2011年8月29日 星期一

發洩下...

人少少先寫...

其實我唔多鍾意男家相信好多朋友都知...雖然我真係好明白係文化唔同溝通唔o黎, 但面對佢o地時真係好難做到完全放開懷抱, open自己接受佢地所講o既所有野...

雖然有d o野只係雞毛蒜皮o既事, 但唔順耳就真係唔順耳, 我都好想自己放鬆d let it go...

乖豬100日o個日...

小事1:

62: 你知唔知邊度望夫石?不過睇你都唔知架喇...
99: 唔知咩呀?
62: 望夫石呀, 沙田隧道一出o個度呢...
99: 望夫石?咩o黎o架?新起o架??

(令我諗番起99唔知特首係邊個, 香港有條大老山隧道等等...)

小事2:

當正自己主角抱住乖豬猛影相, 姑仔都忍唔住出聲 '影左好多喇!!'

我唔出聲話想一家3口影相相信佢唔會俾番個女我抱囉...

小事3:

99拎o左老公子細個d相出o黎,話'簡直一模一樣', 其實姑仔都話過'只係髮型似之嘛',但6299繼續自我陶醉, 俾我睇時猛咁問我係咪好似, 係咪'一模一樣'...

OK,事實勝於雄辯, 乖豬係老公子個女, 總會似老公子, 但我一向唔識講奉承說話 (呢樣都係我俾佢地話我唔識'做人處事'其中一樣), 避重就輕答'個髮型真係一樣', 點知連我一向無乜反感o既老爺好大反應咁話'咩呀,直頭成個樣一樣啦'...

小事4:

我: 10點要餵奶喇...(心入面係想佢地醒目快D走)
99: 好, 咁玩到10點先算啦 (當時9點55分)

10點05分

我: 要餵奶喇...
99: 做乜佢唔喊o既...
我: 咁唔係真係準時到咁o既...
99: 咁你入去餵奶啦, 唔使理我地...

我心入面真係忍唔住想鬧人, 玩野呀, 仲唔走, 你唔使休息我要休息呀!!!!

好彩62無啦啦講句'佢係廳餵呀?走啦'...咁我先甩難...

==========================================================

小事4係最常發生o既衝突之一...

因為我屋企係:

我媽通常就好時間, 最後一個一入門口就開得飯, 食完有時8點半都未夠...

9點我媽就會'趕'我地走: 夜喇, 番去沖涼休息訓喇

而男家就係(不論去男家晚飯, 男家上o黎食飯定係出街食飯...):

未番到時打N次電話問幾點番到, 要預時間煮飯, 結果次次都係最後一位入屋先'開始'煮, 多數8點幾9點先開到飯...

晚上10點

我: 夜喇, 差唔多走喇
99/62: 咁早?
我: 唔早喇, 番去仲要沖涼吹頭...
99: 沖涼好快之嘛...

如果第二日係星期六/日...

99: 第二日又唔使番工...

如果係過節第二日係假期...

99: 一次半次之嘛...

..................

其實你估只有6299先掛住我地咩??我爸媽一樣掛, 但表達方法好唔同, 因為我媽會企係我地方面諗, 怕我地攰, 所以先會趕我地走...佢咁樣大家都舒服, 有時我話留耐d大家又開心??

但6299就一直只係自己角度出發, 為見個仔就只識keep住個仔係自己度,無諗過個仔其實想點...佢地咁樣搞到次次我話走都好似我衰咁,佢地唔高興時黑面我都唔好受,有乜謂??

6299成日話我唔識待人處事, 但事實上佢地都係自我中心得緊要...

你地點待我, 我就自然點對待番你地...而家我都做人父母, 我更加覺得我會學我爸媽咁對待乖豬,而唔會學6299咁囉...

唉,不過講乜都無用, 佢地真係唔覺10點夜, 咁我講乜都係錯...無得改變...

講完!!!



2 則留言:

  1. 講完有冇開心左dd呀?? 我都覺得兩家人生活方式太過唔同係好難令人適應既。需然話唔係成日見,但見親面都搞到唔開心又有乜為呢。
    我都學習緊對男家果邊做既野let it go~~ 但都係唔得,搞到昨晚同老公嘈左一大輪。唉~~
    [SkyBlue回覆08/30/2011 13:06:00]其實每次鬧完有朋友支持都會開心番, 有時我覺得正因為老公要保持中立,我搵唔到人支持先要成日向朋友訴苦發洩下。。。

    回覆刪除
  2. 其實我媽都係好似你媽咁驚我地攰成日趕我地走嫁~ 但我都好明白唔係每一個人都會好似自己媽咪咁體諒自己嫁,所以你有個咁好既爸媽係好幸福呢~ 有咩講出黎會舒服好多,幾時你都有一班好朋友(包括我)撐你!做個開心媽媽!
    [SkyBlue回覆09/01/2011 18:38:00]每次鬧完有朋友支持都會開心番, thanks ar, 放心放心,我會加油!!!

    回覆刪除