2012年12月19日 星期三

乖豬19個月大!! (21/11 - 20/12)

乖豬19個月大喇!!!



因為18個月時病o左, 所以18個月零2周先去健康院檢查同打針!! 因為發展無咩問題, 下次番去就係4歲喇, 由於轉地址太麻煩, 下次番去又咁耐之後, 所以決定唔改地址喇, 不過我大肚o既檢查就麻煩D, 因為原來大圍最近o既健康院要去到瀝源呀, 但到大肚尾段要每兩星期番去大埔又好似太遠, 真係要再諗下轉唔轉健康院好...

講番乖豬:

體重: 10.5 kg (23磅, 60%左右, 有D進步呀!!)
身高: 84cm (80%左右, 我自己度, 未必太準!!)

發展無咩問題, 係俾姑娘叫我快D幫佢戒奶樽同學自己用開口杯飲奶飲水o者!

打針方面, 未打前俾人夾住唔郁得時喊得最慘, 但打完後都好快收聲!!! 

說話能力: 今個月最大進步就係呢樣!! 由開頭要分開咁講'媽咪', '蝴蝶', '企鵝'等詞語, 越講越快, 仲要只係用o左1-2日就由'媽媽'完全改口做'媽咪',話改就改, 好爽手!!! 而家最叻問'係邊?', '係度', 問佢係邊個或者D o野係邊個o既, 佢亦開始識答'藝', 爸爸同媽咪個名仲講得好清楚, 但硬係仲未學到自己個名!! 最長識講o既一個4字詞應該就係'聖誕老人'!!!



不過佢亦有D懶音, 就係硬係要講個'人'字做'UN', '上面' 個'上'講做'善'...教極都唔改, 真係好怕佢會習慣o左咁發音... 

另外, 由於大人講乜佢又跟, 有次我試過唔小心講'黐線', 佢真係差唔多音咁跟住, 真係嚇死, 以後講o野真係要小心D!! 

發展: 仲係未識落樓梯!! 另外近排係屋企愛上讀書, 由朝睇到晚, 好似好文靜...

認知能力: 認顏色有D進步, 除上個月識o既藍, 紅, 黃, 橙外, 開始識答綠色同黑色, 仲要講埋個'色'字, 而唔係就咁單字講顏色, good!! ABC繼續無進步!

自理能力: 開始想自己掉垃圾, 但由於佢知廚房唔入得, 所以佢成日就咁將D垃圾掉係廚房門口個地度, 搞到好似亂掉垃圾咁...等遲D搬屋後廚房做左開放式唔使再欄住佢時, 真係要教番好佢掉入垃圾筒先得!!


自己刨粟米, 但原來唔係太消化...


拎番上年件熊貓衫仔, 勉強仲著到!! 對番一年前D相, Koey大左好多喇, 好掛住Koey個BB樣呀!!





Koey: 雪 (雪人!)


呢日係牛牛打扮!!






呢日去o左Cosi Studio 影相, 其實我都未試過幫Koey打扮到咁lady, 原來都唔係太娘!!










衝落斜, 好有動感!!!






Merry Xmas!!



1 則留言:

  1. 我估懶音應該會慢慢準番卦。做開放式廚房,油煙唔會好大?
    [版主回覆12/23/2012 22:47:22]本來都怕油煙想用玻璃趟門, 咁就睇落又通透又唔怕大油煙, 但我爸話有小朋友, 玻璃門咁大塊一撞埋去不得了, 所以我費事煩, 就咁開放式算數, 買個勁D O既抽油煙機啦唯有!!

    回覆刪除