2012年8月31日 星期五

第一次Ultrasound & 去醫院登記 (6W)

嘔到傻, 仲好似嘔得勁過上次!!! 辛苦到上網搵止嘔方法, 就係按壓巨闕、期門、內關、太沖穴

Ref: http://myblog.marbo.com.tw/poan/Post/3186

http://www.homebackpainacupressure.com/acupressure-for-sea-sickness.html

頭一次試好似真係幾有用, 有D滿心歡喜...但係, 出街食飯原來都係無用, 依然食乜嘔乜, 唉...

====================================================================
30/8: 

一check 到bingo我就打去睇開o個間診所約時間照閃閃, 點知booking太full, 要成個月後先有得睇, 到時都8周幾囉, 由於唔想太遲去威院登記 (你知啦, 而家生仔都要鬥快咁!!), 所以上網搵資料睇下邊度有得照!! 結果, 我就襯我爸放假呢日, 我可以放低個囡就去上水睇, 呢間診所walk-in就OK, 我未夠10點去到, 等左近一個鐘, 個醫生都幾OK, 照得都算詳細!!!

佢照到一個胎囊 (我心入面又禁不住有少少失望喇!!! 睇o黎我真係好想好想生三個呢!!), BB而家得7mm大, 大約6周2-3日, 見到閃閃!! 

雖然呢一切我都經歷過, 但見到閃閃o個陣依然有好開心好欣慰o既感覺, BB呀BB, 雖然你令我嘔到七彩, 但可以見到你o既心跳, 一切都值得, 我再一次可以感受一個人兩個心跳o既奇妙感覺, 真係好感動!!!

除BB外, 醫生仲照到我右邊卵巢有個水囊, 大約2cm大, 佢話算好細, 入面D水都清, 應該算正常, 多數到個BB三個月大左右個水囊就會無左, 佢會寫係醫生紙, 睇下威院到時會唔會安排我照下, 如果仲係度或變大, 先至要做手術切左佢喎!!

UM...既然醫生話正常, 咁我都唔太worry, 總之BB健康就OK, 其他都唔重要喇!!


中午, 難得放低個女, 我今日去左剪頭髮, 上次剪已經係九個月前, 我實在越o黎越頂唔順把厚頭髮, 剪完雖然唔係太夠簿, 但都爽好多, 希望屋企個地唔好再成日見到我D頭髮啦!!!

====================================================================

31/8:

今日我媽上o黎睇住乖豬, 我就一早跟我爸車出威院登記新證, 點知原來登記排期都要等到我11點幾先走得, 真係等到我傻!!!

1 則留言:

  1. 你真係好恨孖胎!而家湊一個我都覺得高難度,相像唔到孖胎點攪!你媽媽當年好厲害!
    [版主回覆10/18/2012 17:22:31]係呀, 好恨呀, 不過都控制唔到, 無得恨咁多, HAHAH!!!

    而家我陀一個湊一個都辛苦 (辛苦主因係害喜太嚴重), 有時都諗, 再生多個害喜又係咁勁咁仲得了, 所以生唔生第三個, 真係要好好諗清楚呢!!!!

    回覆刪除