2012年8月18日 星期六

Bingo!! 我等到你了!! (4-5W)

試o左大半年, 終於成功喇!!! 我終於可以趕及乖豬2歲前為佢添個細佬/妹喇!!!

大半年喇, 話長唔長,  話短都唔短o架!!! 可能上胎實在太順利啦, 所以今次頭兩個cycle唔得之後真係開始好緊張同心急...一直到7月, 我用綠D驗到bingo, 真係好開心, 但由大約4-5周呢段時間綠D一直無加深, 加上身體完全無感覺, 好唔實在, 結果M竟然o係5W時o黎o左, 仲嚇到我即刻睇醫生, 結果原來係詐糊, BB著唔到床, 但因為hormone有變化所以驗孕棒有反應o者, 呢D叫化學性懷孕...

食完詐糊後我猛咁search化學性懷孕o既資料, 似乎好多人之後個cycle都易D bingo, 於是我又有番D信心, 至少呢次詐糊都證明到我係function到, 只係BB唔健康著床唔到o者!!! 

結果, 可能信心大o左, 加上紅綠D又剛用完, 呢個cycle無好似神經質咁猛check, 心情輕鬆D真係成功o左, 真係好開心!!! 不過, 由於怕係詐糊, 所以我都唔敢太快咁老定, 由4-5W呢段時間已經買左4支棒棒驗, 睇住佢越o黎越深色, 連5W都過埋M都未o黎, 再加上我已經狂嘔 (雖然我都好奇怪咁早就作嘔, 但有嘔好過唔嘔喇, 至少證明我身體變化緊嘛!!), 我先敢肯定我今次真係成功!!!

經過呢大半年努力, 我終於明白我上胎係幾咁順利同幸運, 我真係唔敢好似上次咁乜都唔識驚, 一日未夠6W去照BB睇閃閃, 一日都唔敢咁開心住, 睇o黎我呢胎真係會緊張過以前呢...

2 則留言:

  1. What's 紅綠D?
    [版主回覆10/14/2012 21:41:10]係一D試紙o黎o架, 好平, 可以check排egg同check bingo, 但要上網先買到!

    回覆刪除
  2. 化學性懷孕,真係嚇一嚇呀,過左三個月可放鬆d la
    [版主回覆10/15/2012 16:41:48]YES, 其實o係未feel到胎動前一日都仲嘔, 基本上都應該可以放心...(真係辛苦...HAHA!!)

    回覆刪除