2012年2月28日 星期二

第四十周 (17/2 - 23/2): 乖豬9個月大出牙仔喇!

呢排天暖幫乖豬著少o左衫, 加上可能拉高o左, 有時連我日日對住佢都覺得乖豬真係幾瘦...加上我而家都唔再谷奶, 有時都好懷疑我係咪唔夠奶俾個囡食, 所以佢先成日咁餓粥同瘦...而且, 呢排乖豬朝早o個覺硬係唔肯訓, 有朋友都估可能乖豬餓(可能我朝早唔夠奶!), 所以呢一覺佢訓唔到...

由於對自己真係無乜信心, 所以我終於打o左去FRISO叫佢SEND兩罐細2號o黎, 打算每日補一餐奶粉, 早晚繼續人奶, 唔知乖豬到時會唔會肥番少少!!!

今個星期乖豬繼續學企, 爬同企o既動作開始快o左, 基本上一訓醒就轉身要企, 好似要等我入房搵佢咁, 試過有兩晚半夜訓都係咁, 好彩我次次都聽到佢醒, 睇住佢企起身, 唔係半夜三更無啦啦等到佢叫時先望到佢企係度都幾得人驚!!!

由於成日要企, 而家朝早D小睡時間變得好難搞!!! 以前就咁訓佢落去拍下就得, 就算佢未眼訓就咁陪佢玩到攰就OK, 但而家佢未眼訓放佢落去好快就要企番起身, 一訓低佢就趴番起, 真係好麻煩, 成日搞到佢喊我又攰都未訓到, 真係勁難捉摸佢幾時先真係眼訓呢!!!


19/2: 今日我o既大學同學o黎o左我屋企玩, 老公抱住佢玩card game時心情普通, 但之後我抱住佢同朋友傾計時就心情幾好, 又hi又bye, 交足功課呢!!! 而且, 乖豬今日仲第一次無啦啦訓醒企係度等我入去搵佢, 見到一刻都俾佢嚇一嚇, 要快快手調番張床去最低一格先得喇!!!

訓醒企係度迎接媽咪!



20/2: 今日乖豬9個月大, 本來係好開心o既一日, 因為我幾個月前團購book o左今日去影樓影family pic, 點知....詳情都唔想再回顧喇, 下面係當日攰極番到屋企係facebook 寫o既感想...

本來今日一家三口開開心心去studio影相, 結果...去到間舖頭一個人都無, 電話又話已經停用...

等我仲...特登揀Koey 9個月大o既正日當小小慶祝...一早叫老公請假...一早叫老公為今晚出城食飯book枱...為一家三口襯衫/諗造形花心思...為今日Koey唔肯訓覺而擔心佢無精神影相...結果得到o既只係...浪費了o既一日假...因對付出街唔肯訓而煩燥不安o既Koey所得o既滿身疲勞...因呢幾個月以o黎對今日o既期待而得o既失望...唉...試問, 又豈只損失了o個百幾蚊團購費可以衡量... 

(同Bee Crazy 來回o左一輪email後, 佢地會退番錢俾我, 唉, 都係o個句, 都唔係o個百幾蚊問題!!...

由於真係怕koey再大D會再瘦D, 大左又惡D, 又怕到時佢識企/行難控制D, 所以我book o左另一間影, 我諗下星期就影點都唔會執喇o卦, 貴D就貴D啦, 好過貪團購平要務風險!!)

乖豬因為中午訓得少, 結果5點左右係APM度坐住車HUP著左, 我第一次見咋, 好搞笑!!

仲要無挨住坐, HAHA!!


雖然係好唔開心, 但都要影番張9個月紀念合照!!

另, 9個月體重應該都係17磅左右, 高就無度喇!!! 3奶2粥, D粥越食越多, 多得好誇張, 如果俾我一餐食咁多粥應該都夠飽!!!便便就每日一次, 唔定時, 但係potty去o既%應該都超過9成喇!! 小睡就越o黎越good, 每日大約2覺係個半鐘, 1覺就45min!!!
22/2: 今日好清楚睇到乖豬下右方隻門牙有條白線呀, 一摸就摸到硬喇, 真係出牙喇, 唔使再做無牙婆lu!!!




見到我隻牙仔嗎?? 

1 則留言:

  1. 唔係團購果d影得仲靚啦!呢家朝早仲有無訓?
    [版主回覆03/01/2012 23:07:04]有呀, 訓番喇, 仲要係朝朝玩玩下hup著, 一係趴係我個身, 一係就訓o左係大床...so good!!

    回覆刪除