2014年7月15日 星期二

新加玻親子遊@2014~Day2: 大鬧Legoland!!!

20140702

起身喇起身喇, 今日去Legoland喇~~~~~~


兩個小朋友訓飽飽後精精神神o係張大大大大床度跳o黎跳去, 充滿活力!!!

食過早餐 (真係好好好好多謝May o既細心, 半夜煮定熟蛋俾我o地一朝食!!), 9點鐘就落樓坐車 (包車資料: 阿順Ah Soon, Whatsapp +60108832323)向位於馬來西亞Johor Bahru o既Legoland進發!!!


出o左境, 過條橋就到馬來西亞喇!!!

大半個鐘左右就到喇!!!!我o地先去酒店放低行李, 之後就去Legoland喇!!! 由於一朝只係食o左隻蛋, 我o地諗住買d o野食入去Legoland一邊玩一邊食, Legoland外o既食店都係剛開門, 要等15分鐘...

15分鐘對於大人都已經唔短, 更何況已經等到好心急好想即刻入去Legoland o既Koey!!!!

由於Koey不斷問幾時入去Legoland, 我就自己先帶Koey & Kobe行去Legoland門口俾佢o地睇o下先, 再邊等爸爸!!!!

因為太曬, 又唔見o左爸爸, Kobe仔開始發脾氣, 至於Koey, 因為Legoland在望, 笑容還可以~~~

Kobe仔開始扁晒嘴喇...

終於爸爸到喇~~~~但大合照唔可以唔影...辛苦晒喇!!!

o係台式食店買o既早餐!!! 新鮮出爐味道唔錯, 之但係...

等o左15分鐘先到o既食物...竟然唔可以帶入Legoland!!!!!!!!!!!!!!!!

實在係激死人喇!!! 

職員著我o地食完再入場...Koey又點肯呀, 佢開始發脾氣, 唔願食, 只係一味話要入Legoland!!!! 我同老公子唯有努力咁將d熱食猛塞入口...

唉!!! 為o左呢份早餐搞o左半個鐘都有, 真係早知唔買好過!!!!

好喇好喇, 終於入得場喇!!! 由於7日前網上購票有8折, 所以我係網上訂飛o既, 點知去到Counter
先知網上訂飛唔會有真飛俾番你, 對完資料就咁用自己print o個張紙入場就OK!! 

老公子: 那就沒門票留念囉??

好彩老公子多口講句, 就係咁, 職員就隨手拎o左張門票俾o左老公子~~~ 

有張門票留念點都似樣d嘛, 雖然張門票又真係無乜特別, 唔算好靚, 嘻!!!!

好喇好喇!!! 真係入場喇!!!

一入到去先見到一個人扮o既Lego人, 即捉佢佢合照!!! 之後經過d賣o野o既舖頭轉右, 見到有d lego車同lego人, 後面有個小賽車場, 本來Koey已經入o左去等玩, 點知佢見到Kobe係場外張台砌lego, 佢就一支箭走番出去話唔玩駕車, 要砌lego!!!


叫o左好耐Koey先係繼續向前行, 我o地去o左排坐船~ 呢個game應該係o係Legoland全日遇到最多人排隊o既一個game喇, 等o左10-15分鐘先有得玩!!

我同老公子一人一部相機互影!!!
細佬b唔識欣賞, 扁扁嘴!!
Koey就好有興趣駕船, 但佢未掌握到點轉, 成日搞到隻船U Turn做o左對頭船, 要我搶軚轉番o岩, 搞到Koey有d嬲我成日唔俾佢玩!!! 不過正正因為Koey亂咁o黎, 隻船成日撞駁, 都幾好玩!!!!

玩完船船經過一個有cover o既playground, 兩個小朋友唔使曬又有得o係個波浪形凹凸地上面亂走, 夠晒新鮮好玩, 生猛晒!!!

俾o左10-15分鐘小朋友亂走, 為免玩唔切後面o既, 點好玩都要催小朋友走喇!!! 小朋友嘛...當然係抗議啦!!! 特別係室外間中都幾猛太陽幾熱呢!!!

跟住玩駕飛機, 細佬唔夠高無得玩~~~


老公子同Koey玩得好開心, Koey笑得好大聲, 仲要玩完一轉唔夠再encore!!!! 父女倆呢刻o既笑容, 真係無價!!

玩完飛機, 再玩救火!!!

Kobe仔見爸爸又走o左, 爆喊!!!

呢個game嘛...
...其實有d後悔點o左老公子玩, 因為完全體力勞動, Koey唔夠力泵水或泵車, 只係爸爸一個人用力玩, 辛苦晒~~

兩父女玩完一輪, 我o地去火車站打算坐火車, 呢個時候11點幾, Kobe仔又喊o左一輪, 以為佢會攰會訓, 點知上到火車, 佢又生猛晒喎!!! 

架火車好靚呀, 我o地排隊時送車尾, 所以排最前, 可以坐車頭!!!

睇o下Kobe仔, 笑晒呢!!!
左下: Koey好溫柔咁咁細佬坐定定唔好亂郁~~


扮火車'勁共勁共'~~

坐完火車, 求其揀o左間o係附近o既餐廳食lunch!!!

左上: 叫o左意粉同燒雞薯條!!!味道不過不失!!
左中: Kobe仔第一次正式跟大人食lunch!! 唔知係大人o野太難咬定本身太熱扭計無胃口, 餵到一半開始難餵, 要一條薯條一啖粉咁餵!!!

涼完冷氣食完o野, 老公子話要去睇場中央o既大型Lego Display!!!

好多世界各地o既名勝, 好似去o左小小世界, 好靚!!!
不過正直正午, 太陽太猛喇, Koey行行o下開始大喊, 喊住話要走, 要離開Legoland!!!

我o地又tum又抱, Koey都仲係好扭計, 好彩附近又有個有cover o既室內playground, Koey入到去唔使曬, 又有得玩射波波, 心情先好番起o黎!!!

就係呢個地方, 全靠佢先tum番Koey有興趣繼續玩!!!
左上: Kobe呢個時候捱唔住了!!!

Kobe仔訓o左, Koey笑番, 跟住我o地就繼續玩喇!!!

由於一心想試Koey, 我唔想俾機會細膽Koey考慮, Koey同爸爸玩完射波出o黎, 我就手快快指住呢個BB跳樓機: 呢個好得意喎, 玩呢個囉~~
Koey: 好呀!!

就係咁, Koey開開心心上o左去~~~
(我平日都唔敢玩跳樓機, 呢個o岩晒我!!!)

結果嘛...

左: 上升後第一下跌落o黎Koey已經爆喊喇!!!! 個樣好可憐呢!!!
部機上上落落4-5下吧, Koey一直喊到機停 (右下) 我先得閒tum番佢!!!

嚇破膽囉今次!!!! 

事後佢都唔算喊o左好耐, 到及後問番佢, 佢形容呢個遊戲: 上得好快落得好快,跟住沛藝喊o個個!!!

玩完跳樓機, 側邊就係下面呢個game!!! 開頭見黑文文, 以為又係好驚, 為免再嚇到Koey, 我o地先問下工作人員玩咩!!! 原來架車行得好慢o既, 我o地話俾Koey知唔快, 佢又OK肯跟我入去玩喎!!! 算佢recover得快, 讚!!!

入面冷氣較大, 好涼快舒服, 仲有好多靚靚lego人, 又有得玩射槍 (同HK Disney 個巴斯光年一樣!), Koey玩得好開心!!!
玩完再Encore到爸爸陪佢玩!!!
左下: 老公子29000, 我得8000, Koey兩次都係0!!! :p


玩完又笑番晒喇!!!

再往前, Koey見到呢個話係爸爸拖住沛藝!!!
仲攬實'爸爸'影!!

左上、右上: 唔o岩Koey玩o既game~~左邊會濕身, 右邊要靠體力拉自己上頂!!
巨形Lego Dinosaur, 長頸鹿, 仲有好像真o既鸚鵡!!!

經過觀光塔同4D立體影院, 但Kobe仔仲未訓醒, 所以我o地繼續向前行, 又去o左個好大有cover o既playground!!!

入面好多枱lego任小朋友砌, 好似好好玩!!!

仲有個細火車, 開頭見咁細以為大人唔可以陪小朋友玩, Koey差d唔肯玩, 後尾知道大人可以陪, 結果... 

玩得幾開心!!!

不過為免Koey掛住砌lego唔願走, 我o地都無提佢呢度可以砌lego, 玩完繼續睇下一個機動遊戲!!!

轉轉轉呢個得個轉字, 唔好玩, Koey睇見亦唔敢玩!!
到騎馬仔!!! 之前上網見人玩覺得好得意, 可惜Koey見只可以一個人坐, 點都唔肯去玩...可惜!!

再行, 見到有shop, 睇o下有咩買先~~

好多Lego人匙扣, 其實都唔平o架, 要幾十蚊一隻, 但Koey揀晒我o地一家四口, 又好難唔買...
左: 壓錢錢!! 不過壓出o黎係條龍, 好似代表唔到Malasia/ Legoland, 早知唔壓!!

Shopping完, Kobe仔訓醒喇!!! 我o地見到有座城堡咁, 幾靚!!! 

原來係玩過山車呀!!!!不過呢d太剌激喇, 唔o岩玩!!!

之後我o地行番轉頭去觀光塔~~~

其實個view就普通啦~~~~ haha!!但有冷氣涼又可以睇o下風景, 都唔錯!!!


之後再去埋隔離睇4D Lego 電影!!

未開場前~~~

完場後!!!!



發生咩事, 點解全部變o左落湯雞???

我其實都想知發生咩事, 4D電影有d水花噴下都好正常, 但點解呢個4D電影d水大到好似落雨咁!!!!!!!! 佢又無警告, 我d袋, 相機等隨生物品全部都濕晒, 如果咁樣壞o左真係多得佢唔少!!!!

雖然我有d不滿咁濕, 但Koey就好似覺得好好玩, 佢雖然濕晒, 但出到o黎笑笑口!!!!

之後我o地繼續行, 就快番去出入口位置, 近呢邊d遊戲大多數都好剌激, 唔o岩小朋友玩!!!

右上, 左下: 愛因斯坦好靚, 入面係機械人o黎, 俾6-7歲以上o既小朋友入去上堂, 好似好得意, 但我o地無份玩!!!

好靚o既lego八爪魚!!!

呢個game側邊有d掣一襟就會爆d水上o黎, 幾得意~~

之後, 我o地見到地下o個度有噴水設施, Koey見到好開心呀~~~




我同老公子見時間尚早, 出口呢邊又無咩o野再值得玩, 就任呢兩位小朋友玩水玩o左大半個鐘!!!

右: 跣低緊都仲笑!!!




洗頭!!!

濕晒, 但笑得好開心!!!


又跌低~~


企番起身又玩過!!!

好喇好喇!!! 玩o左好耐喇, 三催四請, 終於肯著鞋走喇!!!

成身衫到呢~~~

由於酒店就係側邊, 唔想小朋友濕身冷親, 我o地繼續往出口走, 盡量唔停留...

見到出口間大shop, 老公子同Koey入去睇, 我同Kobe等~~~

Kobe指住呢個lego人er er er , 點知一抱佢去隔離坐又唔制!!

老公子同Koey出o黎後, 我叫老公子去買雪榚~~~

等爸爸其間又搞lego公仔~~

有得食喇!!!!

wow, 凍冰冰甜甜o地, 開心到呢~~~





全日最sweet相片之一~~~~ 

老公子唔食雪條, 走o左去砌人仔~~~

走lu~~~


bye bye Legoland!!!

隔離就係酒店喇~~~

正確d講, 呢度係Legoland酒店o既'後門'~~~

後門都好靚~~~

Legoland 大堂!!!! 

大堂有好多lego砌, 不過怕Koey & Kobe濕住身掛住砌唔願走凍親, 所以唔俾佢o地玩住!!!

 
登記完可以上房喇!!! 呢個lift真係好靚, 入一次lift忍唔住讚一次!!!

入房喇!!!!!
wow, 間房好大好靚呀!!!地下, 牆, 全部都係lego!!!

Kobe仔唔知係邊拎o左箱Lego出o黎, 兩個小朋友又掛住玩喇!!!

好不容易同兩位主子沖完涼, 我同老公子都沖一沖身休息下!!!!

咁大張床, 緊係happy啦!!!

跳!!!

玩咩??

爸爸又同Koey玩!!!

俾我捉住影合照!!!

大約6點半啦, 我o地又出動喇!!! 去睇下今晚食咩先!!!

disco-feel lift~~~

我o地先o係酒店間buffet睇, 不過事前睇過其他人o既blog話唔好味, 老公子去望過都似乎唔吸引, 於是我o地就走番去Legoland對出有食肆o個度搵o野食!!!

有間泰國菜睇落'似樣'd 呢, 於是就入去喇!!!

環境唔錯, 食物都唔算貴, 味道係唔錯o既, 不過原來每份份量唔多, 個菠蘿炒飯只係剛夠分俾Koey + Kobe!!! 

由於唔夠飽, 老公子就去o左附近便利店買d snacks番酒店!!

Legoland大門夜景, 都好靚呢!!

酒店仲靚!!!! (相中人影就係老公子, Koey& Kobe!)

答應o左Koey, 所以佢o地就算好攰好眼訓, 都要去砌Lego!!!
右邊d大形軟Lego好適合Kobe玩!!!

左下: 有得玩跳舞機~~睇人o地跳好得意!! 

玩o左20分鐘, 我又叫走喇...無錯, 做媽咪有時就係咁掃興!!! 無法子啦!!! Koey一早起身到而家都無訓過, 仲要體力勞動同曬o左成日, 佢成個攰樣已經出晒, Lego再好玩都應該要休息喇, 之後一日行程比較輕鬆, 應承Koey第二朝再俾佢砌砌砌!!

酒店天井, 都幾靚o架!!! 我o地Room Type係Premium Adventure Themed, 門口都好靚!!

番到房, 爸爸帶領住拎住張提示紙玩尋寶game!!!

點知...老公子睇錯晒題目, 搞o左好耐都開唔到!!! 就算後尾我o地搵到上手住客張提示紙答案, 我o地都唔識開個鎖!!!! 最後唯有先叫Koey Kobe訓, 等佢o地訓o左我同老公子再研究!!!

左上: Legoland戰利品!! 其實都唔係買o左好多!!!
左下: 好體貼咁有小朋友洗手盆同杯仔!!
右下: 老公子買o既宵夜!!!

Goodnight Koey & Kobe!!!

唔單止Koey, 我都期待已久o既Legoland之旅完結喇!! 

Legoland真係比想像中好玩, 好開心今日天公造美, 陽光雖猛, 但間中都有雲, 唔算太熱太辛苦!!! 我同老公子都覺得好玩過HK Disneyland, 唔知係咪隔離飯香或多d新鮮感所以咁覺得呢?!! 而且, Koey同Kobe今日真係好投入好enjoy, 我o地都份外開心, 唔知Koey大個會唔會有少少記得今日呢個Legoland之旅呢???


9 則留言:

  1. Kobe成日有得睇冇得玩好似好可憐咁,好彩之後有得坐火車玩水,唔駛齋睇!
    呢個Legoland好似好大好多野玩咁喎

    回覆刪除
  2. 應該同HK Disneyland差唔多大啦, 如果樣樣都玩, 應該一日剛好玩晒!!!
    係呀係呀, 都算有d o岩Kobe仔玩, overall legoland都真係幾吸引大人小朋友呢!!!

    回覆刪除
  3. 我都覺得legoland好好玩呀,亞囝影相成日唔合作,唔係影左好多相查!
    你今次拖一大一細去旅行辛苦嗎?下年想帶埋細佬去旅行,不過怕好難攪呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去呢幾日天氣唔算太熱, 所以都唔算太辛苦, 不過細佬好少出咁耐街, 比較多時間扭計, 係有少少麻煩, 但我諗你想出年去, 細佬都大個d, 應該都無咩大問題o既!!! ;)

      刪除
  4. 臨尾見到Koey個樣真係好眼瞓好攰喎~都想繼續玩lego~
    小朋友只要有得玩就,得返一格電都可以玩埋先再瞓~哈哈~
    見您介紹完真係好精彩好吸引喎~坐火車時兩姊弟好Sweet吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得好o岩, 再攰只要見到有咩新奇好玩o野就點都要玩埋先心息, HAHA!!!

      多謝你呀, 見到佢o地玩得咁開心, 真係覺得麻煩d都要帶晒兩個去旅行呢!!! :p

      刪除
  5. Hi~ 請問阿順包車去LEGOLAND大概咩價錢? THX!!

    回覆刪除