2012年12月12日 星期三

乖豬歲半健康院檢查

由於乖豬歲半o個幾日病o左, 所以遲o左兩星期先番健康院, 成績表如下:

體重: 10.5 kg (23磅, 60%左右, 有D進步呀!!)
身高: 84cm (80%左右, 我自己度, 未必太準!!)

發展無咩問題, 係俾姑娘叫我快D幫佢戒奶樽同學自己用開口杯飲奶飲水o者!

打針方面, 未打前俾人夾住唔郁得時喊得最慘, 但打完後都好快收聲!!!

不過龍年效應, 今日健康院真係超多龍B, 又熱又焗, 乖豬由入健康院至走得呢兩個鐘入面佢都好不安, 猛咁叫'出出'表示要走, 但當Grandma抱佢出去行o下時, 又不斷喊喊o地口叫'媽咪', 好似想救埋我走咁, 真係令我覺得又冧又搞笑!!

=====================================================

體重方面上到60%真係有D surprise, 因為出世到一歲一直都係維持o係50%條生長線, 估唔到今次會多過50%, 我諗同我呢段時間轉o左食Illuma都有D關係呢, 真係轉得好, 真係要keep住食落去呢!!!

不過, 講番戒奶樽, 其實乖豬5個月就識用飲管, 但一直用飲管杯都係間中飲D間中飲D, 要我一下用飲管杯代替奶樽真係無咩信心, 好怕佢又係好似飲水或其他o野咁, 鍾意先飲啖啜啖, 咁一支奶都唔知幾時先飲得完, 都咪話唔煩惱!!!

至於開口杯呢, 呢個我反而想開始train佢, 不過得歲半人仔, 倒瀉就難免, 所以都係諗住用水練習先, 費事倒到成身都係時清潔就麻煩, 特別而家入冬開始凍, 仲麻煩!!!

所以同我媽咪相量過後, 我都係決定過o左呢個冬天先開始戒奶樽計劃, 費事而家戒搞到食到天一半地一半, 又或者等到D奶凍晒都食唔完咁浪費!!!!

乖豬呀乖豬, 俾多個冬天你同奶樽親親啦, 有時睇見你用奶樽食奶食得咁滿足, 唔好話你, 連媽咪都唔捨得幫你戒呢, HAHA!!! 


食住奶都古靈精怪!!




清晒, 真係乾杯呢!!!

2 則留言:

  1. your daughter really lovely! my son will go to have 1.5 year checking next week too!
    [版主回覆12/19/2012 16:55:29]thank you so much!!!! 而家呢個時期學講o野真係最搞笑, 最近睇到你post 你仔仔近照, 個樣好醒目呀!!!

    回覆刪除
  2. 靖靖都有時倒到成身都係水, 屋企都係用鴨咀杯, 俾佢習慣惡高頭飲啦...但PLAYGROUP人人都用開口杯, 未夠兩歲已經飲得OK啦~~~
    [版主回覆12/19/2012 16:56:05]冬天好難搞, 同埋我仲未買鴨嘴/開口杯呀...

    回覆刪除