反斗城玩, 點知佢下午訓得9個字就醒, 出到街好快眼訓, 去到反斗城之前剛好訓o左, 結果今日o既節目就變o左我同老公子shopping, 周圍都大減價, 乖豬又訓o左, 可以慢慢睇都幾正, 結果我同老公子分別都買o左件衫, 又幫乖豬買o左對波鞋仔!!

其他精選相:




呢個look好似好大個女!! 點睇都唔似只係1歲...



大作


成日訓落D波波度










條辮比起9個月大第一次紮時大條o左長o左呢!!


坐到好邊, 好似札緊馬咁!!!


著到咁斯文但坐到好

3 則留言:

  1. 去遊船河好好玩~~ 我都想帶BB們去下遠D地方玩, 不過一諗到要帶超多野就却步...
    BTW女仔真係玩得斯文D, 我屋企個play mat (同你屋企一樣的) 已經比兩兄弟撕淨下層白色......
    [版主回覆07/07/2012 15:12:45]如果唔係有我屋企幫手, 我都去唔到咁遠...其實如果只係一家三口, 多數都係去沙田咋, 夏天咁熱, 都無帶佢去公園...

    HAHA, 我記得呀, 上次你2B出世時上你度都見 到張play mat已經爛緊...HAHA!!!!

    回覆刪除
  2. 靖靖玩第二次沙都驚,佢好敏感,草,石,落葉都驚,要多些接觸先得。
    好快識行啦!!
    [版主回覆07/15/2012 10:26:46]唔知係咪我無扶佢係沙上行, 所以佢唔覺得吉腳o卦, 一開始就放佢坐, 完全唔驚!!

    回覆刪除
  3. 見到你的遊船河相都諗起你的婚照呢.
    [版主回覆07/15/2012 10:26:55]係呀, 好懷念...以前o既身形, HAHAHAHAHAH!!!!

    回覆刪除