2012年7月19日 星期四

第六十至六十一周 (6/7 - 19/7): 第一次發燒, 出玫瑰疹呀!!!

乖豬出世以o黎第一次發燒呀, 睇見平日無時停o既乖豬燒到無厘心機, 謝晒咁唔願玩, 真係覺得陰公...不過...唔知係咪我爸媽擔心得仲誇張, 所以我反而唔係想像中咁擔心!!!

12/7: 乖豬一早起身就狂喊, 當時我覺得有D奇怪, 但同佢講o左開奶俾佢食佢就無喊, 所以都無再理!! 食完奶, 乖豬好似好眼訓, 於是就tum番佢訓, 好喇, 訓o左9個字再起身, 點知佢又喊, 我一抱佢上大人床再望下佢, 佢個樣好似口腫面腫未訓醒, 一摸佢額頭, 好熱, 發燒呀, 用耳探一check, 38度多D!!!

由於之前就算打針後乖豬都只係微微體溫上升, 一直未試過體溫高過37.5度, 今次好明顯真係發燒, 於是即刻拎打1歲針時o既退燒藥俾佢食, 再同佢貼退熱貼!!! 



退熱貼涼浸浸, 一貼上額頭好唔慣, 個樣好唔自在好慘!!!

藥又食左退熱貼又貼埋, 我都無乜可以做, 依然要去廚房整粥...


呢位無厘精神, 一舊飯咁o既乖豬就咁呆呆滯滯咁坐o係sofa上面等我, 同平時周圍玩玩具或走去門欄度搵我唔同, 謝晒, 好陰公!!!

雖然乖豬第一次發燒, 但因為佢除o左燒外就無其他唔舒服, 我認為應該係出玫瑰疹, 上網查過又問o左兩位媽媽朋友經驗, 我決定唔帶乖豬去睇醫生, 因為睇醫生都係只會開退燒藥, 咁我自己有又使乜多此一舉, 反而怕佢身體弱惹到其他病童o既病, 到時真係仲衰!!!!

乖豬第一日大部份時間39度體溫, 到傍晚落番38度, 老公子放工番o黎見到佢同平時分別唔大, 依然會玩同大聲叫, 所以都唔擔心!!

13/7: 第二朝, 乖豬可能成晚無食藥, 所以一早起身check竟然成40度, 當刻我都嚇一嚇, 不過起身洗個面後體溫落番D, 所以我就唔再擔心!!! 同樣地, 呢日傍晚開始乖豬體溫又試下降番到38度左右, 又試精神奕奕咁玩! 最後呢晚我12點訓時摸佢頸尾已經唔熱, 應該退燒喇, very good!!!!

14/7: 一早度體溫去番37度, good, 完全無燒, 乖豬成個人亦正常番晒, 胃口都有番D, 好番喇, yeah, 但等o左成日都唔見有疹!!! 上網睇玫瑰疹多數燒3-5日, 退燒後24小時會出疹, 乖豬只係燒左2日, 又唔見有疹, 唔通唔係玫瑰疹??

15/7: 朝早開始見到鼻頭, 額頭同肚開始有少少紅點, 但極之疏落!! 中午開始多o左少少, 但依然唔多, 仲好淺色, 如果唔係我'expect'佢出疹, 相信係唔會留意到!!!

16/7: 紅疹好似多o左, 都算係布滿肚仔, 不過唔係太密, 亦唔紅, 好淺好淡色!!! post上網好多人都話唔似玫瑰疹, 不過我上網都見到有D相同乖豬差唔多, 只係乖豬D疹in general 比大多數人淡D o者!!!  





17/7: D疹退得8899喇!!

乖豬出疹事件終於告一段落!!! 病後, 唔知係咪個人攰D, 乖豬連續幾日都訓到8點多先起身, 對我o黎講真係太好, 唔再7點起身, 希望佢keep住啦!

==========================================================================================

轉下話題...

8/7: 第二次帶乖豬去會所游水!! 今次佢一落水明顯唔再驚, 表現淡定, 叻!!!




影完呢張相就俾救生員叫收起相機喇!!! :p
14/7: 今日去hotel icon 出席o左個blogger event, 第一次見Mrs Chik Chik o既仔仔, 佢好好笑容個個都抱得, 好得意!!!




除o左Mrs Chik Chik, 仲識o左另外3位blog媽媽, 仲見到一位famous blogger, 真係估唔到會見到佢!!!


做o左C9咁耐, 都好耐無出席呢D社交活動, 所以今日好開心, 間中接觸下'外面世界'真係人都精神爽利D, 希望遲D可以afford到多D時間Join 呢D blogger event啦!!!


大會送o左件印o左乖豬個名o既靚靚T-Shirt俾乖豬, 好靚呢!!!
17/7: 今日我第一次幫乖豬紮孖辮!!!


整古做怪!!!


坐火車!

下午, 我帶o左乖豬出去同Cindy & Karen High Tea!!!!




熱好身後無啦啦企起身挨住我甜笑, lum死人!!!


甜到漏囉!!


Cindy借o左副眼鏡乖豬戴, 成個miss 咁!!!




2 則留言:

  1. 出玫瑰疹...無追blog...怪唔得今日唔係好get到你地講既野...><"
    koey戴左眼鏡又幾正經
    [版主回覆07/21/2012 20:51:07]HAHA, 係呀, Koey出左玫瑰疹喇, 不過佢D徽狀唔算太勁!!!
    係呀, 真係成個MISS咁, 但其實仲係一個1歲BB...

    回覆刪除
  2. 邊個famous blogger ar?
    [版主回覆07/22/2012 08:49:17]Cotton Candy Kids 個老闆呢~~ 佢寫blog寫到美國disney invite佢去美國disney玩, 好勁!!!

    回覆刪除