2012年9月27日 星期四

乖豬16個月大! (31/8 - 27/9)

好耐無blog, 時間上實在越o黎越唔許可我寫blog喇, 特別係呢段時間我開始習慣把握乖豬訓午睡o既時候, 做完家務都跟住Hup一陣, 所以就更加擠唔出時間寫blog喇!! 而家寫blog多數都係o係我番娘家時唔使湊女先可以寫, 希望月記方式可以堅持到啦, 加油!!!

乖豬16個月大喇!!



體重: 22-23磅
身高: 無度
便便: 大約每日1次, 間中會隔日
食: 每日2餐粥, 2餐奶+1餐Tea

新識o既說話: 問知唔知/似唔似/明唔明 會識答 知/似/明, 除o左一向識叫EO做'E', Pooh 做'Pooh'外, 而家好清楚咁識叫埋'虎' (跳咷虎)同埋'Pig Pig' (Piglet), 仲識叫'Rin Rin' (人人, 都係公仔o黎), Mama (麥嘜, 發音同媽媽好似), 認得'A'同'B', 特別係'B'字, 係電視一見到就會大叫'B', 睇到BB識叫人做'Baby'

發展: 行得快左, 但仲未跑, 識扶住上樓梯, 同佢去會所自己雙手扶住一步步由地下上到3樓都唔夠喉咁!!! 識得自己Sir滑梯! 入形狀方面, 應該認得D形狀喇, 但呢排佢唔鍾意玩 (可能之前成日迫佢入, 唔鍾意), 只係一味倒晒D形狀係地下, 唔肯入, 仲未有機會拍低!!

自理能力: 同上個月差唔多, 另外多o左個習慣, 就係訓醒覺一定要搬晒床上o既公仔出廳, 訓覺又會由廳搬番晒入房!

最後, 繼續揀歌仔, 呢個星期鍾意聽'麥兜'!

2/9: 今日去o左一個生日Party, 慶祝中學同學個仔仔2歲生日!!! 佢同6299一齊住居屋, 間屋800幾呎勁大勁實用, 你話想當年剛出o黎做o野就識抽居屋你話幾正, 咁而家負擔就唔使咁重嘛!!




呢個蛋榚係我中學同學為個仔整o架, 好勁!!!


主人家送o左隻狗仔氣球俾乖豬, 乖豬超開心!

 

5/9: Karen入o左o黎我屋企探我, 仲同乖豬游水添!!!




乖豬已經完全唔拍水, 游水游得勁自在同開心!!

6/9:


新手袋仔, 好八妹仔呢!! 

14/9: 爸媽結婚周年紀念!!! 我o地番去上年食飯o既地方, 仲坐番同一張枱呢!!!



一年前:






15/9: 今日跟老公子隊波一齊入長洲玩!!!




乖豬點幾鐘訓o左!!


我同老公子食下小食!!!


乖豬訓o左近2小時, so good, 一起身就係沙灘玩沙, 好開心!!!

 
不過好搞笑, 佢唔慣o係沙上面行個感覺, 開頭放佢企係度佢就一步都唔敢郁, 兩腳插係地一味大叫抱抱要人幫佢!!!


唔幫佢咩佢又無發脾氣喎, 反而企係度彎腰玩沙, 個pose好搞笑!!! 結果佢要到臨走前先適應到D沙, 總算敢周圍行喇!!!


老公子D friend留係長洲過夜, 我o地就坐5點幾船走, 番到屋企都7點半有多喇, 呢日真係好攰呀, 但睇見乖豬玩沙咁開心都值o既!!!!

16/9: Hip Hop Look!!!




2 則留言:

  1. 靖靖的金口仲未肯開。。。呢家晏晝我都有hup下,太早起身喇
    [版主回覆10/03/2012 13:52:21]仲未開金口?? 好耐無見靖靖呢!!!!

    回覆刪除
  2. 節目好豐富呀~~ 希望弈弈大個啲我可以arrange多啲節目比佢地啦~~~~
    [版主回覆10/08/2012 13:38:09]弈弈都1歲啦, 有老公幫手, 帶晒兩個出街應該都輕鬆好多呢!!加油!!!

    回覆刪除