2012年2月22日 星期三

第三十九周 (10/2 - 16/2): 乖豬越學越快

細路仔學o野真係好鬼快!!!

今個星期乖豬學識o左好多o野:

1. 鍚鍚: 之前係我哄塊面過去佢先識哄個頭o黎鍚, 但今個星期試過一兩次佢趴係我腰附近, 我叫佢鍚鍚, 佢就爬過o黎我面度鍚, 搞到我超開心!!! (不過之後無再做喇!)
2. 俾俾: 雖然未至於識伸手俾過o黎, 但我放隻手係佢拎住o既o野前面話俾俾, 佢就會識放手, 間中會伸前少少手, 都算係識o架喇!!!
3. 'Shake Shake Shake': 一俾o野佢叫佢shake佢就會搖D o野, 因為會發聲!!!
4. 換衫將玩具左右交手: 而家換衫佢拎住o野我只要叫佢, 有時甚至唔叫, 佢就會自動將要著衫o個隻手拎住o既o野交去另一隻手!
5. 'Hello': 其實呢個我無教過佢, 但可能出街撞到人我會拎住佢手揮兩揮, 某日我叫佢hello佢就自己揮手, 令我好驚喜!!!
6. Bye Bye: 手仔仲係唔明顯咁郁, 不過有日見到grandma著鞋, 叫佢bye bye, 佢識望門口, 到打開門grandma行出門口, 佢竟然想成個日撲過去grandma度, 之後grandma行走遠遠咁bye bye, 乖豬竟然喊呀!!!! 唔知佢係唔捨得grandma定係喊自己無得出街, 好得意呀!!! 

另外, 我覺得佢仲聽得明好多大人話, 好似有時我問佢係唔係好開心/笑, 佢好似真係會'笑'o黎回應 (當然係佢開心時!), 平時問佢'係唔係/好唔好', 佢就會擰頭, 我估佢有少少理解到呢D係問佢o野要佢回應...雖然佢仲未識up頭...HAHA!!! 試過又有次我想抱佢, 咁我順口叫佢放低波波先, 點知佢真係即刻鬆手放低左個波, 真係令我好surprise o架!!! 睇怕好快我同老公子就好快要小心D, 唔好係佢面前講佢壞話喇!!!!

13/2: 淘寶大豐收, 最開心o既當然係o個200個波波啦!!! 我急不及待用滴露浸同抹D波就放入網床, 之後好似一貫咁有野做就放佢入網床, 點知佢一入網床就勁喊, 仲要喊得好勁好不安...試過好多次都係咁, 後尾我收番埋大半波波, 等網床有位坐佢先唔喊, 睇o黎乖豬仲未識欣賞D波波呀, 只係覺得D波阻住佢坐呢!!



14/2: 今日情人節, 我同老公子一向都無乜慶祝呢個節日, 所以今日同平時一樣!! 我就用hip seat帶乖豬落商場行o左陣!!!由於hip seat好似我抱住, 佢又可以向外周圍睇野無咩縛住好free, 佢一路都好開心, 仲四周圍'了'人, 望到人望住佢仲出聲'了'人傾計, 呢日我因為咁最少同左4-5個人(包括一個俄藉美女)傾計, HAHA!!!!
是晚情人節, 老公子去o左新街巿買美食, 好豐富好飽, 價錢仲唔平o架, 不過咁美味, 都食得好開心, 老公子, 情人節快樂呀!!





15/2: 今日一貫咁grandma走後我就tum乖豬訓覺, 佢未有睡意, 所以佢就趴轉再企係床度玩緊, 點知忽然間, 佢嘔吐大作, 嘔o左之前飲o既魚湯出o黎!!! 咁污漕我咪幫佢換衫囉, 呢頭換完訓佢係床TUM佢訓啦, 點知又嘔, 仲要由個鼻同嘴噴d粥出O黎, D粥成個鐘之前食o架喇...由於佢當時訓係度, 所以即刻juk親透唔到氣, 我即扶起佢等佢再嘔同透順條氣!!! 好喇, 終於順番氣,  因為頭髮都係粥, 咁我放佢上我大床坐係度, 又換衫, 換完我就拆床單啦, 點知佢再嘔, 都幾多, 我拿拿林推佢個頭出床嘔係剛掉係地O既被單度...呢個時候我已經好手忙腳亂, 但都仲handle到, 咁我就諗住幫乖豬再沖個涼乾淨d啦, 點知...沖完又訓低佢諗住著衫, 之後又嘔, 又係鼻同嘴一齊出, 剛沖乾淨o既頭髮同新衫, 仲有毛巾都係嘔吐物...唉...跟住我就勁亂喇, 成地嘔吐物又無乾淨毛巾, 佢D頭面又係....又怕佢再嘔, 所以我唯有放番未著衫o既乖豬坐番o係浴盤度打電話同我媽求救, 叫佢打的番o黎幫我!!!!

...唉...由於乖豬仲未著衫, D水又開始唔暖, 仲要有嘔吐物係水, 我一方面怕佢凍親, 但另一方面又行唔開去拎乾淨衫同毛巾...好彩我媽o黎緊, 唔係我心一定仲傍徨無助!!!由於D水真係凍, 我於是第一次放佢落大人浴缸, 之後就開熱水淋住佢, 等佢無咁凍先!!好快我媽上到o黎, 咁佢就幫我搵乾淨衫同毛巾, 咁我先可以清理現場!!! 由於乖豬嘔完攰加上過晒訓覺時間, 基本上佢著衫時已經訓著o左, 好似兩個月前便秘出力過渡o個種好無力咁訓, 陰公豬!!!!

之後我媽陪到我乖豬訓醒食埋奶, 佢無再嘔, confirm無事先走, 今次真係多謝我媽咪幫手呀, 唔係我都唔知點算!!!! 諗番轉頭, 乖豬嘔o既原因應該係D魚湯放得太耐凍左D, 同埋今日天氣熱我同佢著得少衫, 打出個肚仔凍親而出事, 下次真係要小心D, 天氣再暖都唔好再著D唔包肚仔o既衫先得!!!

今周其他精選相:


開始少o左'投降'咁訓!!


著春裝, 暴露o左乖豬瘦小o既身形!




成日都企!


傍晚訓晒我就開燈, 搞到乖豬咪實眼睜唔開!

4 則留言:

  1. 頭個張做咩喊到咁呀?
    koey真係好聰明,學識咁多野
    [版主回覆02/24/2012 09:54:16]因為佢好唔鍾意個波波池呀...可能太多波波阻住佢爬/坐...

    回覆刪除
  2. 你老公個pose 好搞笑!呢家學野越來越快呀,好似小朋友
    [版主回覆02/24/2012 17:17:41]CHOK!!!

    係呀, 開始有少少擔心自己言行唔夠好時會俾佢學o左!!

    回覆刪除
  3. 突然間嘔得咁勁,都幾驚
    [版主回覆02/28/2012 22:16:32]係呀, 好彩之後一切正常, 唔係就要去睇醫生喇!!

    回覆刪除
  4. 嘔真係好可怕, 好彩有你媽媽幫你咋, 真係完全feel到你當時幾lei hair
    康晴依家都係著包pat pat個d底衫架, 個d好好, 夏天著都得, 唔怕佢地肚仔凍親
    [版主回覆02/28/2012 22:18:26]係呀, 真係好彩有我媽係度, 有時我都諗, 如果真係得我一個我應該點做...一切都要以唔好凍親個女為先!!!

    係呀, 因為今次, 我都第一時間諗要著包肚o既衫呢!!!

    回覆刪除