2012年9月6日 星期四

第六十六至六十七周 (17/8 - 30/8): 乖豬15個月大!

15個月大!



體重: 21.8磅
身高: 無度
便便: 每日1次
食: 每日2餐粥, 2餐奶+1餐Tea
識講: 爸爸, 媽媽, 佳佳(唔該), 抱抱, 歌歌, Kitty, pooh pooh, 姨姨, 舅舅, 爺爺, 麻麻, 姐姐, 車車, no no, wo wo (狗), 虎 (跳咷虎), 無無, 波波, 包包, 兔兔, 帽帽, 花花, 飯飯...(開始數唔到咁多喇!)

發展: 行得幾穩, 但仲未去到跑o既程度, 出街會乖乖拖實大人, 亦好鍾意主動拖住我或老公子去playmat陪佢玩!! 

自理能力: 其實都無話咩自唔自理, 只係學大人入屋就除鞋同socks(當然要幫)同放番好係鞋架!
終於識唔玩spoon, 乖乖將食物'畢'入口, 無再FING到周圍都係!!
會有限度地幫手執玩具!!! 雖然都仲係好鍾意倒晒D玩具係地下之後就唔理, 但每次佢想玩另一樣野時聽到我叫佢執番好之前o個樣玩具佢都會乖乖幫手執好先!!

最後, 繼續勁有主見, 而家聽歌會揀歌仔, 特別係聽完某首歌好聽, 之後播第二首就會出聲'歌歌' 示意要第二首歌!! 早排夜晚一定要我唱'One Little Two Little Indian'o個首歌, 無啦啦有晚唔鍾意, 我唱'London Bridge is Falling Down'先無投訴, 就連唱中文版'有隻雀仔跌落水'都唔俾, 真係唔知佢個腦仔諗咩野, HAHA!!!

18/8: 去Snoopyland玩, 今次真係識行喇, 佢可以周圍走, 睇得出佢玩得幾開心!! 今日仲夠膽sir滑梯, 可能開始唔怕喇!!!



今周精選相:

自己企起晒D人仔骨牌


呢張好少女呢!!



2 則留言:

  1. 識㨂歌好叻呀,靖靖都鍾意聽London bridge is falling down ar
    [版主回覆09/11/2012 16:54:20]HAHA, 不過有時試唔o岩佢心目中o既歌仔時都幾麻煩!!

    回覆刪除
  2. Koey好叻女~~識講咁多野~~~
    我都覺宜家D BB好有主見, 唔似我地以前咩都聽媽媽講~
    [版主回覆09/11/2012 16:55:24]其實都係表達到個意思, 發音仲係麻麻, 波波都仲係講到好似爸爸咁!!

    係呀, 我媽都話以前我o地一舊飯, 邊有咁多要求!!!

    回覆刪除