2011年8月4日 星期四

第十一周 (29/7 - 4/8): 識朋友仔 & fashion show

30/7: 今日好開心呀, 因為我同我好朋友同佢個大我乖豬5星期o既b女終於見面喇!!因為好友bb大我b少少, 所以我生o左後己經成日打俾佢請教, 加上大家都係ftm, 平日湊b都會成日msn交流同一解無人傾計之悶, 所以大家真係幾close, 只係大家bb仲細, 佢生b後一直都無見面, 今日佢就一個人帶住3個多月b女由新界西走入新界東探我,真係好開心!!



兩位b女見面, 排排訓, 好得意!!


眼神動作一至

一齊玩手手

兩個bb都好眼訓, 輪住喊, 我個女高音d, 好友b女就低音d, 大合奏好嘈, 但又好熱鬧!!


兩個b都有淚光!!

多謝一班大學同學o黎探我同koey呀!!

另外, 同日上午乖豬忽然好多o野講, 平時佢係就喊之前有投訴先會出聲講野, 點知呢朝佢做左開籠雀, 同我傾左至少10min計先喊, 我一'呀'佢就答, 好得意, 不過之後無再試過喇, 我又無拍低, 可惜, 唔知佢幾時又心情靚同我傾計呢??


31/7: 之前上o黎探我同乖豬o既都係我d朋友, 老公子一直遲遲未請佢d朋友o黎, 呢日佢終於開齋喇, 請o左'kfc'上o黎, 'kfc'係佢同中學同學一齊踼波隊波個名, 咁o岩乖豬+我+老公子 o既英文initial都係'kfc' (多謝好友may ho留意到!), haha!!!不過可能男士都係怕醜d, 無人敢抱bb, 甚至無乜人'了'bb笑...(怕醜?), 佢o地上o黎都係傾下天南地北, 唔似之前朋友o黎多數傾生仔...都算係特別o既一次探訪...hehe!!!


2/8: 今日我要去健康院做產後檢查, 所以我呢日點幾就打的抱乖豬番我媽咪度, 餵埋餐奶3點就一個人出門口!!!生o左b後今日叫真正第一次放低乖豬自己出街呢, 一個人出街真係free, 行路去健康院段路雖然熱, 但令我諗起好多o野, 好似"對上一次行去健康院, 應該仲係大緊肚", "我好耐無曬太陽喇", "我行路好似怪怪咁o既, 係咪餵奶成日luen埋條腰, 定係大肚時行路方法同而家唔同, 條腰好似伸唔直咁o既"...等等!!!

去到健康院無乜人, 但都等左好耐, 順道做埋抹片, 原來健康院$100有得做,都幾平, 姑娘話我上年年頭做過, 今次都無問題就三年後先再做都ok!!4點幾先離開健康院, 之後一個人行去曬相, 再番火車站搞八達通 (換左新卡), 行埋上商場買個新地筒就收到約o左交收奶粉o既電話(因為我剛生b時唔夠奶水, 老公子好心急就買o左2大罐奶粉, 而家無用唯有平放番出去!), 時間剛剛好, 之後邊食新地筒邊行番屋企, 真係好耐無試過一個人自由自在咁處理私事咁, 感覺好爽呢!! (是晚訓覺我對腳真係有d支力, 可能太耐無行路喇!!)


又番我媽度 (外家番過n次, 男家都仲未番過...俾男家知實呷醋, 但番男家實在太難, 男家太夜食飯...或者搵個weekend 下午番去坐下就ok...)

4/8: 早兩日收到我係淘寶買o既7件衫仔, 全部都買到好細size, 想乖豬暑假前可以著到出街街, hehe!!!於是今日洗好d衫仔就貪玩同乖豬玩換衫扮靚!!!


左上毛巾同2件t +裙仔係大學同學送, 好靚, 最右兩件外套係我媽買 (襯衫最good又保暖), 其餘就係我o既戰利品, 件件唔錯, 好滿意!!


我靚唔靚呀??


um...頂帽好似太大喎...


我呢個星期終於出現雙眼皮喇!!!!


um...呢條裙好fit, 俾塊鏡我照照...


好清爽呀!!!

我要著到靚靚出街!!!yeah!!!

========================================================
本周其他相:


乖豬好嗲...其實係勁眼訓!!!


好精神


6 則留言:

  1. 遲d三個b一齊影仲得意呢。d男仔唔敢抱架,我老公果d都係。
    Bb囡可以扮靚,好開心呢 (自己衫反而無買)
    [SkyBlue回覆08/04/2011 18:34:00]係呀, 約到monday就可以3個b一齊影, hehe!! 我都無買自己衫呀, 次次o係衣櫃搵衫只係諗"邊件仲o岩著", "邊件方便餵奶"....

    回覆刪除
  2. 兩個 BB 排排瞓嗰張, 唔覺得佢地差五個星期呢!
    [SkyBlue回覆08/05/2011 10:41:00]係呀, 因為差唔多重咋!!!不過大家發展真係唔同, 朋友b女識雙手互握, 我呢個仲未識!!!

    回覆刪除
  3. bb好似開始有雙眼皮喇喎!!
    [SkyBlue回覆08/05/2011 10:40:00]好眼力呀, 無錯, 雙眼皮好似現左d喇, 我都好開心呀, 終於等到...haha!!!! 等我加番呢個發現係篇blog度先!!!

    回覆刪除
  4. 好熱鬧呀!
    杏色裙仔look好夏天sweetie
     
    [SkyBlue回覆08/05/2011 13:56:00]係呀, 咁多件最貴就係呢條杏色裙!!!我好滿意, hehe!!

    回覆刪除
  5. 女仔真係好多靚衫~~~so envy  有次我見到有件小天使連身裙, 真係好靚架, 可惜如果只係用黎比仔玩變裝又好似好waste..... btw, 我都成日係taobao買衫、玩具比仔, 但成日買得太大~~~~ hahaha
    [SkyBlue回覆08/05/2011 17:18:00]我都成日覺得女仔可以扮靚, 但我媽就成日話其實男仔都可以扮得好有型...所以唔緊要,俾多d心機幫你bb同2b扮型仔!!! 係呀, 好難先搵到o岩size o既非夾衣, 我淘呢d有d都大件o架, 好似有件波衫仔我諗到2歲以上先著到...haha...

    回覆刪除
  6. 原來識到朋友仔,唔怪得笑得咁開心啦!!
    BB嗲緊你張相,好得意呀!!
    [SkyBlue回覆08/09/2011 10:29:00]haha, thanks!!! 呢排bb大件o左, 係時候出多d街識下朋友仔!!

    回覆刪除