2014年3月18日 星期二

一家四口澳門豪食豪住之旅@2014 ~ Day1

Yeah, 去旅行喇!!! 雖然只係短途旅行, 目的地仲係咁近o既澳門, 但2年無出遠門o既我真係餓o左好耐, 去澳門都夠開心!!

媽咪永遠係全屋最早起身o個個!!! 無法啦, 唔係邊個打點一切?

煲好粥仔, 出發!!!

見爸爸拎gip出trip多, 今次到佢有份用, 係度搞搞震!

上船喇!!!

本來Koey好期待坐船, 但個位唔近窗無風景, 又無o野玩, 佢坐到好悶~~

終於捱完一個鐘船, 入境後我o地先去酒店check-in同寄存行李, 由於已經近2點, 大家都好肚, 所以決定打的去官也街Lunch!! 

早一日openrice過見呢間叫波爾圖o既餐廳食評唔錯, 所以就去試下!! 
左上角係是日午餐: 牛腩意粉, 味道幾好, 而且夠大碟!! 
右上: 炸馬介休球, 似薯仔波, 無乜馬介休味, 普通!
左下: 炸軟縠蟹, 好味!
右下: 葡式乳豬飯, 又脆又好味! 

細佬全程搞搞震, 而家越大真係越難搞, 我諗只有佢訓o左我o地先會有啖安樂飯食!

Koey好鍾意個馬介休球~~

食完lunch步行番去酒店, 原來行番酒店好近, 早知去o個陣唔坐的士啦!!

到酒店時剛好3點有得拎房, 好期待呀!!!

點解咁期待??

因為今次係我同老公子10年內第4次澳門遊, 唔計同6299一家去o個次, 次次我同老公子都係中獎所以去澳門, 住親d酒店仲好正添呢!!

澳門遊@2005
聖地牙哥古堡酒店
中獎內容: 老公子買童軍獎券中o左中旅社$1000 coupon, 於是我o地就買o左$1600聖地牙哥古堡酒店package, 當時呢間酒店係咁多澳門酒店package中第二貴o架, 不過真係好有特色, 我仲記得佢o地英式早餐好好味好豐富呢!!

澳門遊@2010
十六浦Sofitel酒店
中獎內容: 寫希臘瑞士遊記獲得新城舉辨o既遊記比賽冠軍, 得到價值接近每晚1萬8千蚊o既澳門豪華住宿2晚!!!!! 當時我剛有o左Koey 3個月, 雖然未見肚, 但都特地帶埋衫去自拍大肚照! 間酒店真係好靚, 有兩層, 有jacuzzi, 再加埋個inclusive o既room service早餐...總之就係正到暈啦!!

至於今次呢...

澳門遊@2014
Galaxy Banyan Tree Hotel (老公子揀o既!)
中獎內容: 老公子o係公司Xmas Party時抽中澳門2日1夜澳門$3500 coupon, 但帶住2隻馬騮, 2日1夜真係唔多夠, 所以自己貼錢住多一日!

睇相唔清楚? 不如去片參觀下:



為公平, 特登request o左2張BB床, 原來仲有小朋友浴袍同拖鞋仔, 好可愛呢!!


兩位小朋友一入房就周圍跑/爬, 仲齊齊跳床仔, 睇o黎佢o地都好鍾意呢度呢!!



呢晚book o左位要出番新馬路o個邊dinner, 本來打算順路帶小朋友去Science Museum, 但一o黎時間好似好緊迫, 二o黎見間酒店房咁正, 唔o係房休息下玩下好似好對唔住自己...HAHA, 最後我同老公子決定唔去科學館, 就咁舒舒服服o係房度同小朋友玩下游下水算!!

Kobe仔糟質緊爸爸~~

蘋果又玩一餐~~

咁影好靚呢~~

我又唔執輸, 要同Koey影~~ 
老公子影到out focus, 但又好似幾特別喎~~

好彩都有張focus到, 只係多o左Kobe仔做路人甲!! :p

Kobe仔發現浴盤邊有石春玩, 超興奮~~搞到周圍都係石頭~~

好喇好喇, Koey猛話要落去游水喇, 好啦, 幫你換件靚泳衣先~~


呢d相, 幾年前我或者想老公子幫我影...(仲要影極都未必合我心意, 最後要我自己set機影...), 而家, 有個囡做我小model, 就算自己無得影都好夠滿足~~

細佬, 又俾你發現有石春添...

hahaha, 呢d攪亂檔o既玩意, 小朋友就最鍾意!!

使唔使咁chok!! (可惜out focus了!!)

又out foucs...

呢幾張好自然呀, 好like!!

到Kobe仔落水喇!!! 開頭笑晒好happy...

點知...就係我影影下相o既時候, 佢無啦啦向後反, 成個人浸o左入水, 嚇到手腳硬晒登大眼...

o係水中救番Kobe仔之後, 即刻幫佢戴番水袖, 不過池水唔夠深, 其實水袖都唔係好浮到...


結果Kobe之後就不斷大喊, 抱到實都未必有用...陰公呢, 就咁嚇怕o左佢, 唔肯再玩水...

我呢...好可惜'唔方便', 無得落水玩...咁我唯有做攝影師算喇...

三連拍, 無張全部人都靚, 中間o個張兩個小朋友目無焦點, 好搞笑!!

好喇, 玩完水沖埋涼, 6點我o地又出發, 去好多朋友都向我推介要試o既 〝8〞中菜館晚飯!! 

Koey見到張sofa好大好似好開心, 全晚碌o黎碌去坐唔定!!

上菜前職員送上三隻小杯, 然後倒d水入去, 跟住有d 白色o野'生'出o黎...
原來係抹手巾, 好似Magic咁變出o黎, 我都係第一次見呢種玩意, 好得意, HAHA, 唔知係咪我大鄉里呢!!??


本來想試有名o既脆皮柚子手撕雞...點知正正呢日開始澳門停活雞供應, 所以無得食...好可惜呀!!!
左上、中、下: 前菜 (柚子鮑魚同唔知咩, 送o既) 、法國鵝肝金錢雞、麻油雞絲粉皮
中上、下: 龍蝦 (半隻)、原隻乳豬焗飯
右上、中、下: 咕嚕肉、雜菜粉絲煲、奶茶葡撻 (送o既)

乳豬焗飯!!! 真係好好味, 個皮好脆, 又唔會食到成口油, 值得推介!!!

成晚坐唔定o既Koey好似變o左百厭妹咁!! 
件葡撻甜甜o地, 諗住佢會鍾意, 點知食兩啖就話唔食!!

樣樣都好好味, 唔怪得朋友們同飲食男女都推介, 食完真係大滿足, 可惜乳豬食唔晒要打包!! 臨走又經過餐廳呢條通道, Koey覺得好得意, 猛問係咪真o既!!


好喇, 離開新葡京已經9點, 雖然夜o左少少, 但順路點都要去埋澳門地標影番張相...話晒Koey & Kobe都係第一次o黎澳門嘛!!!

沿路地上面好多圖案, 有海馬、蟹、星星、太陽等等, Koey睇得好開心!!!

平日、夜晚、旅遊淡季, 估唔到周圍咁少人!!

議事亭前地

夜晚o既大三巴! 為免Koey嫌悶, 我o地話俾Koey聽呢間'屋'得一面牆, 不過我o地只係遠觀, 相信佢最後都係睇唔清楚, 完全唔覺得特別, HAHA!!

影完相打的番到酒店都10點幾, 兩位小朋友都好攰, 10點45分左右齊齊進入夢鄉, 我同老公子終於有得休息~~

兩位小朋友訓晒, 酒店房忽然變得好寧靜!!
有無留意到Koey攬住d咩?? 係佢最愛個枕頭呀, 我靜雞雞拎埋去旅行, 佢臨訓前忽然見到佢好開心, 夠晒安全感喇o卦~~

大人梳洗完畢, Kobe仔出奇地訓得好, 無醒叫食奶, 我同老公子就襯機會o係靚靚酒店影o下相, '扮' o下嘆世界!!!

um...早知我著番件出街衫影...



食埋打包o既乳豬, 個皮唔脆又凍o左, 浪費o左d美食添~~

呢個室內池真係好正!!

同小朋友打完一日仗, 我o地都散晒!!!

是晚Kobe仔唔知係咪好攰, 比平時醒少o左食夜奶, 但衰鬼唔知係咪我飲o左杯奶茶, 我成晚眼光光, 唔係覺得張床/被太熱就係好精神...結果全晚我只係訓o左2-3個鐘...

就係咁, 眨o下眼就第二日, 又要同兩位小朋友打仗喇~~~


4 則留言:

  1. 咁開心次次都係中奬去澳門 :) 見到 Kobe 攪攪震攪石春攪蘋好好笑。佢地呢個年紀乜都係玩具乜都可以玩一餐好開心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 唔知點解咁幸運, 同澳門呢個地方咁有中獎緣~~~

      無錯, 所以我從來都覺得無需要帶玩具出街, 因為小朋友對外界o既事物更有興趣, 帶玩具出街佢o地都唔會玩, HAHAHA!!

      刪除
  2. 哇~ 好羡慕你次次都係中奬遊澳門呢 ^^ 仲要間間房都拱正啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 唔知點解咁幸運, 同澳門呢個地方咁有中獎緣~~~

      刪除