2015年12月10日 星期四

東京大阪親子遊2015 - 20150620 Day8 (最後一日): 心齋橋

o黎到最後一日日本之旅喇!!!!

呢日食酒店早餐!!

不過味道就唔多合港人口味~~~雖然碗飯好香, 但一早咁大碗飯真係食唔晒呢!!

慢慢食完早餐, 我o地先出動!! 因為今日我o地無安排咩特別行程, 只係簡簡單單o係心齋橋行o下算數!! (其實我好想有行程, 但老公子強烈反對, 怕我o地太趕頭趕命, 加上咁多日都無真係Shopping 過, 所以就想留呢日慢慢行o下街算喇!!!)

我o地又去黑門巿場, Koey見到青蛙花盆, 又集下郵先!!!

之後就去由第一日到大阪, 經過幾次都無緣食o既黑銀食lunch!!!

黑銀其實係食吞拿魚, 無其他o野揀o架喇!!!

好肥美!!


睇賣相一pat肉咁唔太吸引, 但食落係真係幾好味o既!!!

小朋友都識貨, 爭住食!

大住肚都照食, 不過放心, 我作嘔中, 都食唔多!! :p

唔錯, 都值得推介去食!!

食完行黑門巿場, 又掃街!



早幾日食過番尋味, 又叫神戶牛食!

好味!

之後見到好大隻生蠔, 好吸引!!

真係好大隻o架!!


不過我唔敢食喇今次, 老公子都話味道一般o者!!

唔記得邊間店舖老闆咁好, 送o左年輪蛋榚仔俾小朋友食!!!

炸軟殼蟹!!



小朋友最愛炸o野!! 好味!!

原來仲有賣河豚, 老公想食, 但得佢一個食最後都係無買到!!

又買豆漿, Koey最愛!!


之後見到呢間, 就係老公子買o左兩次宵夜都大讚, 賣炸雞軟骨o個間舖頭: 


之後慢慢行去心齋橋~~


又玩夾公仔~~~但都係無收獲~

之後見到賣土耳其雪榚, Koey想食, 所以就幫襯!!


但原來個叔叔會用個雪榚o黎玩雜耍, 明明成日俾Koey拎, 但Koey拎極都拎唔到, 搞到Koey笑晒好開心!!!

又有得食又有得玩, 又幾得意呢!

好味!

請爸爸食!

又經過!!! 呢張影得幾靚喎!!

見到個地盤外面都有青蛙, 又幾得意喎!!


Shopping去~~~~

可惜無童裝又唔係減價, 行o左唔夠3分鐘就出番o黎 :p , 我都係唔係天生購物狂o架喇!!

見到Sanrio!!

買o左蛋黃哥同2隻青蛙碟!!

由於心齋橋太長, 小朋友好快無電, 大人都口渴, 買杯綠茶飲下先!!

細佬無電喇!!! Koey都行得好攰, 但其實我仲未見到賣童裝o既店, 好想繼續行o架...
但時間唔太許可, 最後都係決定到此為此, 係時候反酒店拎行李走喇!!!

路經見到墨魚丸百力枝, 好o岩做手信呢!!

好靚o既渠蓋, 影低先!

最後作戰, 收獲都唔少, 要番酒店執番好!!

番到酒店4點幾, 執完一輪真係要拎住行李走喇!!! 由於有少少時間加上今朝太早食lunch, 所以又買d炸雞做下午茶先!!


走喇!!! 坐火車出機場!!

好彩行李都唔算太多, 行動都未算好輪盡!

望到機場喇!!

事先知道大阪機場有兒童遊樂設施, 所以我o地預早o左3個鐘就到機場, 點知要等好耐check-in...再加上要預時間食晚餐, 所以最後都無得帶小朋友到機場玩!

等check-in 搞搞震!

Check-in時, 本來我o地只買o左一件奇艙行李, 點知新買o個個細gip放o左少少o野就超重, 我o地差唔多要就地打開晒兩個gip再執過咁滯, 結果可能太阻人喇, 機場職員免費俾我o地寄晒d行李, 就係咁, 我o地回程可以輕鬆好多喇!!!

Check-in後去食dinner!!! 味道都唔錯, 但當然價錢比較貴!

食完飯預備去另一terminal上飛機!! 俾個task Koey自己去拎行李車, 其實都有少少遠o架, 同埋架車對於Koey o黎講有少少難推, 但都完成任務!

接駁去另一Terminal o既無人駕駛!

就到喇!

點知細佬o係落車時百厭爬無人駕駛列車張摺合椅, 結果一撞成口血!!! 但當時事出太突然, 基本上我o地無時間理佢, 反而怕無人駕駛會開走所以只能半拉半扯咁拖o左細佬落車先算...

成口血真係嚇死人, 好怕佢撞甩牙仔!!! 

最後老公子抱o左佢10-15min, 血止o左, 又飲o左少少水沖o下口, 細佬終於收聲喇, 亦落地照玩, 似乎只係流血嚇o下人, 實際無咩事, 我都終於安心d!!!

無事照玩o既Kobe仔!!

合照!!

吸收上次經驗, 今次劃位都係我陪小朋友坐好d!

老公子就一個坐隔離行疏乎下啦!

起飛喇!!!

由於8點幾機, 細佬起飛無耐就訓lu!!!

Goodnight~~~

家姐?? 邊有咁快訓, 扮訓咋~


終於家姐都訓埋喇!!! 我?? 扮訓咋, 完全訓唔著, 呢幾個鐘都幾辛苦!!!

終於, o係香港12點左右到機場喇!!

小朋友都訓醒晒, Welcome Home!!!!

第二朝訓飽排o下d旅行戰利品出O黎曬先!! 

Koey & 青蛙戰利品!!


是次行程最失敗係買唔到童裝俾小朋友, 而我自己其實都只係買o左頂帽, 一條連身同一條半身裙咋!!! 呢個look有無日本feel?? HAHA!!!


後記: 多謝大家追足半年睇我呢個虎頭蛇尾o既東京大阪8天親子之旅呀!!! o黎緊要展開另一個更剌激o既1湊3之旅喇, 希望間中都抽到時間出blog同大家分享呢個新歷程啦!!! YEAH!

沒有留言:

張貼留言