2012年9月17日 星期一

轉轉轉~乖豬轉食illuma喇!!!


轉轉轉喇, 乖豬轉奶粉喇!!!!

illuma stage 3 幼兒成長配方奶粉 
illuma stage 3 幼兒成長配方奶粉

haha, 相都影埋, 真係好隆重其事咁喎~~~ 咁緊係啦, 因為我都考慮o左一段時間先有呢個決定o架!!

其實乖豬食緊o個隻都OK, 食o左4個月都無咩特別問題, 但最近見到幾位身邊識o既blog 媽媽都轉o左, 加上見到illuma o既電視廣告主題主打'親和人體配方', 同一般奶粉好唔同, 所以我就決定要了解o下illuma係乜東東, 話晒, 轉奶粉對BB健康都有直接影響, 咁大件事, 點都要做多d研究先得!!


了解之下, 原來illuma 有一種特別成份, 叫做Sn-2 Palmitate (Sn-2 棕櫚酸), 呢種成份, o係母乳中都存在!!! 呢種結構o既脂肪比較容易被BB腸道吸收, BB營養吸收得好, 自然容易肥肥白白!!! 唔單止咁, 由於呢種結構o既脂肪可以減低鈣質同脂肪酸產生作用, 咁就少d鈣皂o既形成, 鈣皂少d 唔止代表BB便便無咁硬, 仲代表鈣質無咁易隨鈣皂從便便中排出, 鈣質吸收好o左, BB肥肥白白之餘就更易骨骼強健啦!!!!

haha, 上面資料勁哩?? ...失禮, 呢D當然唔係我隨口Up o架啦, 其實我係o係illuma o既官方網頁搵o架, 佢o地有晒圖畫解釋Sn-2係乜東東, 睇完真係易明好多!!!

ILLUMA 特別成份: 結構脂Sn-2 Palmitate

當然啦, 只係參考illuma官方網頁唔夠全面, 所以我仲睇o左少少其他網頁o既資料:

Sn-2 棕櫚酸 - 最貼近母乳脂肪的結構 (Source: Yahoo Knowledge)

Sn-2 棕櫚酸 (Source: Wikipedia)

除o左Sn-2外, illuma仲有其他營養成份: 


(haha, 之前乖豬由人奶轉奶粉時我反而無咁有心機研究, 而家真係連罐上o既營養標簽都睇埋!!!)

好似AA/DHA, Alpha蛋白同水溶性膳食纖維仲有各種維他命!!! 不過我就無再一隻隻營養研究喇, 巿面上其他奶粉o既廣告大至上都有提及呢D營養, 呢D營養對BB腦部發展同成長一定有好處, 所以我都好放心!!


另外, 我仲搵到篇好有趣 o既reference, 就係2011年5月24 (咦, 乖豬本來o既預產期呢!!!!)o既一篇報道, 內容唔單止指出人奶中o既Sn-2 所帶俾BB o既益處, 仲提到當時香港仲未有奶粉有呢種成份, haha, 估唔到報道出o左後, 而家香港真係有奶粉有呢隻成份呢, 對我呢個曾經餵母乳o既mama o黎講, 真係好消息呢!!! 

具獨特脂肪 sn-2棕櫚酸 助大便鬆軟 幼嬰食母乳 便便暢通
 
雖然, 我o既餵人奶生捱o係乖豬10個月大時, 因為供應不足就結束o左...但我諗番起仲係好懷念, 如果唔係供應不足, 相信我而家都應該仲堅持緊餵人奶中...

"雖然自知'退休'o既日子不遠, 但連續兩晚Koey忽然唔肯再埋身, 我還是不能自已地感到很傷心...10個月了, 實在不捨...唉, 我要失戀了!!!"...

 
上面句facebook status 係乖豬10個月大時寫o架, 呢個就係10個月大o既乖豬...唔好睇佢紮晒孖辮咁cute, 佢唔肯再埋身時我真係超hurt, 而家睇番當時句status都仲係有d酸溜溜o既感覺...

諗番起當初餵母理o既理由, 都係想俾最好o既乖豬 (當然, 人奶mama都要有健康飲食啦!!), 既然而家有奶粉 o既配方可以做到'親和人體'o既效果, 真係無咩理由唔俾個機會乖豬, 等佢再次感受下母乳帶o黎o既益處...

所以, 就係為o左呢個母乳情意結, 為o左'親和人體'呢個概念, 為o左俾我能力所及最好o既乖豬, 我決定轉食illuma!!!!   

好似好長氣咁添, 希望乖豬都開心有新奶粉食啦, haha!!!!


20120720: 乖豬14個月大喇, 希望你繼續健康快樂呀!!!!

4 則留言:

  1. 依隻奶粉好似好好咁呀! 我哋上次見倒都有話如果一早知有依隻就好啦!
    不過小B飲開嘅都oK, 所以應該不去轉啦!
    [版主回覆09/21/2012 17:06:02]係呀, 我都見好多人轉飲呢隻先留意O架!!!

    回覆刪除
  2. 好似比其他奶粉,所以咁貴呀!
    [版主回覆09/21/2012 17:07:03]yup!!!

    回覆刪除
  3. 乖豬越大越靚女!
    [版主回覆09/24/2012 22:17:59]thanks so much ar!!!

    回覆刪除
  4. 我用我老公既A/C回應, 好明白你既感受, 我個仔八個幾月大, 唔肯埋身, 一係就咬, 我奶量又越來越小, 唉...好唔捨得, 埋身餵既感覺的確好SWEET, 由佢係一個小豆丁餵到而家佢大個仔左, LEE個感覺好奇妙, 好感謝上天比我地有足夠奶量供應比BB, 我個仔都將會轉食ILLUMA, 希望唔會冇POOPOO啦!
    [版主回覆11/28/2012 22:27:05]係呀, 你講得好o岩呀, 其實我o地都好幸運, 雖然中途都係要放棄, 但可以餵到最少半年, 其實又比好多媽媽幸運呢!!!

    回覆刪除