2013年10月9日 星期三

身為全埋身人奶媽媽, 竟然第一次用母乳餵哺圍巾!

大家無睇錯, 雖然我由Koey 到而家Kobe都係全埋身人奶媽媽, 但我真係一直都無用過母乳餵哺圍巾!!

點解唔用? 因為之前比較少機會去戶外太耐, 而香港大型商場都設有母乳餵哺室嘛, 所以一直都無需要用圍巾!

不過, 近來天氣又越o黎越涼爽, 再加上兩位小朋友越o黎越大個, 特別係Koey, 佢開始到o左愛上流連兒童遊樂場o既年紀, 如果我下下因為要餵Kobe而要成日就住D時間, o係Koey玩得興高采烈時催佢走真係會好無癮...

...或者, 我係時候需要一條母乳餵哺圍巾!!

所以今次MamaMia 產品試用大募集活動中, 我指定想試o既產品, 就正正係母乳餵哺圍巾!! 

收到第一個印像: 個花幾靚喎~

拆開, um..好似圍裙, HAHA!!

 
Koey都當佢係圍裙~~~

由於我始終未試過o係自己屋企同育嬰室以外o既地方餵奶, 所以第一次試用, 我唔敢去室外地方, 而係o係我朋友屋企, 當然只有我, Koey & Kobe, 同另外兩位已經做o左媽咪o既女性朋友, 大家都明白餵奶係咩一回事, 無咁尷尬~

haha, 原來我蓋實晒Kobe~~~我唔係扮餵o架, 影相時我真係餵緊Kobe o架!!

MamaMia 呢條圍巾質料好簿好柔軟, 好似我上面咁蓋住o左Kobe咁, 都唔會太焗!! 不過呢, 可能就係因為佢太簿太輕喇, Kobe仔又開始大個, 食住奶都郁手郁腳, 餵奶頭個幾分鐘都仲OK, 但餵到後尾, Kobe不斷扯條圍巾, 搞到我要不斷同佢鬥扯, 避免圍巾被扯開而走光, 都咪話唔手忙腳亂...

所以為免走光, 我之後都無o係多人o既戶外地方用呢條圍巾, 只係襯人少少, 一大朝帶Koey & Kobe去公園玩, 地方大又無乜人時用~~

呢日我一拖二去公園!! 陽光好好, 人都精神D!!


睇相都見, 開學後, 早上o既公園真係少人到只得Koey 同Kobe, 地方大人又少, 有o左條圍巾, 我就唔使再為餵奶而就住D時間, 方便o左我之餘Koey又玩得開心!!

================================================================

上星期尾終於收到之前缺貨o既2合1 嬰兒睡袋, 多功能揹帶同環型揹帶, 又有新o野試, yeah!! 


Mamamia以實惠價錢提供一系列高質素母嬰用品,現於全線荷花親子店、新都城百貨公
司、爸媽部落等各大商店火熱發售。
      http://www.facebook.com/mmm.hkg
      查詢電話&電郵: 3520 2026 / sales@parakeet.com.hk
      更多分享: www.Yes-Parents.com / http://www.facebook.com/YesParents

3 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 我果時用無呢個問題,因為出街用,靖靖多數玩到好攰,一食就訓咗。另外,多人的地方其實無人留意你,我諗我遲d都會用多d餵奶巾

    回覆刪除