2012年2月13日 星期一

第三十八周 (3/2 - 9/2): 乖豬越大越惡

呢個星期乖豬繼續係咁爬高企係度, 基本上我一坐係佢附近佢就係都要爬上我身, 但又唔係要我抱又唔係要我扶佢企, 因為一扶佢企佢就會放軟對腳坐番低...所以佢應該係想'ai'住我企o黎玩, 目標係sofa上一切佢唔掂得o既o野...所以佢多數都會好快因為只能'眼看手勿動'而發惡大叫, 搞到我都好唔得閒!!!

不過呢, 可能佢終於意識到我行開行埋其實好快會番番去理佢, 而家我行開一陣佢終於都無再喊喇, 有時只要佢玩緊玩具坐定定o既話, 我行入廚房切個生果, 去個toilet都應該問題唔大, 實在太好喇, 我終於可以'自由'少少, 唔使成日怕佢喊而唔敢行開!!!

學野方面, 以為乖豬學識踼踼, 擰頭, Give me 5呢D新動作好似好醒啦, 點知佢而家唔再做請請...我覺得佢係唔記得點請請多過知道唔做呢, HAHA!!! 

另外, 唔知同上星期乖豬hum親頭有無關, 乖豬呢排好似開始驚玩'跌喇跌喇', 連我傍住佢'sir'滑梯都好似驚驚地, 我老公子同佢玩人肉跳樓機都想喊, 唔通真係有'陰影', 無啦啦怕左向下跌o既離心力??

最後就係乖豬而家係就係少喊o左, 但變o左成日不滿就大叫, 仲要叫得好大聲好惡, 真係唔知點對付佢好!!!基本上佢係屋企時比較少大叫, 最多都係食粥時催人先大叫, 但係我呢個'狠'媽媽控制下, 佢一大叫我就唔餵又話者拎住D粥行開, 佢好似知知地唔大叫先有得食!! 不過, 出街就麻煩喇, BB唔鍾意去嘈o既地方, 所以乖豬多數去到呢D地方就特別容易大叫, 好似要同周圍D噪音鬥大聲!!! 其實我都知唔應該為令佢收聲而就佢, 等佢誤以為大聲有用, 但係公眾地方咁大聲嘈住人, 我都真係無辨法唔就下佢...希望大大下佢聽得明道理會合作D啦!!

4/2: 今日我老公子親友團拜, 我一早'報定案'同99講BB要早訓我又要餵人奶, 所以最夜9點9就要走, 點知99勁煩, 成日都唔理解我已經係'就到最盡', 鵝左我好耐...激死我...其實我覺得全世界人都會明BB早訓, 係佢呢個夜訓99唔明囉!!! Anyway, 乖豬呢日真係因為酒家太嘈而成晚勁嗌, 好似同人鬥大聲咁, 只係'舞'住佢已經搞到我超攰!!! 最後9點9終於走得, 乖豬因為酒家太嘈一直唔肯訓, 上到的士終於訓著, 番到屋企唯有涼都唔幫佢沖就餵奶訓覺, 相信佢今日一定好攰呢!!


4點幾去到, 因為爸爸約左親友打tennis, 乖豬開頭識跟住個波望左望右o架!!




個會所都有playroom, 老公子話乖豬個樣好似架車!!

6/2 呢晚乖豬深夜兩次訓醒唔喊自己趴轉仲想扶o野企, 喊都唔喊好奇怪...好彩我訓番低佢佢又無反面, 拍就訓番!! 

今周精選相: 


今日我係一隻牛牛!!




乖豬終於唔怕坐草地喇!!!



仲好專心研究D草, 仲真係試味添...!!!!!!


可能D衫厚, 乖豬終於肯爬草地喇!!


老公子親友送o既Sophie the Giraffe!!


因為5月會一家3口去Singapore旅行, 係時候幫乖豬申請證件相, 不過影證件相真係好難呢, 影2X張得上面3張叫似樣d...


最後揀o左呢張!!

6 則留言:

  1. 愈大愈靚女呀
    [版主回覆02/16/2012 10:34:00]thanks ar~~

    回覆刪除
  2. 真係越大越惡, 一不滿就叫.
    但靖無鬥大聲呢個情況, 去酒樓果D都無乜野!
    [版主回覆02/16/2012 10:34:33]係呀, 有時我都唔知佢叫乜喊乜, 估唔到佢想點時就最煩人!!

    回覆刪除
  3. 佢地真係越大越惡架,因佢地越大就會有自己既思想,要控制佢地真係好考耐性,同埋對住佢地真係唔好太容易妥協呀!!
    [版主回覆02/16/2012 10:34:37]係呀, 有時我都唔知佢叫乜喊乜, 估唔到佢想點時就最煩人!!

    回覆刪除
  4. 所以都係時候要教呀,有時佢唔岩我都會大聲話,跟住佢靜左係度,!哈哈
    [版主回覆02/17/2012 16:23:52]係呀, 乖豬都會o架, 見到我唔停口咁同佢講道理同埋惡惡地好認真咁樣, 佢就會靜左係度聽咁喇!!!

    回覆刪除
  5. Koey真係好上鏡,可以拍廣告啊
    [版主回覆02/18/2012 19:18:18]haha, thanks ar!!! 如果真係有人搵佢拍廣告又幾得意喎!!!HAHA!!

    回覆刪除
  6. 我都好係鐘意追blog架, 不過多數追美容blog, 但宜家都會睇d親子架blog~~

    回覆刪除