2012年2月7日 星期二

第三十七周 (27/1 - 2/2): 乖豬同各位BB相聚

發展方面, 乖豬再次肯做'鍚鍚', 而近排我開始見到bye bye 時乖豬手仔有少少開合o既動作, 雖然未係好明顯, 但好似有少少跡象似係想做'bye bye'呢!!!

27/1: 老公子放埋初四初五, 因為有買一送一coupon, 今日諗住去天際100, 點知天氣太差喇, 係平台望番上ICC都見唔到頂, 最後我o地都無上到去, 白行一趟!!! 由於唔想運大吉, 我同老公子回程時o係TST落車諗住行海旁番紅磡, 沿路好多自由行, 好難先同到麥嘜合照, 不過埋去麥嘜度時有個外國遊客舉機影乖豬同我, haha, 我同老公子都諗起上次上報紙件事, 講笑咁話可能乖豬張相會好快o係外國出現, HAHAHA!!! 


去開Elements, 於是上網搵下食咩好, 結果揀o左去食日本烏冬!
乖豬好似好認真咁睇緊o野!!


味道OK啦, 但少食貴o野o既我o地覺得唔太值咁貴!!


o係Elements餵埋奶後差D就直接上o左天際100, 好彩老公子八卦, 話要上平台睇o下, 結果見到ICC咁o既樣, 當然無上到去啦!!


張相影到好似無乜人, 其實唔係囉!!!


乖豬唔知係咪怕多人, 唔肯坐車, 一抱起就笑晒!!

因為老公子放9日假, 變相我o既'假期'都係9日, 雖然...因為有老公子幫手睇女我差唔多要日日煮飯(煮o左煲仔飯, 意粉, 煎榚!!!), 但有老公子幫o下手(講真, 其實唔幫到太多!! 我老公仲係唔願學同個女沖涼!!), 心理上都算係有得休息, 連我都好唔捨得老公子放完假呢!!!

28/1: 今日有BB Gathering, 好開心呀!!!


四個BB, 兩個歲幾識行, 另外兩個就未識, 因為屋企地方淺窄, 咁多BB場面有d亂, 好難影合照, haha!!


放是我再帶各位去會所Play Room玩!!落樓時o係電梯合照, HAHA!!!


Playroom一個人都無, 我o地好似包場咁!!! BB爬下玩下, 大人們就傾下計, 地方大咁多舒服好多呢!!!


最後玩到6點幾天都黑先走, 下次再玩過啦!!!

29/1: 今日lunch番o左99度食飯, 乖豬今日好合作, 俾足99面好乖咁玩o左好耐, 真係好少有呢!!!

31/1: 今日又有BB gathering, 靖靖無耐之前見過, 都係差唔多, 但HeiHei就好耐無見喇, 佢個樣大個仔o左好多呀, 一抱上手依然斤兩十足, 好有睇頭呢!!! 是日乖豬一去到就被新奇o既玩具吸引, 不斷爬o黎爬去探索, 好似好乖!!大一個月o既靖靖果然係大D, 佢會'哄'個頭埋乖豬度好似想鍚佢咁, 只係乖豬眼中得D玩具, 好似當靖靖透明咁, 理
都無理佢!!! 之後乖豬食奶訓覺, 訓醒後就心情麻麻, 雖然未至於大喊, 但呆呆滯滯間唔中喊一兩下咁囉!! 最後5點食埋生果就走喇!!!


HeiHei呢個樣好搞笑呢!!


好難先令佢地排排坐一陣!!


除靖靖外, 另外兩個B都當其他BB透明...




靖靖今日好開心, 仲好多o野講, 好得意呀!!


互相交流中??



夜晚老公子睇女不力 (我睇唔到實際情況, 但我估都係我老公子掛住用電腦或睇電視, 無專心睇女!!), 搞到正在摛高o既乖豬pikpak一聲頭頂Hum o左落playmat外o既地磚度, 即時爆喊, 我心都赤埋, 煮緊飯都衝出去幫手呵番乖豬, 好彩喊左5min度都收聲!! 我之後問老公子有無'肉赤'感覺, 佢話無, 佢反而怕我會鬧佢睇女不力多D...搞錯呀, 咁都唔肉赤? 睇o黎我老公子到而家都仲係唔夠'愛心'...呢個爸爸真係有排都唔會合格!!!

最後, 我第二朝一摸乖豬個頭就到佢起o左個瘤呢, 陰公, haha, 不過我都要放鬆下自己, 因為以後大把會hum親, 都肉赤唔得咁多!!

1/2: 今日約o左好友食下午茶, 佢個仔一歲多喇, 聽得明好多大人說話, 仲成日手指指Er Er Er想講o野, 好得意!!


呢兩個B 好引人注目, 勁多嬸嬸婆婆走埋o黎'了'佢o地...搞到我有D尷尬, 好似好多人望咁, HAHA!!!

其他精選相:



黑超B!!


今日天氣勁靚, 當然要帶乖豬曬o下太陽!!









5 則留言:

  1. 我上次去ELEMENTS都係食果間烏冬, 個餵奶室係咪好舒服?
    我都撞過靖的頭落去磚.....更加成日跌落PLAYMAT, 好彩無起樓咋.
    我覺得老公放假仲唔得閒, 因為LUNCH都要煮埋, 平日自己食好簡單嘛, 但就多個人一齊玩開心D
    最尾張相好似KOEY的婆婆..HAHA
    [版主回覆02/08/2012 17:42:31]係呀, 間餵奶房坐得幾好, 又夠大, 的確唔錯呢!!

    如果我老公都放假, 我地會出街lunch, 極少煮!! 不過呢, 佢放假我地都好少一齊同個女玩, 因為佢睇女, 我就多數去左做家務...或自己沖涼呢...

    回覆刪除
  2. 愈大愈靚女,眼仔又大又精靈呀! 依家有無湊得舒服左呀?
    [版主回覆02/09/2012 18:27:31]thanks ar!!! 而家湊得舒服D喇, 喊少左, 但變o左一不滿就發惡抗議...HAHA...要開始教, 雖然都係一大挑戰, 但總好過之前成日唔知做乜喊呢!!!

    回覆刪除
  3. 你個囡係一撞完即刻喊,定係定幾秒先喊?
    我見熹熹撞到之後,會有大概兩三秒既時間,睇住佢既面部表情轉變,跟住先喊出聲。
    即係佢撞到->傳去大腦->分析->痛->傳去面部->發出聲音 呢個過程大概三秒
    好搞笑 ^^
    [版主回覆02/12/2012 23:26:30]好似都等左幾秒, 我地抱起佢先大喊!!! HAHA, 好明顯你諗起我o地讀o個科...

    回覆刪除
  4. 我諗爸爸同媽媽真係唔同, 好似hong都好少會肉赤個仔喊, 有時BB夜晚咳到喊, 我一聽到佢第一聲咳已經訓唔著, 會過去隔離睇下佢點, 但hong仍然可以訓到不醒人事lor....
    [版主回覆02/12/2012 23:28:30]呢D應該就係陀左佢10個月同無陀O既分別...HAHA!!!

    回覆刪除
  5. 好cutear
    [版主回覆02/12/2012 23:27:07]thanks ar~~~期待你比比出世呀!!!

    回覆刪除