2012年12月12日 星期三

一年前後

一年前我生日當日一家三口去o左香港公園影相, 眨o下眼事隔近1年, 因為要去觀禮, 我o地一家三口再次踏足香港公園影o下相, 過o左個好開心o既下午!!









番到屋企入番D相落電腦, 順便開下一年前o既相望下, 嘩, 日日對住個囡都唔覺, 原來眨o下眼乖豬大隻過一年前咁多!!!

我一路睇相, 一路就忍唔住講: 好BB呀!! 

本來我都唔係成日懷緬過去o既人, 但睇到D相, 真係好難唔令我驚嘆一句: 時間過得真係快呀!!


haha, 一年前乖豬半歲都未夠, 要單手扶住佢坐!!


而家會行會走不特止, 仲識望鏡頭影相!!


重量方面, 半歲未夠時我諗最多都係15磅吧, 而家22-23磅喇, 我想抱耐D都唔得喇, HAHA!!!


至於大人呢, 有人話我瘦o左, 老公子就肥o左少少, 我同老公子就覺得大家都係差唔多!!!

一年前後, 對於大人o黎講分別可能真係微不足道, 但對於小朋友, 一年o既變化竟然可以係咁大, 有時真係唔怪得家長們為o左仔女'快高長大'呢四個字而努力選擇最有營養最健康o既奶粉同食物俾小朋友!!!

自從乖豬轉o左食Illuma到而家都超過3個月喇, 呢3個月以o黎乖豬長肉o左, 高o左, 亦一次都無病過, 真係令我呢個家長好滿意, 證明轉奶粉呢個決定真係無做錯!!!

不過呢, 最近唔知係咪猛長期定乖豬長高o左拉長o左個人, 乖豬面仔無咁包包面喇...就連我日日對住佢都好似覺得係呢, 不過同一時間, 乖豬其實係食多o左奶o架, 之前夜晚因為近晚飯時間, 開5安左右佢就夠, 點知呢排佢多左話唔夠, 於是我就開番同朝早一樣開番多D俾佢, 佢有時清晒有時食剩1安咋, 睇見佢食得咁開胃咁開心, 我都好滿足呢!!! 


你睇我飲o左幾多奶奶!!

其實睇見乖豬一年前後變化咁大, 佢無咁包包面, 大個女o左其實可能都係成長o既一部份, 話晒都歲半喇, 唔通仲好似BB咁肥嘟嘟一舊飯咁樣咩...HAHA, 其實乖豬頭髮一向多, 個樣一早都唔係好BB, 有D老積, 真係一方面又想佢'快高長大', 一方面又有D唔捨得BB樣o既佢, 呢種心情真係好令人矛盾, HAHA!!!  

如果每年都一家三口去番同一個地方影一次相做對比, 相信一定好有趣!! 

期待乖豬繼續食得健康, 食得開心, 期待每一個明年今日!!!!
===================================================================

最後講番我生日正日!! 因為之前提早o左慶祝, 今日又因為要去睇concert, 所以中午抽o左少少時間同乖豬落公園仔影合照!!!


食個迷你蛋榚當慶祝!!


呢張合照好靚呀!!!


二人合照, 乖豬出世後都好似好少影!!


是晚睇軟硬VS草蜢演唱會, 乖豬出世後第一次兩公婆放低個女去街去到咁夜, 辛苦晒媽咪幫我湊乖豬訓覺, 仲要留守到我同老公子成12點幾番到去先走得, 真係多謝媽咪呢!!!

3 則留言:

  1. 食咗illuma之後無病過咁好!
    我都想俾個女試下!呢排轉天氣佢都有2聲咳。。。
    [版主回覆12/19/2012 16:52:24]加油呀!! 小病唔怕, 好快好番!!

    回覆刪除
  2. 出年就再多一個人仔喇
    [版主回覆12/23/2012 22:21:43]係呀, 期待期待!!

    回覆刪除
  3. 好耐無睇你BLOG,只想講你囡囡好可愛呀!!!

    回覆刪除