2015年12月31日 星期四

浴血驚魂後續篇...


30/12/2015 (WED):

第一日出院我雖然有氣無力, 但惡露一直好少, 只係少少血絲, 所以我個人都唔算太擔心, 點知...

出院後2日下午5點幾, 我忽然feel到下面又唧o左一pat血出o黎, 即刻驚到衝入toilet!! 一睇, 係一part鮮血, 情況就好似我出事前2日咁, 又係無啦啦唧一pat血, 只係今次份量比之前少...

由於經歷過之前o既10級恐怖, 我個人頓時精神緊張起上o黎, 手都震晒, 想喊咁同老公表示好擔心...同一時間唔敢離開toilet, 繼續觀察出血情況...

由5點至夜晚10點, 出鮮血情況出現過至少5次, 我開始好驚好擔心, 不停打電話問醫生朋友意見...當時正係tum小朋友訓覺o既時間, 但我實在太擔心太驚, 我自己都忍唔住緊張到手騰腳震, 又唔敢離開toilet半步, 所以都有少少嚇親小朋友!! 好彩老公子係度, 最後小朋友都平靜咁入睡...

之後聽o左醫生朋友意見, 為安全起見, 最後都決定再次入院, 至少有醫生係度檢查清楚買個安心都好, 有咩事上o黎都有照應, 唔使留o係屋企自己嚇自己, 整日提心吊膽!!!

11點幾爸媽趕到, 我就餵埋人奶後收拾行裝, 再由老公子陪同去急症室!!

好好彩, 急症室列我做'緊急'case, 等o左半個鐘就有得見醫生!! 當時醫生檢查都話無再出血, 但穩陣起見都安排o左婦科病科收我症!!

上到病房2點, 姑娘問證時我仲係擔心到喊!!! 好彩姑娘們都好好人安慰我, 話明白我o既擔心~~

訓床等醫生檢查, 終於2點半醫生摸肚同拎分泌化驗, 再等多個鐘, 可以照超聲波!!! 醫生都檢查得好仔細, 咩角度都照得清清楚楚咁!!! 檢查完話唔覺出血, 照出o黎子宮都好乾淨, 只餘少量血塊, 同埋話我知我之前做刮宮手術已經係照住超聲波, 對住d組織o黎刮, 所以子宮有殘留物o係入面o既機會係極微!!! 不過佢o地見我咁擔心, 醫生都會再同senior o既醫生再相量下我o既case!!!

聽完之後我即時放下一大半心!!!

4點幾, 醫生再o黎搵我, 話我知senior 醫生睇晒我d資料同剛照o既超聲波, 同樣認為再需要做手術o既機會極微, 叫我可以正常飲食!!!

太好喇!!! 醫生都咁講, senior 醫生亦無再見我, 即係話我真係再大量出血機會唔大啦!!!

就係咁, 我泵完奶後就安心訓覺到7點幾喇!!

7點幾醫生問症, 都話我可以出院喇!!! 下面流血可能只係o個少量血塊同埋少少發炎所至, 叫我唔使擔心!!

到11點, 終於等齊文件出院!!!

檢查完真係安心好多, 至少我比之前了解多o左做完手術後o既身體狀況, 無咁自己嚇自己!!!

番到屋企下面間中又再出血, 我依然控制唔到自己有d緊張同即時去toilet...不過陪月媽咪同老公都話, 既然檢查清楚, 我就唔需要再咁緊張...

無錯, 我要放鬆d!!

本來開開心心迎接新生命o既一年,最後雖然o係惶恐中結束! 老實講, 心情還未平伏,郁d就有如驚弓之鳥,衝入toilet 情緒激動, 精神緊張...

希望2016一切都有新開始, 2015所有衰o野都過去, 新一年我要快樂健康咁照顧三位小朋友成長!

沒有留言:

張貼留言