2012年8月7日 星期二

老公子生日快樂!!

今日老公子生日呀, 生日快樂!!! 不過今日D節目好似安排俾個女咁, 似乖豬生日多過老公子生日咁呢!!

一朝起身9點幾就去游水!!






呢張好得意, 影到乖豬好肥!!

中午, 我o地出o左奧海城, 乖豬訓o左, 我同老公子可以二人世界Lunch!!! 本來今晚想同老公子食團購番o黎o既dinner, 點知full o左, 今晚食外賣算, 所以lunch就食好少少!!


風月堂個甜品真係好好味, 正!!

之後乖豬訓醒我o地就去o左playtown玩, 因為之前團購左1日通行證!!

不過場內太多人喇, 乖豬係最細個咁滯, 只可以係BB area好斯文咁玩!!!










好驚Sir滑梯!!




掛住玩好難影相, 呢張難得有笑!!




扭軚扭得似模似樣


玩o左一個鐘多D, 人好似少D, 我地過o左大小朋友玩o既地方爬左陣!

我同老公子都覺得去呢D地方可以睇到好多唔同性格o既小朋友, 有D都幾有風度, 但更多係唔理人只顧自己, 好似越大o既小朋友通常越衰!! 老公子更加話, 讀書幾好學幾多o野都無用, 出到o黎都係睇品德行先, 我都好認同呢!!

最後過番奧海城tea同影下相!







最後臨走無耐性等劉翔, 如果企左5min我同老公子可能就可以現場睇住佢跌倒...


夜晚買個tart唱生日歌, 但相機開唔到, 唯有用手機, 仲無得自拍!!!


1 則留言:

  1. daddy sweet girl!!!
    long time no chat, pretty mami, your skin still very good lei!!
    [版主回覆09/21/2012 17:02:25]thanks so much!!! 你又會留意到我d皮膚O既?

    回覆刪除