2014年7月8日 星期二

新加玻親子遊@2014~Day1: 出發喇!!!

20140701

出發喇出發喇!!!

繼上次一家四口遊澳門後, 我又挑戰高難度, 一家四口去新加坡!! 呵呵, 今次有得坐飛機喇, 終於俾餓o左2年無坐飛機外遊o既我恨到喇, yeah yeah yeah!!! 

雖然今次唔係跟團, 但2年前已經去過新加坡一次, 再加上今次可以住o係朋友屋企有照應, 所以我少有地出發前無咩plan行程, 輕輕鬆鬆出發!!!

出發前幾日執定行李!! 一向去旅行都唔多行李, 所以無買寄艙, 只係10kg hand carry! 由於今次唔使帶煲同吹氣浴盆, 執完每個gip都係6-7kg, 仲有好多空間!!
(帶BB去旅行o既準備checklist可參考呢度: 帶BB去旅行: 準備篇)

出門口前落雨, 好彩最後出門口時無雨, 可以行去巴士站等A車!!
兩個小朋友心情都好好呢!!!!

等o左10分鐘先有車!!! 不過真係好好彩, 我o地一上車先落大雨, 我o地一d都無濕!!


坐o左大半個鐘, 到機場喇!!! Koey知道自己去旅行, 好開心!!!

坐個lift都好興奮, 猛話d lift好大!!!

去到Terminal 2等check-in!!! Kobe嘴扁扁開始唔耐煩!!!

Koey 3歲大個女!!! 佢真係知知o地自己去旅行, 所以心情好興奮, 整古造怪!!!

仲要等幾耐o架???

好喇!! Check-in完原來又要過番Terminal 1入閘!! 之後就過安檢!!! 本來一切都好順利, 點知...

Koey過完安檢爆喊!!!

當時我過完安檢拎番d行李, Koey突然出現o係我腰邊大喊, 嚇一嚇我同d安檢人員!!! 原來爸爸拖Koey過安檢, 爸爸身上doo 一聲, 所以一過完度安檢門就被人拉埋一邊再檢查, Koey以為爸爸有咩事, 嚇親所以爆喊!!! 

其實爸爸只係行開o左1分鐘左右, 轉個爸爸已經出番現, 但可能一切太突然, 我o地事先亦無解釋過安檢係做乜, 所以Koey o既小小心靈就咁被嚇親!!!! 

之後Koey一路喊唔停, 直到o係大X樂爸爸行開去買o野食佢都仲係喊住咁叫'爸爸, 爸爸'...呢個場面真係唔知話佢好笑定可憐好!!! 不過最開心應該係爸爸, 原來Koey都好著緊爸爸o既, 識擔心爸爸有事!!!

由於時間緊迫 (相都無影!!), 我o地喊完食完就快步去閘口喇!!! 去到閘口已經寫住'Final Call'!!! 

我同老公子輪住去toilet, 此時Kobe仔極眼訓, 是但見到我或老公子行開都狂喊!!!

Koey亦因為好想快d上飛機, 結果臨上機前o既相兩個小朋友變o左咁o既樣!!!!

影完相, 我就用hip seat抱細佬!! 點知佢今日唔知咩事, 唔要我抱, 只係要爸爸!!! 結果我o係shuttle度就俾番Kobe爸爸抱!! 個hip seat亦由呢一刻開始, 唔知道去o左邊喇!!!! (我到第二日先諗番起個hip seat, 我估應該係上o左機放o左係行李位就忘記o左佢lu...)



坐shuttle睇到好多大飛機, 問o下Koey想唔想坐先~~~



落shuttle, 手快快幫Koey同飛機影相!!!! 之後我就俾工作人員驅趕喇!

上到機, Kobe仲係黐實爸爸!!

Koey坐窗口位睇飛機!!!

起飛喇!!!!

起飛完問Koey起飛係點, 開頭佢講得好得意o架, 拍片時要佢再講已經無咁得意lu!!!


Kobe仔好大聲扭計, 嘈住好多人, 好彩無俾人鬧!!! 幾經辛苦訓o左喇, 終於耳根清靜!!

Koey就有新o野玩!!! 坐飛機咁耐, 預備定d小玩意俾小朋友係必需o既!!!

同媽咪自拍先!!!

wow, 飛到咁高o既, 好似上o左太空咁!!!

細佬訓o左一陣又醒, 應該係訓唔夠, 仲係好扭計, 要爸爸抱住企o係走廊先唔喊!!!

唔知搞o左幾耐, 又訓過!!!

開始降落喇!!!!

落機後Koey 同Kobe都生猛番喇!!! 離開機場我o地就直接打的去阿May屋企喇!!!

wow, May屋企好大呀, 個play area好闊落, 雖然Kobe仔開頭都仲係好扭計, 但咁多o野玩最後都肯落地玩喇, 唔再一味貼實爸爸!!!
睇相, 9個月大o既Max 呢日個樣cool cool o地, 可能諗緊做乜咁多人忽然走去佢屋企, HAHA!!

我早一日整o既練奶麵包o係泛人問津下, 接近原封不動咁空運到May屋企!! 唔知係咪Koey 同Kobe太餓, 焗番熱後兩個竟然好俾面咁食唔停, 好快清晒!!! 總算俾番d面我!!!!

旅行第一站~~~ 影番張相先!!

Koey其實唔願影, 但tum完佢埋位佢又俾面笑, 算你啦!!

合照!!! Max個肚dum你好cute呀!!!

由於時間尚早, 坐完飛機小朋友都攰, 所以我o地亦無安排行程, 等小朋友舒舒服服沖下涼先再出去食晚飯!!!!

你睇Koey沖得幾梳乎!!! 佢一見到d玩具就好唔客氣咁玩, 當正自己屋企咁!!!

梳洗完出發喇!!! May EE帶我o地去坐巴士!!! 我都唔記得Koey咩事咁開心咁喇!!!

如果唔係有阿May帶住, 自己去旅行真係未必識坐巴士!!!
我o地本來想自拍, 有乘客主動幫我o地影, 好nice呀!!!

到喇到喇!!! 相信係是次行程老公子最期待o既節目之一: 食蟹!!!!

我o地去番兩年前第一次去新加坡 o個間 o既分店食 (帶BB去新加坡之旅: Day3Mellben Seafood)!

上左至右:  豆腐, 豆苗, 牛油蟹
下: 蟹湯米粉

可能係之前食過, 今次感覺無上次咁大, 不過依然係好好味好好味!!! 特別係個蟹湯米粉, Koey一向唔好殿粉質, 但對住個巨蟹米粉都得番兩句: 淨係要蟹, 淨係米粉!!!!

食呀食, 爸爸們仲未拆完蟹, 但Koey同Kobe已經因為整日行程太攰, 特別係無訓過o既Koey, 佢其實未開飯前已經謝晒咁款, 見到大健叔叔叫極都唔肯同人打招呼, 佢好少係咁, 相信真係攰到極心情差先會連打招呼都唔願...最後佢食到尾聲忍唔住猛叫攰, 不斷問我o地幾時走, 差點想喊想發脾氣咁!!! 所以最後我, May就先帶Koey打的番去刷牙訓覺先, 成日'唔正常'地只黐爸爸o既Kobe仔就留番俾爸爸, 等爸爸食埋先走!!!

同Koey刷完牙, Kobe仔同爸爸都番到喇, 兩位小主子太攰喇, 10點前極速訓晒!!! 我就可以舒舒服服咁執定聽日去Legoland o既行裝!!

辛苦晒May預備o左間客房俾我o地, 仲細心咁舖張同Koey屋企張床一樣o既床單等佢多d親切咁, 呢幾日真係打搞晒喇!!!!

2 則留言:

  1. 個蟹米粉好正咁啊.... 個蟹蓋仲有成個鍋咁大...睇到流晒口水添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係好正!!! o係香港好難食到咁大隻呢!!!

      刪除