2013年10月12日 星期六

恭賀SparksFly開張~

恭喜恭喜!!

好姊妹Athena 位於利時135號舖o既服裝店SparksFly 於10月9日正式開張喇, 恭喜晒新任老闆娘呀!!

呢日我就同另一位姊妹Betty, 仲有Koey & Kobe呢兩位VIP去Shopping喇!!!

SparksFly

係呢間喇!! 睇廚窗都已經聞到陣'潮'味!!



恭喜晒老闆娘Athena!!!

大合照!!!

全店出售o既都係韓國服飾, 格調一個字: !!

型唔型?

 
型唔型?

d衫唔止型, 質料仲好滑好靚, 唔通坐飛機番o黎真係唔同D?

haha, 我呢位'少婦'雖然受唔起咁'型', 不過o係呢度都揀到心水o架!!!

型唔型?

型唔型?

睇o黎Shopping真係女人o既天性?

Kobe仔一於你有你Shopping, 我有我食...計數機!!! 未試過, 好味!!!


呵呵呵, 我都算餓o左Shopping買衫好耐喇, 番到屋企即試上身!!!

Fashion Show on my own runway featuring Koey Chau!!!! (外套 & 褲 from SparksFly)

顯醜了!!! 

都係睇番SparksFly FB page o既official圖片示範啦!!

 
型!!

睇到好姊妹由FB網上店開始, 到而家開埋實體店, 真係好欣賞佢對時裝o既熱誠!!! 開舖呢, 背後真係要投資唔少時間金錢, 仲要付出唔少汗水, 佩服佩服!!

加油呀老闆娘, 祝你生意蒸蒸日上, 賣衫o既買衫o既都開開心心!!!




店舖資料:

SparksFly
地址: 尖沙咀利時商場1樓35號舖
Facebook page: https://www.facebook.com/sparksfly.b

新張期內買2件仲有9折添!

沒有留言:

張貼留言